tasior69 Zgłoś #161 Napisano 16 Września 2013 Panowie graty od AWX w drodze brakuje tylko EGR i uszczelki pod kolektor - ciekaw jestem efektu i ciekawi mnie jak długo można jeździć z Mapem ....51c ????? Bez zmiany w programie słyszałem ze nie którzy tak smigaja a nawet celowo do Vw T4 2.5 montuja mapa z 2.0 TDi czyli tego z końcówka ....51c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #162 Napisano 17 Września 2013 Panowie graty od AWX w drodze brakuje tylko EGR i uszczelki pod kolektor - ciekaw jestem efektu i ciekawi mnie jak długo można jeździć z Mapem ....51c ????? Bez zmiany w programie słyszałem ze nie którzy tak smigaja a nawet celowo do Vw T4 2.5 montuja mapa z 2.0 TDi czyli tego z końcówka ....51c uszczelka pod kolektor jest taka sama w AVB jak i AWX/AVF, bez kirekty na mapie 051C możesz śmigać ile chcesz, gumowy dolot z AWX/AVF nie bedzie pasował P&P do AVB w AVB średnica przepływki jest chyba mniejsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #163 Napisano 17 Września 2013 (edytowane) wiem wiem spoko to juz opanowałem mam wiekszy przeplywomierz a puszki nie bede zmieniał tylko dopasuje wieksza przeplywke sprawdzałem i odrobina ostrego nozyka i wejdzie jak ori a i w razie W to filtr zostanie orginalny jak by kto po vin chcial dobierac a i na puszcze zaoszczedze 100 bo ten waż na szybkozłaczki 'S' to bez problemu pasuje do ori icka??? czy to ta sama srednica szybkozlaczki???? ale chyba tak Edytowane 17 Września 2013 przez tasior69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daff532 Zgłoś #164 Napisano 17 Września 2013 może nie jestem w temacie, ale mam pytanie jaki będzie lepszy tunning taki w którym zmienia się parametry w komputerze czy takim, że do silnika dopinana jest skrzynka z komputerem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #165 Napisano 17 Września 2013 Zależy ile chcesz na to przeznaczyć??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daff532 Zgłoś #166 Napisano 17 Września 2013 tak do 1000 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #167 Napisano 17 Września 2013 (edytowane) To program u znanego dobrego gościa bo napisze program konkretnie pod dany egzemplarz i bedą tylko same ++++++ A puszka to ma tylko gotowca z wartościami usrednionymi i bedzie jeździć ale ja wiem szkoda zachodu przy takiej kwocie Podstawa auto sprawne technicznie i git Wczoraj troche grzebałem przy Pasku a dokladnie wyciagałem halogeny mgielne i mysle ze wlasnie wyciagniecie halogena a nawet całej kratki po stronie IC zdecydowanie lepiej wpłynie na Flow powietrza i w cieple dni posiadacze podciaganych diesli ale bez FMIC powinni delikatnie odczuc roznice bo jak było goraco to naszemu silniczkowi tez bylo gorąco dało sie to odczuc dlatego prosty zabieg powinien coś delikatnie poprawic prawie cały IC-ek jest odsłoniety dobrze gadam???? to jest tylko moje spostrzezenie ale mysle ze dobrze ukierunkowane ..... Witam no i wrazenia po zmianie dolotu AVB na AWX : turbo zrobiło się głośniejsze -słychac bardziej JĄ na zewnatrz w tłumiku i słychać w budzie jak sie normalnie jedzie Po przyrównaniu gratów AVB do AWX to spora różnica w kolektorze i rura od F, powietrza też jest sporo wieksza wiec chyba powinno być OK wczesniej ok 2000 tys i było czuć taki zryw czesto koła boksowały na 2 a teraz zauwarzyłem że to wszystko odbywa się sporo delikatniej a zryw przeniósł sie na ok 2400 i na 3 biegu tez potrafi zerwać asfalt niespodziewanie i mocno kiere trzeba trzymac a tak podczas wczesniejszej jazdy nie było Więc nie wiem co mam myśleć może to lepiej ............ Alternator cay zrobiony chodzi cichutko aż miodzio Teraz tylko zostało odwiedzić Lubelszczyzne ;P Edytowane 30 Września 2013 przez tasior69 post pod postem???? nieeeee.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #168 Napisano 30 Września 2013 Witam po zmianie uszczelek pod Vacum i uszczelnieniu na nowo tego nieszczesnego krucca zauważyłem że hamulce są zdecudowanie lepsze a nawet wręcz prawidłowe auto paliło i odpala dobrze a i chyba w koncu bedzie sucho od tyłu silnika bo teraz sie wydało z kad ciekło paliwo i wszystko zapocone więco operacja jak narazie na + tylko ciekawe na jak długo ........ Więc operacja sie chyba udała ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #169 Napisano 1 Października 2013 Wymienialeś kolego ten kolektor przy którym jest egr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #170 Napisano 1 Października 2013 Tak wymieniłem cay komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #171 Napisano 5 Października 2013 Czyli do kolektora z AWX nie podejdzie EGR z AVB? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #172 Napisano 5 Października 2013 Inny rozstaw śrub trzeba by rzeźbić ale czy warto ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #173 Napisano 5 Października 2013 nie podejdzie, można to próbować przerabiać (wiercić nowe otwory na śruby w EGR z AVB) ale to nie będzie miało dużej powierzchni styku i poza tym efekt moim zdaniem dziadowski. Lepiej wymienić EGR i rurę plastikową na tą z AWX'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo20 Zgłoś #174 Napisano 5 Października 2013 Witam co sądzicie czy warto wkładać chipa do silnika który ma 320tyś przebiegu? (1.9 tdi 101km AVB) dziękuję za rady i odpowiedzi:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #175 Napisano 5 Października 2013 320 tys km ? Doć to się dopiero dotarł Jak silnik zdrów to śmiało rób chipa (program a nie BOX) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo20 Zgłoś #176 Napisano 5 Października 2013 Dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #177 Napisano 5 Października 2013 Tuner prześwietli silnik i orzeknie, czy jest zdatny do chipowania. Szanujący się fachowiec nie wgra programu do padaki. Przy okazji dowiesz się czegoś o swoim silniku. Poza tym do AVB aż się prosi o chipa bo to jest silnik o sztucznie zaniżonej mocy dla chytrych Niemiaszków chcących zaoszczędzić na opłatach. Ja po chipie w Tune-up w Gdańsku nie poznałem auta. Silniczek współpracował idealnie i udało się bez problemu uzyskać 141/322 w porównaniu do fabrycznych 112/257. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #178 Napisano 6 Października 2013 Tuner prześwietli silnik i orzeknie, czy jest zdatny do chipowania Kurnia mać.. odkupię tego rentgena wel szklana kulę... szczególnie że ostatnio jakoś mocy mi ubyło... Normalnie stawiałbym na te 344kkm przebiegu ale może by co wyszło na tym RTG.... AVB aż się prosi o chipa bo to jest silnik o sztucznie zaniżonej mocy Nie tylko, ale to jest opisane w tym wątku, AVB nie jest równy AVF, ani AWX, ani nawet AJM!! Jest to inna konstrukcja.. taki "bluemotion" pierwszych PD!!! (Słabsze korby, zawory itd.!!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlusiek Zgłoś #179 Napisano 21 Października 2013 Może macie panowie pompki do AVB 101 kucy na zbyciu ??? mechanior wsadził od 105 koni i teraz nie umie tego za cholere zgrać mogę się też zamienić na pompki ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #180 Napisano 21 Października 2013 mechanior wsadził od 105 koni i teraz nie umie tego za cholere zgrać Tylko korekta kalibracji pompek w sofcie lub zmiana pompek na takie same jak oryginalnie siedziały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach