Skocz do zawartości
ChangHemp

co sadziecie o Tuningu AVB ?

Rekomendowane odpowiedzi

image.jpg

Panowie graty od AWX w drodze brakuje tylko EGR i uszczelki pod kolektor - ciekaw jestem efektu :) i ciekawi mnie jak długo można jeździć z Mapem ....51c ????? Bez zmiany w programie słyszałem ze nie którzy tak smigaja a nawet celowo do Vw T4 2.5 montuja mapa z 2.0 TDi czyli tego z końcówka ....51c

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie graty od AWX w drodze brakuje tylko EGR i uszczelki pod kolektor - ciekaw jestem efektu i ciekawi mnie jak długo można jeździć z Mapem ....51c ????? Bez zmiany w programie słyszałem ze nie którzy tak smigaja a nawet celowo do Vw T4 2.5 montuja mapa z 2.0 TDi czyli tego z końcówka ....51c

uszczelka pod kolektor jest taka sama w AVB jak i AWX/AVF,

bez kirekty na mapie 051C możesz śmigać ile chcesz,

gumowy dolot z AWX/AVF nie bedzie pasował P&P do AVB w AVB średnica przepływki jest chyba mniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem spoko to juz opanowałem mam wiekszy przeplywomierz a puszki nie bede zmieniał tylko dopasuje wieksza przeplywke sprawdzałem i odrobina ostrego nozyka i wejdzie jak ori a i w razie W to filtr zostanie orginalny jak by kto po vin chcial dobierac a i na puszcze zaoszczedze 100 :P

 

bo ten waż na szybkozłaczki 'S' to bez problemu pasuje do ori icka??? czy to ta sama srednica szybkozlaczki???? ale chyba tak

Edytowane przez tasior69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może nie jestem w temacie, ale mam pytanie jaki będzie lepszy tunning taki w którym zmienia się parametry w komputerze czy takim, że do silnika dopinana jest skrzynka z komputerem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy ile chcesz na to przeznaczyć???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak do 1000 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To program u znanego dobrego gościa bo napisze program konkretnie pod dany egzemplarz i bedą tylko same ++++++

A puszka to ma tylko gotowca z wartościami usrednionymi i bedzie jeździć ale ja wiem szkoda zachodu przy takiej kwocie

Podstawa auto sprawne technicznie i git

 

Wczoraj troche grzebałem przy Pasku a dokladnie wyciagałem halogeny mgielne i mysle ze wlasnie wyciagniecie halogena a nawet całej kratki po stronie IC zdecydowanie lepiej wpłynie na Flow powietrza i w cieple dni posiadacze podciaganych diesli ale bez FMIC powinni delikatnie odczuc roznice bo jak było goraco to naszemu silniczkowi tez bylo gorąco dało sie to odczuc dlatego prosty zabieg powinien coś delikatnie poprawic prawie cały IC-ek jest odsłoniety dobrze gadam???? to jest tylko moje spostrzezenie ale mysle ze dobrze ukierunkowane .....:)

 

Witam no i wrazenia po zmianie dolotu AVB na AWX :

turbo zrobiło się głośniejsze -słychac bardziej JĄ na zewnatrz w tłumiku i słychać w budzie jak sie normalnie jedzie

Po przyrównaniu gratów AVB do AWX to spora różnica w kolektorze i rura od F, powietrza też jest sporo wieksza wiec chyba powinno być OK

wczesniej ok 2000 tys i było czuć taki zryw czesto koła boksowały na 2 a teraz zauwarzyłem że to wszystko odbywa się sporo delikatniej a zryw przeniósł sie na ok 2400 i na 3 biegu tez potrafi zerwać asfalt niespodziewanie i mocno kiere trzeba trzymac a tak podczas wczesniejszej jazdy nie było Więc nie wiem co mam myśleć może to lepiej ............

Alternator cay zrobiony chodzi cichutko aż miodzio :)

Teraz tylko zostało odwiedzić Lubelszczyzne ;P

Edytowane przez tasior69
post pod postem???? nieeeee....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po zmianie uszczelek pod Vacum i uszczelnieniu na nowo tego nieszczesnego krucca zauważyłem że hamulce są zdecudowanie lepsze a nawet wręcz prawidłowe auto paliło i odpala dobrze a i chyba w koncu bedzie sucho od tyłu silnika bo teraz sie wydało z kad ciekło paliwo i wszystko zapocone więco operacja jak narazie na + tylko ciekawe na jak długo ........

 

Więc operacja sie chyba udała ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienialeś kolego ten kolektor przy którym jest egr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wymieniłem cay komplet :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli do kolektora z AWX nie podejdzie EGR z AVB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inny rozstaw śrub trzeba by rzeźbić ale czy warto ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie podejdzie, można to próbować przerabiać (wiercić nowe otwory na śruby w EGR z AVB) ale to nie będzie miało dużej powierzchni styku i poza tym efekt moim zdaniem dziadowski. Lepiej wymienić EGR i rurę plastikową na tą z AWX'a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam co sądzicie czy warto wkładać chipa do silnika który ma 320tyś przebiegu? (1.9 tdi 101km AVB) dziękuję za rady i odpowiedzi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

320 tys km ? Doć to się dopiero dotarł ;) Jak silnik zdrów to śmiało rób chipa (program a nie BOX) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuner prześwietli silnik i orzeknie, czy jest zdatny do chipowania. Szanujący się fachowiec nie wgra programu do padaki. Przy okazji dowiesz się czegoś o swoim silniku. Poza tym do AVB aż się prosi o chipa bo to jest silnik o sztucznie zaniżonej mocy dla chytrych Niemiaszków chcących zaoszczędzić na opłatach. Ja po chipie w Tune-up w Gdańsku nie poznałem auta. Silniczek współpracował idealnie i udało się bez problemu uzyskać 141/322 w porównaniu do fabrycznych 112/257.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tuner prześwietli silnik i orzeknie, czy jest zdatny do chipowania

 

Kurnia mać.. odkupię tego rentgena wel szklana kulę... szczególnie że ostatnio jakoś mocy mi ubyło... Normalnie stawiałbym na te 344kkm przebiegu ale może by co wyszło na tym RTG....

AVB aż się prosi o chipa bo to jest silnik o sztucznie zaniżonej mocy

Nie tylko, ale to jest opisane w tym wątku, AVB nie jest równy AVF, ani AWX, ani nawet AJM!! Jest to inna konstrukcja.. taki "bluemotion" pierwszych PD!!! (Słabsze korby, zawory itd.!!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może macie panowie pompki do AVB 101 kucy na zbyciu ??? mechanior wsadził od 105 koni i teraz nie umie tego za cholere zgrać mogę się też zamienić na pompki ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mechanior wsadził od 105 koni i teraz nie umie tego za cholere zgrać

 

Tylko korekta kalibracji pompek w sofcie lub zmiana pompek na takie same jak oryginalnie siedziały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności