Gość olexi Zgłoś #1 Napisano 5 Marca 2008 CZeść wszytskim, proszę wypowiedzcie sie ile bierze oleju Wasz passek na LPG Mi wychodzi że dolewam około 3 litry na 15 000 km i nie wiem czy nie za dużo... w poprzednim samochodzie to był max 1L thnx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pit40 Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2008 Po założeniu LPG zrobiłem około 12.000 km i jeszcze nie dolewałem oleju a ostatnio sprawdzałem (passat 1,6 97' AHL) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #3 Napisano 6 Marca 2008 norma w vw 1ltr na tysiąc, więc w normie się mieścisz. Ale jeśli uważasz, że pali za dużo to wymień uszczelniacze zaworowe, trochę się poprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redalercik Zgłoś #4 Napisano 11 Marca 2008 cervandes ? cyt: "norma w VW 1ltr na tysiąc, więc w normie się mieścisz." wychodzi na to, że kolega który zrobił 15 tys powinien dolać 15 litrów ? :-) chyba trochę przesadziłeś Zapewne chodziło Ci o 1 L/ 10.000 km ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #5 Napisano 12 Marca 2008 cervandes ? cyt: "norma w VW 1ltr na tysiąc, więc w normie się mieścisz." wychodzi na to, że kolega który zrobił 15 tys powinien dolać 15 litrów ? :-) chyba trochę przesadziłeś Zapewne chodziło Ci o 1 L/ 10.000 km ? kolega cervandes dobrze wiedzial co pisze, to wlasnie norma przyjeta przez VW wpisana w ksiazke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #6 Napisano 12 Marca 2008 cervandes ? cyt: "norma w VW 1ltr na tysiąc, więc w normie się mieścisz." wychodzi na to, że kolega który zrobił 15 tys powinien dolać 15 litrów ? :-) chyba trochę przesadziłeś Zapewne chodziło Ci o 1 L/ 10.000 km ? Nie "powinien" tylko jeśli silnik by mu chlał 15 litrów na 15.000 to VW nie uznałoby rekamacji na auto, bo taka jest w VW norma. Absurdalna, ale prawdziwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redalercik Zgłoś #7 Napisano 12 Marca 2008 Nie "powinien" tylko jeśli silnik by mu chlał 15 litrów na 15.000 to VW nie uznałoby rekamacji na auto, bo taka jest w VW norma. Absurdalna, ale prawdziwa. No to jestem w szoku i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arektoja Zgłoś #8 Napisano 15 Marca 2008 Mój B5 AHL z gazem przed naprawą brał ok. 1L na 1500 km. Po zdjęciu głowicy okazało się, że pierścienie olejowe są zapieczone, a przy okazji mechanik zmienił uszczelniacze zaworów. Niestety w tym silniku, żeby wymienić uszczelniacze trzeba zrzucać głowicę. Teraz już nie bierze, ale jestem lżejszy o parę złotych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekiada Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2008 max do 1 litra na 13.000 km - tak wymieniam, 5W50 Mobil 1 (195000 przebiegu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzo-Dzo Zgłoś #10 Napisano 10 Kwietnia 2008 ja mam sekwencje od 2 miesiecy zrobiłem 5000 tys km i grama oleju nie dolałem spalanie miasto 12 trasa 10 taniej niz w dieslu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misiofazi Zgłoś #11 Napisano 18 Kwietnia 2008 Też mam taki silnik i z LPG i ok 2l oleju na 20-30 tyś. Jak pisałem wcześniej zmień olej na mineralny i pestką będzie dolanie nawet tych 3 litrów. Koszt zrobienia głowicy ewentualnie pierścienie szlif itd... + jazda na oleju syntetycznym to masakra za oszczędzone pieniądze kupisz sobie 2 takie silniki na allegro !!! Jeżeli nie używasz auta w wyścigach to posłuchaj mojej rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach