Jaro882 Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2008 dzisiaj jada moim passatem poczulem jakies szarpanie i autko zgaslo;/ po chwili chechlania wkoncu odpalil ale chodzil tak jak by nie palil nan wszystkie cylindry, wczesniej nic takiego sie nie dzialo, przyjechalem do domu, otwarlem maske i zobaczylem ze wezyk z filtra paliwa ktory idzie do pompy wypelnia sie abelkami powietrza ale z kad te powietrze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2008 a filterek to się kiedy wymieniało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro882 Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2008 a filterek ma chyba zrobione 2 tysiace, nie wiem z kad to powietrze czy moze w baku juz za duzo nie ma a wskaznik klamie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafalito Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2008 Sprawdż wężyki przelewowe na wtryskach i oring na podgrzewaczu na filtrze paliwa - bardzo często to są miejsca, przez które dostaje się powietrze do układu zasilania. Nie zapomnij o gumowym korku na jednym z wtryskiwaczy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoran Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2008 popatrz na elektrozawór który puszcza paliwo na pompę, mi kabelek zakorodował w takim silniki tylko 1,6 bez turbiny ale pompa jest ta sama i objawy były takie jak opisałeś, szarpało i gasło, założyłem nową suwke i było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro882 Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2008 sprawa opanowana;] byl zapowietrzony filtr paliwa ale jakim cudem to juz nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feniks Zgłoś #7 Napisano 27 Marca 2008 a w jaki sposob kolego odpowietrzyć filterek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prymusnmr Zgłoś #8 Napisano 3 Stycznia 2011 sciagasz wezyk i dolewasz wahe sam lub pluca i zasysasz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejsz20 Zgłoś #9 Napisano 3 Stycznia 2011 ciekawe czy pompa nie domaga się tulejowania(jest luz i pompa się zapowietrza),miałem tak w swoim AAZ-palił a zaraz gasł.Ściągnąłem pokrywę od paska rozrządu a pasek 5mm. wystawał poza koło pasowe i wtedy okazało się co było przyczyną nagłego gaśnięcia silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach