Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

:D a co ze mną może być nie tak? 2.8v6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze aku slabe.male napiecie i zbyt slaby rozruch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a moze aku slabe.male napiecie i zbyt slaby rozruch

I tu się rodzi pytanie, jak kręci? Jeśli słabo to dodatkowo rozrusznik do przeglądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja leje dodatek do paliwa przeciw zamarzaniu, sprawdzony produkt. ja tez myslałem o tej pompie paliwa przy głowicy ze to moze ona słapo pompuje, ale cena jej jest wysoka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja tez myslałem o tej pompie paliwa przy głowicy ze to moze ona słapo pompuje,

A kcie ty masz tom tompe co tak słapo pompuje wśród tych swoich czterech pompowtrysków? Pewnie mylisz z pompą podciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kyniovtg...z tym norweskim paliwem to masz 100% słuszności. Od kolegi ostatnio dowiedziałem się że w Gdyni gdzieś przy estakadzie tankują takie paliwo. Owy kolega który tkie paliwko zatankował jest wniebowzięty. Jeśli ktoś z trójmiejskich forumowiczów wie gdzie dokładnie znajduje się ten punkt to niech poleći na forum. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A kcie ty masz tom tompe co tak słapo pompuje wśród tych swoich czterech pompowtrysków? Pewnie mylisz z pompą podciśnienia.

 

To jest również pompa paliwa, 2w1 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest również pompa paliwa, 2w1 ;)

Normalnie zaraz sprawdzę, bo nie wierzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał sipowitz Zobacz post

Normalnie zaraz sprawdzę, bo nie wierzę.

http://www.allegro.pl/item850748586_...iwa_vacum.html

 

Można taką pompę kupić znacznie taniej ja w zeszłym roku kupiłem taka za 80zł. I tak jak kolega wyżej pisał to jest 2w1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie problem w tym że kręci jak opentany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Widzę że wątek dotyczy złego odpalania.

Mam pytanie ponieważ mam takowe w moim autku, ale zauważyłem że kontrolka nagrzewania świec zapala się tylko na około 1 sekundy nawet przy mrozie -13 st. w konsekwencji długo około 5-7 sek muszę kręcić aby silnik zagadał i przez chwilę gada nierówno. Przy ciepłym silniku to pali na dotyk.

Słyszałem że może to być przekaźnik lub "opornik" który włączony jest w szereg razem ze świecami. Jeśli wg. was jest to możliwe to proszę dajcie znać gdzie tego szukać w aucie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to sprawdź świece - czy wszystkie dobrze grzeją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu byłem u mechanika który sprawdził świeczki a nawet jedną wymienił.

Zastanawia mnie krótki czas świecenia kontrolki nagrzewania. Na forum wyczytałem że przy temp. -10 to nagrzewanie może trwać nawet do kilkunastu sekund.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się, mi też kontrolka od świec gaśnie po sekundzie i również kręcę ok. 7 sekund. I chodzi nierówno zaraz po odpaleniu. Jak już się po kilku sekundach unormuje i zgaszę motor -> i ponownie odpalę to nawet raz nie zakręci i już działa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźniki są za bezpiecznikami. CVhyba wiesz gdzie :D

A przekaźnik od świec żarowych to pozycja nr 8.

 

przekanikib5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może wiesz jakie czujniki sterują tym przekaźnikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem przyczyną złego odpalania naszych passatów jest cofające się paliwo... tylko nie wiem jak i gdzie.

Gdy po nocy w temp. -15 odpalam to musze długo krecic i na początku nawet nie próbuje zaskoczyć, ale gdy tylko dotknę pedał gazu zaczyna załapywać i w końcu zapala. Może ktoś ma pomysł od czego zacząć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

janko1g odłącz czujnik temperatury cieczy chłodzącej i zobacz czy coś się zmieniło. Jeżeli kontrolka będzie się dłużej paliła to czujnik do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śledżę ten temat od czasu gdy wystąpiły mrozy:) ponieważ odpalenie mojego paska stało sie bardzo trudne.... aku sprawdził mi mechanior jakims przyżądem i stwierdził że ok.

więc albo:- świece

- cofająca sie ropa

- czujnik temperatury

 

może ktoś wie gdzie szukać tego czujnika w silniku AHU 90 KM???????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności