Awariall Zgłoś #121 Napisano 17 Grudnia 2009 a co ze mną może być nie tak? 2.8v6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #122 Napisano 18 Grudnia 2009 a moze aku slabe.male napiecie i zbyt slaby rozruch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #123 Napisano 18 Grudnia 2009 a moze aku slabe.male napiecie i zbyt slaby rozruch I tu się rodzi pytanie, jak kręci? Jeśli słabo to dodatkowo rozrusznik do przeglądu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #124 Napisano 18 Grudnia 2009 A ja leje dodatek do paliwa przeciw zamarzaniu, sprawdzony produkt. ja tez myslałem o tej pompie paliwa przy głowicy ze to moze ona słapo pompuje, ale cena jej jest wysoka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #125 Napisano 18 Grudnia 2009 ja tez myslałem o tej pompie paliwa przy głowicy ze to moze ona słapo pompuje, A kcie ty masz tom tompe co tak słapo pompuje wśród tych swoich czterech pompowtrysków? Pewnie mylisz z pompą podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #126 Napisano 18 Grudnia 2009 kyniovtg...z tym norweskim paliwem to masz 100% słuszności. Od kolegi ostatnio dowiedziałem się że w Gdyni gdzieś przy estakadzie tankują takie paliwo. Owy kolega który tkie paliwko zatankował jest wniebowzięty. Jeśli ktoś z trójmiejskich forumowiczów wie gdzie dokładnie znajduje się ten punkt to niech poleći na forum. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #127 Napisano 18 Grudnia 2009 A kcie ty masz tom tompe co tak słapo pompuje wśród tych swoich czterech pompowtrysków? Pewnie mylisz z pompą podciśnienia. To jest również pompa paliwa, 2w1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #128 Napisano 18 Grudnia 2009 To jest również pompa paliwa, 2w1 Normalnie zaraz sprawdzę, bo nie wierzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #129 Napisano 18 Grudnia 2009 Normalnie zaraz sprawdzę, bo nie wierzę. http://www.allegro.pl/item850748586_w_passat_b5_1_9_tdi_115km_pompa_paliwa_vacum.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #130 Napisano 18 Grudnia 2009 Cytat:Napisał sipowitz Zobacz post Normalnie zaraz sprawdzę, bo nie wierzę. http://www.allegro.pl/item850748586_...iwa_vacum.html Można taką pompę kupić znacznie taniej ja w zeszłym roku kupiłem taka za 80zł. I tak jak kolega wyżej pisał to jest 2w1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #131 Napisano 18 Grudnia 2009 no wlasnie problem w tym że kręci jak opentany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko1g Zgłoś #132 Napisano 18 Grudnia 2009 Witam Widzę że wątek dotyczy złego odpalania. Mam pytanie ponieważ mam takowe w moim autku, ale zauważyłem że kontrolka nagrzewania świec zapala się tylko na około 1 sekundy nawet przy mrozie -13 st. w konsekwencji długo około 5-7 sek muszę kręcić aby silnik zagadał i przez chwilę gada nierówno. Przy ciepłym silniku to pali na dotyk. Słyszałem że może to być przekaźnik lub "opornik" który włączony jest w szereg razem ze świecami. Jeśli wg. was jest to możliwe to proszę dajcie znać gdzie tego szukać w aucie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #133 Napisano 18 Grudnia 2009 Najpierw to sprawdź świece - czy wszystkie dobrze grzeją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko1g Zgłoś #134 Napisano 18 Grudnia 2009 Miesiąc temu byłem u mechanika który sprawdził świeczki a nawet jedną wymienił. Zastanawia mnie krótki czas świecenia kontrolki nagrzewania. Na forum wyczytałem że przy temp. -10 to nagrzewanie może trwać nawet do kilkunastu sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #135 Napisano 18 Grudnia 2009 Dołączam się, mi też kontrolka od świec gaśnie po sekundzie i również kręcę ok. 7 sekund. I chodzi nierówno zaraz po odpaleniu. Jak już się po kilku sekundach unormuje i zgaszę motor i ponownie odpalę to nawet raz nie zakręci i już działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #136 Napisano 18 Grudnia 2009 Przekaźniki są za bezpiecznikami. CVhyba wiesz gdzie A przekaźnik od świec żarowych to pozycja nr 8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janko1g Zgłoś #137 Napisano 18 Grudnia 2009 A może wiesz jakie czujniki sterują tym przekaźnikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi162 Zgłoś #138 Napisano 18 Grudnia 2009 Moim zdaniem przyczyną złego odpalania naszych passatów jest cofające się paliwo... tylko nie wiem jak i gdzie. Gdy po nocy w temp. -15 odpalam to musze długo krecic i na początku nawet nie próbuje zaskoczyć, ale gdy tylko dotknę pedał gazu zaczyna załapywać i w końcu zapala. Może ktoś ma pomysł od czego zacząć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartezz84 Zgłoś #139 Napisano 18 Grudnia 2009 janko1g odłącz czujnik temperatury cieczy chłodzącej i zobacz czy coś się zmieniło. Jeżeli kontrolka będzie się dłużej paliła to czujnik do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alilee Zgłoś #140 Napisano 18 Grudnia 2009 śledżę ten temat od czasu gdy wystąpiły mrozy:) ponieważ odpalenie mojego paska stało sie bardzo trudne.... aku sprawdził mi mechanior jakims przyżądem i stwierdził że ok. więc albo:- świece - cofająca sie ropa - czujnik temperatury może ktoś wie gdzie szukać tego czujnika w silniku AHU 90 KM??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach