Skocz do zawartości

bartezz84

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bartezz84

  • Urodziny 06.03.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. janko1g odłącz czujnik temperatury cieczy chłodzącej i zobacz czy coś się zmieniło. Jeżeli kontrolka będzie się dłużej paliła to czujnik do wymiany.
  2. Jeżeli chodzi o falujące obroty to przypomniało mi się że przy wymianie świec na nowe opuściłem jedną tą ostatnią bo jest ciężki dostęp. Poczytałem trochę o popychaczach i wszystko już wiem. ZOSTAJE TYLKO TEN PRZERAŹLIWY HAŁAS podczas jazdy i nic na ten temat nie mogę znaleźć.
  3. co jest oznaką uszkodzonych popychaczy (jaki koszt naprawy?)?? dmuchanie z pod korka od wlewu oleju czy ten hałas( który jest opisany w pierwszym poście) który pojawia się przy 90km/h??
  4. Czy hałas może być związany z uszkodzoną uszczelką pod głowicą???
  5. Witam mam problem z odpaleniem auta. Problemy zaczęły sie jakiś miesiąc temu. Najpierw przy temp 6-6.5C musiałem kręcić ok.3 razy po pięć sekund zanim odpalił. Po odpaleniu przez jakieś pół min. obroty delikatnie falowały (850-950 obrotów) i szarpało silnikem przy próbie ruszenia(odrazu po odpaleniu) auto gasło.Przy 10 stopniach było to samo tylko ,że odpalał od razu. Tydzień temu auto przestało odpalać . mam nowe świece beru kupione w aso. pompa w baku? jak sprawdzić???? W sobotę auto pojechało na holu do warsztatu, w poniedziałek przy odbiorze mechanik powiedział mi ,że sprawdził auto komputerem i nie wykazał żadnych błędów. Auto odpalił podłączając acu o większej mocy i powiedział ze być może tam gdzie wchodzą pompowtryski nie trzyma uszczelka i przez to gdy silnik jest zimny nie da rady go odpalić seryjnym acu (tyle zrozumiałem bo mechanik jest holendrem). Zapłaciłem mu ,odpaliłem silnik bez zadnego problemu bo jeszcze był ciepły i odjechałem. Podczas jazdy gdy wskazówka doszła do 80-90km/h usłyszałem bardzo głośny hałas ( przed odpaleniem palnika na tlen i acetylen jest bardzo podobny dźwięk -syczenie tylko u mnie jest z szybkimi przerwami) puściłem gaz i zrobiło się cicho, znów przyspieszyłem i ta sama sytuacja. We wtorek po pracy wsiadam do auta (-2,5C) auto odpaliło za trzecim razem ( kręciłem po 5s) i zaczął silnik latać a obroty falowały(850-950obrotów) pod pokrywą zaworów było słychać puknięcie co jakiś czas. Po dwóch minutach siłnik zaczął normalnie chodzić i przestało pukac.Zrobiłem rundkę i znów to samo hałas przy 90km/h. Dzisiaj wracam z roboty (-2,5C) auto odpala od razu obroty falują ale już tak nie szarpie silnikem. Maska w górę i słucham , wydaje mi sie że pukanie nie dochodzi z pod pokrywy zaworów tylko z zaworu egr po chwili obroty sie unormowały wiec wsiadłem i pojechałem. Po 1km (nie przekraczałem 70km/h) wyświetlił się napis STOP i kontrolka od wody. Okazało się ,że zbiornik wyrównawczy jest pusty. dolałem płynu do pełna i wróciłem do domu rozpędziłem się do 90km/h i znów to samo (hałas). CO TO MOŻE BYĆ??????? uszczelkę pod głowicą wymieniałem po kupnie samochodu jakieś 4 mięciące temu. PROSZĘ O POMOC ( jestem w holandii i jeżeli nie poradzę sobie z autem to czeka mnie laweta do pl.) Dzisiaj odpaliłem go ponownie i okazało się że pukanie które wcześniej słyszałem wydobywa się z pod korka oleju i bardzo mocno dmucha po odkręceniu. Korek cały biały od spodu wiec już wiadomo gdzie się podział płyn ze zbiornika ( mechanik spieprzył sprawę z wymianą uszczelki zresztą nie tylko z tym bo załozył mi też inne łożyska przy kołach i zapłaciłem również za regeneracje turbo które nadal cieknie w sumie jestem z 7tyś w plecy) . Co do odpalania to wydaje mi się to przez złe paliwo. Jeczsze niewiem tylko o co chodzi z tym hałasem który jest opisany wyżej. Na piątym biegu hałasuje przy 80-90km/h ale na trójce dopiero przy 100km/h.
  6. Witam mieszkam w miejscowości Uddel 15km od Apeldoornu. Jest w pobliżu ktoś kto ma Vaga? Moje autko padło i pilnie potrzebuję pomocy!!!!!!!!!!
  7. woda mi stoi ale w kabinie (zapomniałem dopisać) odpływ jest ok. Czytałem ale nie znalazłem tego czego szukam. Chodzi mi o to czy czyścić od gory czy dołu i czym jak od dołu to w którym miejscu się kończą te rurki odpływowe
  8. Witam niedawno kupiłem pasata B5 i mam z nim same problemy. Mam sporo wody w aucie. Założyłem nową uszczelkę pod filtr pp, wyczyściłem odpływ pod akumulatorem i woda nadal stoi w kabinie(prawa strona). Ostatnio jak ruszylem podczas deszczu to po prawej stronie chlupło wodą na wysokości deski rozdz. dzisiaj wywaliłem wszystkie siedzenia i mialem wode również po stronie kierowcy(przód i tył) i troszkę pod tylnią kanapą po obu stronach. Myślę że mogę mieć zapchane kanały odpwowe od szyberdachu i mam pytanie: jak je wyczyścić i gdzie one są?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności