Skocz do zawartości
sergiusz-

Błędy VAG - proszę o przetłumaczenie

Rekomendowane odpowiedzi

nie masz pełnej wersji VAG'a

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
czujnik temperatury cieczy 059919501A koło 114zł
00562
czujnik poziomu oleju 1J0907660B koło 243zł http://forum.vw-passat.pl/threads/47130-00562?highlight=00562

http://forum.vw-passat.pl/threads/25368-Skasowanie-bledu-zolta-lampka-oleju/page2?highlight=00562

00779
sensor temperatury powietrza zewnętrznego G17http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00779

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie masz pełnej wersji VAG'a

czujnik temperatury cieczy 059919501A koło 114zł

czujnik poziomu oleju 1J0907660B koło 243zł http://forum.vw-passat.pl/threads/47130-00562?highlight=00562

http://forum.vw-passat.pl/threads/25368-Skasowanie-bledu-zolta-lampka-oleju/page2?highlight=00562

sensor temperatury powietrza zewnętrznego G17http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00779

 

nie mam, masz rację, ale nie wiem skąd takową zdobyć lub kupić

Powiedz mi, czy to może mieć wpływ na duże spalanie?? Obecnie moje spalanie to około 15l przy spokojnej jeździe ( wiem że to nie jest temat o spalaniu ale pytam tylko przy okazji )

 

aha i dzięki na odpowiedź :)

Edytowane przez lawina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mam, masz rację, ale nie wiem skąd takową zdobyć.

Powiedz mi, czy to może mieć wpływ na duże spalanie?? Obecnie moje spalanie to około 15l ( wiem że to nie jest temat o spalaniu ale pytam tylko przy okazji )

 

aha i dzięki na odpowiedź :)

czujnik temp. powietrza i cieczy jak najbardziej mogą mieć wpływ na spalanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyskoczyły błędy, które opisałem powyżej, dziś podpinając kompa po jeździe owych błędów już nie ma. Czy czujniki "same" się naprawiły?? Czy może poprzedni właściciel je wymieniał i nie skasował błędów?? Czy może dalej są walnięte i pomimo, iż nie ma na nich błędów należało by je zmienić???

 

dzięki za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie skasował błędów??
to jest bardzo możliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie okaze sie przy nastepnym tankowaniu :). a czy moge jeszcze jakos inaczej vagiem sprawdzic te czujniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi wyskoczyło w vag-u

1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388

 

C0959799B 0Z Komfortgerát HLO 0001 - BŁĄD SPORADYCZNY

 

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

B0920826A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01 - BŁĄD SPORADYCZNY

 

65535 Uszkodzony moduł sterujący

 

Przy odpaleniu pałą sie kontrolki ABS i pika 2 razy. pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi wyskoczyło w vag-u

1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388

 

C0959799B 0Z Komfortgerát HLO 0001 - BŁĄD SPORADYCZNY

 

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

B0920826A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01 - BŁĄD SPORADYCZNY

 

65535 Uszkodzony moduł sterujący

 

Przy odpaleniu pałą sie kontrolki ABS i pika 2 razy. pomocy

 

sprawdź czy moduł i przewody w okół nie pływają, czy po wykasowaniu błędy powracają, i sprawdź bezpieczniki, oraz odpływy pod aku i serwem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy bodajże 4 krotne piknięcie jest normalne przy przekręceniu zapłonu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy bodajże 4 krotne piknięcie jest normalne przy przekręceniu zapłonu?
nie powinno pikać jak jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jak jest jakiś błąd do pika? np błąd abs-u daje kilku krotny sygnał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
błąd abs-u daje kilku krotny sygnał?
dokładnie tak +kontrolki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a no właśnie kontrolki normalnie gasną po odpaleniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dokładnie przysłuchałem się sygnałom w trakcie odpalania i są to 3 piknięcia, na VAG-u brak błędów. ( może to sygnał kończącego się AKU?)

I jeszcze mam jedno pytanie, czy po przekręceniu zapłonu i odczekaniu kilku sekund, wszystkie kontroli powinny zgasnąć?? U mnie do czasu odpalenia zostaje "check engine" oraz bodajże ECP czy coś takiego, dokładnie nie pamiętam. Oczywiście później gasną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy po przekręceniu zapłonu i odczekaniu kilku sekund, wszystkie kontroli powinny zgasnąć??
powinna zostać tylko kontrolka akumulatora
trakcie odpalania i są to 3 piknięcia,
to może być sygnał ze mało któregoś z płynów eksploatacyjnych lub jeśli powiązane z kontrolkami ABS+(!) to słabe aku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jakieś cuda na kiju :), bo u mnie zostają dwie kontrolki plus aku i żadnych błędów nie wypluwa i wszystko bangla jak należy.

 

Pojawia się kontrolka EPC wraz z check engine ale tylko przy zapłonie, później wszystkie znikają i w czasie jazy nic się nie zapala, na vagu brak błędów. Może w poliftach jest to normalne?

 

doszukałem się info na forum, że wszystko jest ok i tak musi być.

Edytowane przez lawina
znalazłem info na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc auto po przekroczeniu 3000 obr. na 4 i 5 traci moc na kompie wyskoczyły mi dwa następujące błędy 17958

P1550 Charge Pressure: Control Deviation oraz 17552 P1144 Mass or Volume Air Flow, Circuit Open / Short to Ground co one oznaczają i co można z tym zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o pomoc auto po przekroczeniu 3000 obr. na 4 i 5 traci moc na kompie wyskoczyły mi dwa następujące błędy 17958

P1550 Charge Pressure: Control Deviation oraz 17552 P1144 Mass or Volume Air Flow, Circuit Open / Short to Ground co one oznaczają i co można z tym zrobić

 

Jeśli chodzi o pierwszy błąd to sprawdź zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnieniem doładowania (N75), a drugi to najprawdopodobniej zapieczone kierownice turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o pomoc auto po przekroczeniu 3000 obr. na 4 i 5 traci moc na kompie wyskoczyły mi dwa następujące błędy 17958

P1550 Charge Pressure: Control Deviation oraz 17552 P1144 Mass or Volume Air Flow, Circuit Open / Short to Ground co one oznaczają i co można z tym zrobić

17552-przepływomierz,otwarty obwód zwarcie do masy

 

17958-ciśnienie turbosprężarki słaby przepływ dolotu/wydechu MAP regulator.

Filtr powietrza kiedy wymieniany?Do sprawdzenia przepływomierz.

 

---------- Dodano o 18:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:29 ----------

 

a drugi to najprawdopodobniej zapieczone kierownice turbiny.

A ja tam widzę że błąd dotyczy przepływomierza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtr wymieniany jakieś 1,5 miesiąca temu

przepływomierz sprawdzałem ale nie ma tam niczego co by mogło blokować dolot powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności