mielke Zgłoś #21 Napisano 25 Grudnia 2011 nie masz pełnej wersji VAG'a 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)czujnik temperatury cieczy 059919501A koło 114zł 00562czujnik poziomu oleju 1J0907660B koło 243zł http://forum.vw-passat.pl/threads/47130-00562?highlight=00562http://forum.vw-passat.pl/threads/25368-Skasowanie-bledu-zolta-lampka-oleju/page2?highlight=00562 00779sensor temperatury powietrza zewnętrznego G17http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00779 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lawina Zgłoś #22 Napisano 25 Grudnia 2011 (edytowane) nie masz pełnej wersji VAG'a czujnik temperatury cieczy 059919501A koło 114zł czujnik poziomu oleju 1J0907660B koło 243zł http://forum.vw-passat.pl/threads/47130-00562?highlight=00562 http://forum.vw-passat.pl/threads/25368-Skasowanie-bledu-zolta-lampka-oleju/page2?highlight=00562 sensor temperatury powietrza zewnętrznego G17http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00779 nie mam, masz rację, ale nie wiem skąd takową zdobyć lub kupić Powiedz mi, czy to może mieć wpływ na duże spalanie?? Obecnie moje spalanie to około 15l przy spokojnej jeździe ( wiem że to nie jest temat o spalaniu ale pytam tylko przy okazji ) aha i dzięki na odpowiedź Edytowane 25 Grudnia 2011 przez lawina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #23 Napisano 25 Grudnia 2011 nie mam, masz rację, ale nie wiem skąd takową zdobyć.Powiedz mi, czy to może mieć wpływ na duże spalanie?? Obecnie moje spalanie to około 15l ( wiem że to nie jest temat o spalaniu ale pytam tylko przy okazji ) aha i dzięki na odpowiedź czujnik temp. powietrza i cieczy jak najbardziej mogą mieć wpływ na spalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lawina Zgłoś #24 Napisano 26 Grudnia 2011 Wczoraj wyskoczyły błędy, które opisałem powyżej, dziś podpinając kompa po jeździe owych błędów już nie ma. Czy czujniki "same" się naprawiły?? Czy może poprzedni właściciel je wymieniał i nie skasował błędów?? Czy może dalej są walnięte i pomimo, iż nie ma na nich błędów należało by je zmienić??? dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 26 Grudnia 2011 nie skasował błędów??to jest bardzo możliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lawina Zgłoś #26 Napisano 26 Grudnia 2011 pewnie okaze sie przy nastepnym tankowaniu . a czy moge jeszcze jakos inaczej vagiem sprawdzic te czujniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawinow Zgłoś #27 Napisano 27 Grudnia 2011 mi wyskoczyło w vag-u 1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388 C0959799B 0Z Komfortgerát HLO 0001 - BŁĄD SPORADYCZNY 1330 Sterownik centralny funkcji komfort B0920826A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01 - BŁĄD SPORADYCZNY 65535 Uszkodzony moduł sterujący Przy odpaleniu pałą sie kontrolki ABS i pika 2 razy. pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #28 Napisano 27 Grudnia 2011 mi wyskoczyło w vag-u 1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388 C0959799B 0Z Komfortgerát HLO 0001 - BŁĄD SPORADYCZNY 1330 Sterownik centralny funkcji komfort B0920826A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01 - BŁĄD SPORADYCZNY 65535 Uszkodzony moduł sterujący Przy odpaleniu pałą sie kontrolki ABS i pika 2 razy. pomocy sprawdź czy moduł i przewody w okół nie pływają, czy po wykasowaniu błędy powracają, i sprawdź bezpieczniki, oraz odpływy pod aku i serwem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lawina Zgłoś #29 Napisano 27 Grudnia 2011 a czy bodajże 4 krotne piknięcie jest normalne przy przekręceniu zapłonu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #30 Napisano 27 Grudnia 2011 a czy bodajże 4 krotne piknięcie jest normalne przy przekręceniu zapłonu?nie powinno pikać jak jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lawina Zgłoś #31 Napisano 27 Grudnia 2011 czyli jak jest jakiś błąd do pika? np błąd abs-u daje kilku krotny sygnał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #32 Napisano 27 Grudnia 2011 błąd abs-u daje kilku krotny sygnał?dokładnie tak +kontrolki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lawina Zgłoś #33 Napisano 27 Grudnia 2011 a no właśnie kontrolki normalnie gasną po odpaleniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lawina Zgłoś #34 Napisano 29 Grudnia 2011 Wczoraj dokładnie przysłuchałem się sygnałom w trakcie odpalania i są to 3 piknięcia, na VAG-u brak błędów. ( może to sygnał kończącego się AKU?) I jeszcze mam jedno pytanie, czy po przekręceniu zapłonu i odczekaniu kilku sekund, wszystkie kontroli powinny zgasnąć?? U mnie do czasu odpalenia zostaje "check engine" oraz bodajże ECP czy coś takiego, dokładnie nie pamiętam. Oczywiście później gasną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #35 Napisano 29 Grudnia 2011 czy po przekręceniu zapłonu i odczekaniu kilku sekund, wszystkie kontroli powinny zgasnąć??powinna zostać tylko kontrolka akumulatora trakcie odpalania i są to 3 piknięcia,to może być sygnał ze mało któregoś z płynów eksploatacyjnych lub jeśli powiązane z kontrolkami ABS+(!) to słabe aku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lawina Zgłoś #36 Napisano 29 Grudnia 2011 (edytowane) No to jakieś cuda na kiju , bo u mnie zostają dwie kontrolki plus aku i żadnych błędów nie wypluwa i wszystko bangla jak należy. Pojawia się kontrolka EPC wraz z check engine ale tylko przy zapłonie, później wszystkie znikają i w czasie jazy nic się nie zapala, na vagu brak błędów. Może w poliftach jest to normalne? doszukałem się info na forum, że wszystko jest ok i tak musi być. Edytowane 29 Grudnia 2011 przez lawina znalazłem info na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BURY17 Zgłoś #37 Napisano 2 Stycznia 2012 Proszę o pomoc auto po przekroczeniu 3000 obr. na 4 i 5 traci moc na kompie wyskoczyły mi dwa następujące błędy 17958 P1550 Charge Pressure: Control Deviation oraz 17552 P1144 Mass or Volume Air Flow, Circuit Open / Short to Ground co one oznaczają i co można z tym zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #38 Napisano 2 Stycznia 2012 Proszę o pomoc auto po przekroczeniu 3000 obr. na 4 i 5 traci moc na kompie wyskoczyły mi dwa następujące błędy 17958 P1550 Charge Pressure: Control Deviation oraz 17552 P1144 Mass or Volume Air Flow, Circuit Open / Short to Ground co one oznaczają i co można z tym zrobić Jeśli chodzi o pierwszy błąd to sprawdź zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnieniem doładowania (N75), a drugi to najprawdopodobniej zapieczone kierownice turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #39 Napisano 2 Stycznia 2012 Proszę o pomoc auto po przekroczeniu 3000 obr. na 4 i 5 traci moc na kompie wyskoczyły mi dwa następujące błędy 17958 P1550 Charge Pressure: Control Deviation oraz 17552 P1144 Mass or Volume Air Flow, Circuit Open / Short to Ground co one oznaczają i co można z tym zrobić 17552-przepływomierz,otwarty obwód zwarcie do masy 17958-ciśnienie turbosprężarki słaby przepływ dolotu/wydechu MAP regulator. Filtr powietrza kiedy wymieniany?Do sprawdzenia przepływomierz. ---------- Dodano o 18:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:29 ---------- a drugi to najprawdopodobniej zapieczone kierownice turbiny. A ja tam widzę że błąd dotyczy przepływomierza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BURY17 Zgłoś #40 Napisano 3 Stycznia 2012 filtr wymieniany jakieś 1,5 miesiąca temu przepływomierz sprawdzałem ale nie ma tam niczego co by mogło blokować dolot powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach