Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

nie

sprezyna od gwintu jest zupelnie inna i ma plaska jedna strone

 

wg mnie za bardzo kombinujesz.. kup gwinta jakiegos w koncu jak masz 2-3 tys to weiteca jak masz 3 to FK a jak masz 5 to KW a jak nie to MTS i tyle

 

daje ci gwarancje ze nie bedziesz nigdy robil tak jak kolega wyzej pisal ze 20 min zmiana twardosci z tylu i bawienie sie w odkrecanie srubek i zmiane twardosci... ustawisz sobie poprostu raz jak bedziesz chcial i tak bedziesz jezdzil i tyle... ale kita nie ustawisz a gwint tak

 

Spoko po prostu się pytam czysto teoretycznie ;) Będzie gwint bo tylko on pomoże mi ustawić obniżenie do moich upodobań ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli MTS Technik na nasze polskie drogi by styknoł bo poczytałem na forum i jest on mięki i chyba na ten się skusze bo na KW mnie nie stać a używkę ciężko dostać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli MTS Technik na nasze polskie drogi by styknoł bo poczytałem na forum i jest on mięki i chyba na ten się skusze bo na KW mnie nie stać a używkę ciężko dostać

 

Jak chcesz to powalcz o KW:

 

http://www.allegro.pl/item1026205307_gwintowane_kw_variant_inox_vw_passat_a6_superb.html

 

albo tu masz FK:

 

http://www.allegro.pl/item1017782259_kompletne_zawieszenie_gwintowane_vw_passat_b5.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozumiem niektórych z waszych wypowiedzi , chcecie mieć gwintowane zawieszenie, a to się równa z tym, że będzie twardziej, niżej- chcecie komfort i niżej to obetnijcie sprężyny.

Akurat przez swoją budowę zawieszenia , B5 nawet przy gwincie skręconym do końca jest w miarę komfortowym autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja nie rozumiem niektórych z waszych wypowiedzi , chcecie mieć gwintowane zawieszenie, a to się równa z tym, że będzie twardziej, niżej- chcecie komfort i niżej to obetnijcie sprężyny.

Akurat przez swoją budowę zawieszenia , B5 nawet przy gwincie skręconym do końca jest w miarę komfortowym autem.

 

No to racja, jak już wcześniej pisałem każdy gwint jest twardy jeden mocniej, drugi słabiej ale jest twardy;)

 

---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

 

Co sądzicie o kicie firmy AP? Znalazłem taki kit co obniża 40mm przód, 30mm tył, więc jak dla mnie idealnie. Tylko jak z jakością? tzn nie porównuję tego do eibacha lub weiteca ale jakie są wasze opinie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam w ofercie ale nic nie sprzedalem z tego wiec nie pomoge ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam w ofercie ale nic nie sprzedalem z tego wiec nie pomoge

 

No problem ;)

 

Wiesz czytałem na forum BMW o tym zawieszeniu i ludzie chwalili sobie kit jak i gwint firmy AP. Na razie szuka różnych ofert, orientuję się w cenach ;)

Edytowane przez aro555222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, a powiedz mi ile taki kit 40/30 firmy AP kosztuje u Ciebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok 1299zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k 1299zl

 

No to u Ciebie wychodzi taniej ;) Dzięki za informacje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie zawsze najtaniej :P

 

a cena zalezna od kursu euro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co sądzicie o kicie firmy AP?

nie kombinuj już tyle, jak nie masz kasy i nie musisz zmieniać to turlaj sie na serii i zbieraj kase na gwint... tyle z mojej strony ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie kombinuj już tyle, jak nie masz kasy i nie musisz zmieniać to turlaj sie na serii i zbieraj kase na gwint... tyle z mojej strony

 

No niestety muszę zmienić zawieszenie we wrześniu NCT(przegląd) więc muszę wymienić, a wolę kupić takie niż jeździć na seryjnym ;)

 

---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:16 ----------

 

nie kombinuj już tyle

 

Pisałem już, że szukam różnych opcji. Rozeznanie na rynku robię i pytam się was co o różnych opcjach sądzicie ;)

Edytowane przez aro555222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo trochę poszukam na allegro może coś sie wyrwie cos taniego na allegro jakoś używkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam do kupienia gwint Koni za 600 zł czy ktoś może powiedzieć o Koni coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konie dobra foirma jak najbardziej ale mozes zkupci dobry gwint albo kiszke ktora bedziesz musial zregenerowac i wyjdzie cie 2 tys :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim witam Panowie!

 

Czy możecie coś więcej powiedzieć na temat sprężynek BETATEC??? Podobno są klepane na licencji Eibacha, a powiem szczerze, że cena na allegro 199 zł jest bardzo kusząca. Obnizenie -30 mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko w KW w gwincie z tyłu ta regulacja powinna być nad czy pod sprężyną bo mam nad i skręcony na max i auto z tyłu stoi jak koza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanko w KW w gwincie z tyłu ta regulacja powinna być nad czy pod sprężyną bo mam nad i skręcony na max i auto z tyłu stoi jak koza

 

Powinna być pod i na pewno masz źle skręcony. Z tego co zrozumiałem masz śrubę położoną w najwyższym punkcie i dla tego wysoko stoi. Żeby samochód poszedł w dół musisz śrubę dać na dół gwintu.

Edytowane przez aro555222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ta regulacją skręconą to wiem jak ma być przecież to oczywiste tylko nie wiedziałem czy ona ma być nad sprężyną czy pod sprężyną. Postaram się dzisiaj cyknąć zdjęcie jak auto siedzi i ocenicie ale wg mnie coś nie tak bo z przodu mam gwintu do spuszczenia jeszcze 7cm a już 18 chowają się w nadkolach a tył ściepany na max i opony się nie chowają a auto jest w delikatnym klinie

 

tak to wygląda :dolamam

img0118bp.th.jpg

Edytowane przez rufers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności