aro555222 Zgłoś #521 Napisano 12 Maja 2010 niesprezyna od gwintu jest zupelnie inna i ma plaska jedna strone wg mnie za bardzo kombinujesz.. kup gwinta jakiegos w koncu jak masz 2-3 tys to weiteca jak masz 3 to FK a jak masz 5 to KW a jak nie to MTS i tyle daje ci gwarancje ze nie bedziesz nigdy robil tak jak kolega wyzej pisal ze 20 min zmiana twardosci z tylu i bawienie sie w odkrecanie srubek i zmiane twardosci... ustawisz sobie poprostu raz jak bedziesz chcial i tak bedziesz jezdzil i tyle... ale kita nie ustawisz a gwint tak Spoko po prostu się pytam czysto teoretycznie Będzie gwint bo tylko on pomoże mi ustawić obniżenie do moich upodobań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #522 Napisano 12 Maja 2010 czyli MTS Technik na nasze polskie drogi by styknoł bo poczytałem na forum i jest on mięki i chyba na ten się skusze bo na KW mnie nie stać a używkę ciężko dostać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #523 Napisano 12 Maja 2010 czyli MTS Technik na nasze polskie drogi by styknoł bo poczytałem na forum i jest on mięki i chyba na ten się skusze bo na KW mnie nie stać a używkę ciężko dostać Jak chcesz to powalcz o KW: http://www.allegro.pl/item1026205307_gwintowane_kw_variant_inox_vw_passat_a6_superb.html albo tu masz FK: http://www.allegro.pl/item1017782259_kompletne_zawieszenie_gwintowane_vw_passat_b5.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #524 Napisano 12 Maja 2010 Ja nie rozumiem niektórych z waszych wypowiedzi , chcecie mieć gwintowane zawieszenie, a to się równa z tym, że będzie twardziej, niżej- chcecie komfort i niżej to obetnijcie sprężyny. Akurat przez swoją budowę zawieszenia , B5 nawet przy gwincie skręconym do końca jest w miarę komfortowym autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #525 Napisano 12 Maja 2010 Ja nie rozumiem niektórych z waszych wypowiedzi , chcecie mieć gwintowane zawieszenie, a to się równa z tym, że będzie twardziej, niżej- chcecie komfort i niżej to obetnijcie sprężyny.Akurat przez swoją budowę zawieszenia , B5 nawet przy gwincie skręconym do końca jest w miarę komfortowym autem. No to racja, jak już wcześniej pisałem każdy gwint jest twardy jeden mocniej, drugi słabiej ale jest twardy;) ---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 23:32 ---------- Co sądzicie o kicie firmy AP? Znalazłem taki kit co obniża 40mm przód, 30mm tył, więc jak dla mnie idealnie. Tylko jak z jakością? tzn nie porównuję tego do eibacha lub weiteca ale jakie są wasze opinie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #526 Napisano 12 Maja 2010 mam w ofercie ale nic nie sprzedalem z tego wiec nie pomoge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #527 Napisano 13 Maja 2010 (edytowane) mam w ofercie ale nic nie sprzedalem z tego wiec nie pomoge No problem Wiesz czytałem na forum BMW o tym zawieszeniu i ludzie chwalili sobie kit jak i gwint firmy AP. Na razie szuka różnych ofert, orientuję się w cenach Edytowane 13 Maja 2010 przez aro555222 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #528 Napisano 13 Maja 2010 Łukasz, a powiedz mi ile taki kit 40/30 firmy AP kosztuje u Ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #529 Napisano 13 Maja 2010 ok 1299zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #530 Napisano 13 Maja 2010 k 1299zl No to u Ciebie wychodzi taniej Dzięki za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #531 Napisano 13 Maja 2010 u mnie zawsze najtaniej a cena zalezna od kursu euro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #532 Napisano 14 Maja 2010 Co sądzicie o kicie firmy AP? nie kombinuj już tyle, jak nie masz kasy i nie musisz zmieniać to turlaj sie na serii i zbieraj kase na gwint... tyle z mojej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #533 Napisano 14 Maja 2010 (edytowane) nie kombinuj już tyle, jak nie masz kasy i nie musisz zmieniać to turlaj sie na serii i zbieraj kase na gwint... tyle z mojej strony No niestety muszę zmienić zawieszenie we wrześniu NCT(przegląd) więc muszę wymienić, a wolę kupić takie niż jeździć na seryjnym ---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:16 ---------- nie kombinuj już tyle Pisałem już, że szukam różnych opcji. Rozeznanie na rynku robię i pytam się was co o różnych opcjach sądzicie Edytowane 14 Maja 2010 przez aro555222 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #534 Napisano 14 Maja 2010 albo trochę poszukam na allegro może coś sie wyrwie cos taniego na allegro jakoś używkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #535 Napisano 31 Maja 2010 mam do kupienia gwint Koni za 600 zł czy ktoś może powiedzieć o Koni coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #536 Napisano 31 Maja 2010 konie dobra foirma jak najbardziej ale mozes zkupci dobry gwint albo kiszke ktora bedziesz musial zregenerowac i wyjdzie cie 2 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-ERNI- Zgłoś #537 Napisano 1 Czerwca 2010 Przede wszystkim witam Panowie! Czy możecie coś więcej powiedzieć na temat sprężynek BETATEC??? Podobno są klepane na licencji Eibacha, a powiem szczerze, że cena na allegro 199 zł jest bardzo kusząca. Obnizenie -30 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufers Zgłoś #538 Napisano 1 Czerwca 2010 mam pytanko w KW w gwincie z tyłu ta regulacja powinna być nad czy pod sprężyną bo mam nad i skręcony na max i auto z tyłu stoi jak koza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #539 Napisano 1 Czerwca 2010 (edytowane) mam pytanko w KW w gwincie z tyłu ta regulacja powinna być nad czy pod sprężyną bo mam nad i skręcony na max i auto z tyłu stoi jak koza Powinna być pod i na pewno masz źle skręcony. Z tego co zrozumiałem masz śrubę położoną w najwyższym punkcie i dla tego wysoko stoi. Żeby samochód poszedł w dół musisz śrubę dać na dół gwintu. Edytowane 1 Czerwca 2010 przez aro555222 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufers Zgłoś #540 Napisano 2 Czerwca 2010 (edytowane) Z ta regulacją skręconą to wiem jak ma być przecież to oczywiste tylko nie wiedziałem czy ona ma być nad sprężyną czy pod sprężyną. Postaram się dzisiaj cyknąć zdjęcie jak auto siedzi i ocenicie ale wg mnie coś nie tak bo z przodu mam gwintu do spuszczenia jeszcze 7cm a już 18 chowają się w nadkolach a tył ściepany na max i opony się nie chowają a auto jest w delikatnym klinie tak to wygląda Edytowane 2 Czerwca 2010 przez rufers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach