rufers Zgłoś #321 Napisano 7 Lutego 2010 (edytowane) mam może głupie pytanko ale się zapytam: czy jak wcisnę tłok w amorze (z zawieszenia gwintowanego) to czy on sam się dźwignie do góry (oczywiście bez sprężyny) tak jak w seryjnym amortyzatorze??? PS. kolego william05 ameryki nie odkryłeś że na gwincie tracisz komfort Edytowane 7 Lutego 2010 przez rufers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #322 Napisano 7 Lutego 2010 czy jak wcisnę tłok w amorze (z zawieszenia gwintowanego) to czy on sam się dźwignie do góry (oczywiście bez sprężyny) tak jak w seryjnym amortyzatorze??? U mnie sie dzwiga:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufers Zgłoś #323 Napisano 7 Lutego 2010 to chyba wtopiłem z zakupem bo u mnie w KW jak wcisnę to amor się nie dźwiga i byłem przekonany żę tak pracuje amor w gwincie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #324 Napisano 7 Lutego 2010 o chyba wtopiłem z zakupem bo u mnie w KW jak wcisnę to amor się nie dźwiga i byłem przekonany żę tak pracuje amor w gwincie przeciez co to za roznica czy gwint czy nie gwint asada dzialanie jest ta sama nadal ma to amortyzowac tylko ma to inny skok i sile... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falkikc Zgłoś #325 Napisano 10 Lutego 2010 Koledzy jeździ ktoś passkiem B5FL Z FELGĄ 18" ET30 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #326 Napisano 10 Lutego 2010 Koledzy jeździ ktoś passkiem B5FL Z FELGĄ 18" ET30 ? Ja miałem B5FL z 235/40/18, felga 8 cali et 35, eibach -40mm. W czym rzecz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #327 Napisano 10 Lutego 2010 roznic pomiedzy variant'em I a variant'em II - zasadnicza - w v.2 masz mozliwosc regulacji komfortu poprzez amory (bardziej utwardzone-srednio-mniej) i z tego co pamietam to jest chyba okolo 14 przeskoczen (okolo 360stopni, moze 400) na amorku. v.1 ma fabrycznie ustawiona twardosc. I tutaj jest jeszcze maly myk - zeby zmienic wlasciwosci utwardzenia w passacie - trzeba niestety wymatowac amory z auta, gdyz np. na przednich - ustawienie ich jest u gory a w passacie do amopra od komory silnika sie nie dostaniesz .obecnie jesli mialbym wybierac "nowy" set - poszedlbym w v.I o v.3 nie mysle bo cena jest kosmiczna - o ile mozemy wogole mowic o niskich cenach firmy KW cos za cos dzieki za info,ale dlaczego var1 gdzy na drugim masz regulacje komfortu???I o co chodzi z variantem comfort street?W uk na ebay widzialem Variant1 za 730£,normalna cena??Mam 4x4 takze pewnie drozej niz oska. moze przed kupnem powinienem sie przejechac jak sie jezdzi u kogos,hehe, Ostatnie pytanko,trudna sie obniza i podwyza??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falkikc Zgłoś #328 Napisano 10 Lutego 2010 Chodzi mi o odsadzenie ET 30 czy nie za mocno wychodzą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #329 Napisano 11 Lutego 2010 Ja z ET 35 i 235 nie miałem absolutnie żadnych problemów. Jak dasz ET 30 i oponę 225 to będzie identycznie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #330 Napisano 11 Lutego 2010 proszę o poradę do b5po fl kombi planuje sprężyny eibach -30mm do tego amory gazowe kayaba albo bilstein, bedzie dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #331 Napisano 11 Lutego 2010 proszę o poradę do b5po fl kombi planuje sprężyny eibach -30mm do tego amory gazowe kayaba albo bilstein, bedzie dobrze? bedzie dobrze ale nie najlepiej,najlepiej do krótszych sprężyn nie ważne czy to tylko -30mm krótkie amortyzatory wtedy będzie rewelacyjnie,ale jak chcesz coś z seryjnych amorów to bilstein b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #332 Napisano 11 Lutego 2010 (edytowane) gdzie na drugim masz regulacje komfortu??? w v2. regulacja komfortu znajduje sie na amorze( u samej gory szpica amora - poprostu nim przekrecasz) w ktorym jak ci juz napisalem po zalozeniu nie ma dostepu do "gory" amorka. podesle ci jakies zdjecie ,trudna sie obniza i podwyza??? w dol idzie jak po masle jesli jeszcze nie masz b. pelnych felg to reka przekrecisz (mowie z wlasnego doswiadczenia), ewentualnie kola max w prawo - i krecisz jedna strone; kola max w lewo - i druga. co do krecenia w gore, to zdejmowalem kola, i wtedy uzywalem zalaczonych "kluczy" do gwintu (raz na pietrowym parkingu w niedzielne poludnie ) a raz jak jechalem na prom . Nie zapomnij, ze po kazdej zmianie wysokosci - przydalo by sie ustawic zbierznosc bo bedzie ci cielo opony Edytowane 11 Lutego 2010 przez pobs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pudelbadboy Zgłoś #333 Napisano 16 Lutego 2010 koledzy drodzy. pytanie do sprężyn dosyć glupie ale jednak: czy obniżając auto odczuwa sie duży "dyskomfort" ? chodzi mi tutaj o polskie drogi czy jadąc po polskich drogach "tych mniej wyremontowanych" czy nie doznam odcisków na tyłku?? i drgawek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #334 Napisano 16 Lutego 2010 koledzy drodzy. pytanie do sprężyn dosyć glupie ale jednak:czy obniżając auto odczuwa sie duży "dyskomfort" ? chodzi mi tutaj o polskie drogi czy jadąc po polskich drogach "tych mniej wyremontowanych" czy nie doznam odcisków na tyłku?? i drgawek? Jak byś poczytał wątek od początku to byś wiedział Zależy jaki zawias montujesz...Same springi też różnią się twardością.Są różne opinie w tym temacie.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #335 Napisano 16 Lutego 2010 jak cie to przeraza to sobie daruj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pudelbadboy Zgłoś #336 Napisano 17 Lutego 2010 noo wiecie mnie to nie przeraza ale jak bym jechał z laską lub mamą to wiecie.... "po co ci to jak teraz tak trzęsie" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielM Zgłoś #337 Napisano 18 Lutego 2010 Kupiłem do swojego passata b5 kombi springi h&r obnizające o 40mm i zamontuje do tego amortyzatory kyb lub bilsteina ,zastanawia mnie czy przy komplecie pasazerów i niewielkim bagażu koła nie będą mi obcierać o nadkola od wewnątrz.Mam felgi 7,5x17 et 40 opony 225/45/17. Jeżeli ktoś miał doświadczenie z taką konfiguracją lub byłby w stanie coś doradzić byłbym wdzieczny:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #338 Napisano 24 Lutego 2010 prosze o opinie na temat takiego zestawu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #339 Napisano 24 Lutego 2010 Kupiłem do swojego passata b5 kombi springi h&r obnizające o 40mm i zamontuje do tego amortyzatory kyb lub bilsteina ,zastanawia mnie czy przy komplecie pasazerów i niewielkim bagażu koła nie będą mi obcierać o nadkola od wewnątrz.Mam felgi 7,5x17 et 40 opony 225/45/17.Jeżeli ktoś miał doświadczenie z taką konfiguracją lub byłby w stanie coś doradzić byłbym wdzieczny Według mnie nie powinno nic obcierać felga przy takim obniżeniu i komplecie pasażerów schowa się w środek nadkola. Pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielM Zgłoś #340 Napisano 24 Lutego 2010 w końcu doczekałem się odpowiedzi,dzieki:) w sobote zamontuje i się okaże,wtedy zdam relacje:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach