Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

mam może głupie pytanko ale się zapytam:

czy jak wcisnę tłok w amorze (z zawieszenia gwintowanego) to czy on sam się dźwignie do góry (oczywiście bez sprężyny) tak jak w seryjnym amortyzatorze???

 

PS. kolego william05 ameryki nie odkryłeś że na gwincie tracisz komfort

Edytowane przez rufers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy jak wcisnę tłok w amorze (z zawieszenia gwintowanego) to czy on sam się dźwignie do góry (oczywiście bez sprężyny) tak jak w seryjnym amortyzatorze???

U mnie sie dzwiga:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chyba wtopiłem z zakupem bo u mnie w KW jak wcisnę to amor się nie dźwiga i byłem przekonany żę tak pracuje amor w gwincie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o chyba wtopiłem z zakupem bo u mnie w KW jak wcisnę to amor się nie dźwiga i byłem przekonany żę tak pracuje amor w gwincie

 

przeciez co to za roznica czy gwint czy nie gwint

asada dzialanie jest ta sama nadal ma to amortyzowac

tylko ma to inny skok i sile...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jeździ ktoś passkiem B5FL Z FELGĄ 18" ET30 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy jeździ ktoś passkiem B5FL Z FELGĄ 18" ET30 ?

Ja miałem B5FL z 235/40/18, felga 8 cali et 35, eibach -40mm.

W czym rzecz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
roznic pomiedzy variant'em I a variant'em II - zasadnicza - w v.2 masz mozliwosc regulacji komfortu poprzez amory (bardziej utwardzone-srednio-mniej) i z tego co pamietam to jest chyba okolo 14 przeskoczen (okolo 360stopni, moze 400) na amorku. v.1 ma fabrycznie ustawiona twardosc. I tutaj jest jeszcze maly myk - zeby zmienic wlasciwosci utwardzenia w passacie - trzeba niestety wymatowac amory z auta, gdyz np. na przednich - ustawienie ich jest u gory a w passacie do amopra od komory silnika sie nie dostaniesz .

obecnie jesli mialbym wybierac "nowy" set - poszedlbym w v.I

o v.3 nie mysle bo cena jest kosmiczna - o ile mozemy wogole mowic o niskich cenach firmy KW

cos za cos

 

dzieki za info,ale dlaczego var1 gdzy na drugim masz regulacje komfortu???I o co chodzi z variantem comfort street?W uk na ebay widzialem Variant1 za 730£,normalna cena??Mam 4x4 takze pewnie drozej niz oska.

moze przed kupnem powinienem sie przejechac jak sie jezdzi u kogos,hehe,

Ostatnie pytanko,trudna sie obniza i podwyza???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o odsadzenie ET 30 czy nie za mocno wychodzą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z ET 35 i 235 nie miałem absolutnie żadnych problemów.

Jak dasz ET 30 i oponę 225 to będzie identycznie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę o poradę do b5po fl kombi planuje sprężyny eibach -30mm do tego amory gazowe kayaba albo bilstein, bedzie dobrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proszę o poradę do b5po fl kombi planuje sprężyny eibach -30mm do tego amory gazowe kayaba albo bilstein, bedzie dobrze?

bedzie dobrze ale nie najlepiej,najlepiej do krótszych sprężyn nie ważne czy to tylko -30mm krótkie amortyzatory wtedy będzie rewelacyjnie,ale jak chcesz coś z seryjnych amorów to bilstein b6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie na drugim masz regulacje komfortu???
w v2. regulacja komfortu znajduje sie na amorze( u samej gory szpica amora - poprostu nim przekrecasz) :( w ktorym jak ci juz napisalem po zalozeniu nie ma dostepu do "gory" amorka.

podesle ci jakies zdjecie ;)

,trudna sie obniza i podwyza???
w dol idzie jak po masle ;) jesli jeszcze nie masz b. pelnych felg to reka przekrecisz (mowie z wlasnego doswiadczenia), ewentualnie kola max w prawo - i krecisz jedna strone; kola max w lewo - i druga. co do krecenia w gore, to zdejmowalem kola, i wtedy uzywalem zalaczonych "kluczy" do gwintu (raz na pietrowym parkingu w niedzielne poludnie :D ) a raz jak jechalem na prom ;) . Nie zapomnij, ze po kazdej zmianie wysokosci - przydalo by sie ustawic zbierznosc bo bedzie ci cielo opony :) Edytowane przez pobs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy drodzy. pytanie do sprężyn dosyć glupie ale jednak:

czy obniżając auto odczuwa sie duży "dyskomfort" ?

chodzi mi tutaj o polskie drogi czy jadąc po polskich drogach "tych mniej wyremontowanych" czy nie doznam odcisków na tyłku?? i drgawek? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy drodzy. pytanie do sprężyn dosyć glupie ale jednak:

czy obniżając auto odczuwa sie duży "dyskomfort" ?

chodzi mi tutaj o polskie drogi czy jadąc po polskich drogach "tych mniej wyremontowanych" czy nie doznam odcisków na tyłku?? i drgawek? :)

Jak byś poczytał wątek od początku to byś wiedział ;) Zależy jaki zawias montujesz...Same springi też różnią się twardością.Są różne opinie w tym temacie.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak cie to przeraza to sobie daruj ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noo wiecie mnie to nie przeraza ale jak bym jechał z laską lub mamą to wiecie.... "po co ci to jak teraz tak trzęsie" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem do swojego passata b5 kombi springi h&r obnizające o 40mm i zamontuje do tego amortyzatory kyb lub bilsteina ,zastanawia mnie czy przy komplecie pasazerów i niewielkim bagażu koła nie będą mi obcierać o nadkola od wewnątrz.Mam felgi 7,5x17 et 40 opony 225/45/17.

Jeżeli ktoś miał doświadczenie z taką konfiguracją lub byłby w stanie coś doradzić byłbym wdzieczny:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupiłem do swojego passata b5 kombi springi h&r obnizające o 40mm i zamontuje do tego amortyzatory kyb lub bilsteina ,zastanawia mnie czy przy komplecie pasazerów i niewielkim bagażu koła nie będą mi obcierać o nadkola od wewnątrz.Mam felgi 7,5x17 et 40 opony 225/45/17.

Jeżeli ktoś miał doświadczenie z taką konfiguracją lub byłby w stanie coś doradzić byłbym wdzieczny

 

Według mnie nie powinno nic obcierać felga przy takim obniżeniu i komplecie pasażerów schowa się w środek nadkola.

 

Pozdrawiam

Arek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w końcu doczekałem się odpowiedzi,dzieki:) w sobote zamontuje i się okaże,wtedy zdam relacje:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności