witek-b5 Zgłoś #381 Napisano 5 Kwietnia 2010 pojawiły sie na rynku amortyzatory pomarańczowe koni zdaje sie ze to gaz bez regulacji twardosci, jak myslicie godne polecenia? http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=849749 ---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:53 ---------- Co sądzicie o amorach bilsteina i springach eibacha albo koni? Dodam, że gleba to -40 wydaje mi się, że lepiej kupić kompletny kit jednego producenta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #382 Napisano 6 Kwietnia 2010 Witek ja nie kłócę się z tobą napisałem tylko jak było u mnie i zdałem z tego relacje a nic nie stukało i nie pukało gwint normalnie sobie pracował.u mnie mając 6cm gwintu jeszcze daje się już normalnie śmigać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #383 Napisano 6 Kwietnia 2010 Co sądzicie o amorach bilsteina i springach eibacha albo koni? Dodam, że gleba to -40 Pozdro Arek Eibach Pro Kit i Bilstein B6 to ciekawy i przyzwoity zestaw,można spokojnie na tym śmigać. ---------- Post added at 05:08 ---------- Previous post was at 05:07 ---------- Oczywiście zależy jaki zestaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #384 Napisano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) B6 najlepiej dać do seryjnych sprężyn lub do 30mm gleby. Do większych obniżeń to lepiej B8 - różnica w cenie nie jest duża. Mam B6 + Eibachy -30mm i jest całkiem dobrze, na dziurach tylko trochę trzęsie, ale na równym jest dla mnie bardzo dobrze. Na dziurach nie dobija, tylko jak jadę mocniej załadowany to na wyższych garbach zdarzy się zachaczyć. Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez ja456 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogeros Zgłoś #385 Napisano 6 Kwietnia 2010 przepraszam, że się tak wetnę w wątek ale co trzeba zrobić aby wykonać odwrotność obniżenia paska. Potrzebuje podnieść z max 2cm. Trochę z musu, buduje dom i mam lipna drogę dojazdową do domu, często szoruję brzuchem. Roger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #386 Napisano 6 Kwietnia 2010 raczej nie zrobisz tegio.. mozesz sprezyny dac do kowala ale wg mnie to juz druciarstwo bedzie podniesie ci sie srodek ciezkosci co bedzie niebezpieczne na lukach no i amorki szybciej poleca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #387 Napisano 6 Kwietnia 2010 raczej nie zrobisz tegio.. mozesz sprezyny dac do kowala ale wg mnie to juz druciarstwo bedzie podniesie ci sie srodek ciezkosci co bedzie niebezpieczne na lukach no i amorki szybciej poleca ...zatem zamiast podnesienia poleciłbym Ci kupić nowe sprężyny, na pewno trochę pójdzie w górę od tego co jest teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogeros Zgłoś #388 Napisano 6 Kwietnia 2010 ...zatem zamiast podnesienia poleciłbym Ci kupić nowe sprężyny, na pewno trochę pójdzie w górę od tego co jest teraz kurcze myślałem, że to będzie podobnie jak z obniżaniem Trudno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #389 Napisano 6 Kwietnia 2010 jedyny rozsadny kierunek to w dol hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #390 Napisano 6 Kwietnia 2010 jedyny rozsadny kierunek to w dol hehe i na boki (ale to już odnośnie kół) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #391 Napisano 6 Kwietnia 2010 planuje zejść w dół jakieś 1-2cm ... Zastanawiam się czy będę potrzebował to narzędzie do ściągania sprężyn czy porostu da się skręcić gwint bez tego narzędzia ??? z góry dziękuj za pomoc Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #392 Napisano 6 Kwietnia 2010 Co sądzicie o kitcie supersporta? I co sądzicie o cenie za te zawieszenie, po przeliczeniu wyszło 853zł za nowe zawieszenie ze sklepu? Pozdro Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #393 Napisano 6 Kwietnia 2010 supersporta nie polecam... planuje zejść w dół jakieś 1-2cm ...Zastanawiam się czy będę potrzebował to narzędzie do ściągania sprężyn czy porostu da się skręcić gwint bez tego narzędzia ??? do gwintu nie stosuje sie zadnych sciagaczy bo ich nawet nei zalozysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #394 Napisano 6 Kwietnia 2010 planuje zejść w dół jakieś 1-2cm ...Zastanawiam się czy będę potrzebował to narzędzie do ściągania sprężyn czy porostu da się skręcić gwint bez tego narzędzia ??? z góry dziękuj za pomoc Arek Jaki ściągacz?...Jest do tego klucz-kręcisz i masz-po to właśnie jest przecież gwint;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #395 Napisano 6 Kwietnia 2010 Dobra pany , nie wtrącałem się , teraz muszę. Mam kw inoxx variant 1, na gwincie było jeszcze z 2-3 cm do zjechania a półoś już waliła o budę. U was też przy takiej odległości waliło ? Wyrzuciliście również te plastiki oddzielające komorę silnikową od nadkola ? bo mi półoś zjechała z jednej strony to elegancko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #396 Napisano 6 Kwietnia 2010 Jaki ściągacz?...Jest do tego klucz-kręcisz i masz-po to właśnie jest przecież gwint no wiem wiem ze jest klucz do skręcania ale bałem się że mogę coś zepsuć ... no ale teraz będę czół się pewniej skręcając ten gwint :)dzięki panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #397 Napisano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) Co sądzicie o tych gwintach - Apex RDX, FK, Gmax, JOM? Pozdrawiam Arek Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez aro555222 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #398 Napisano 6 Kwietnia 2010 U was też przy takiej odległości waliło ? Wyrzuciliście również te plastiki oddzielające komorę silnikową od nadkola ? nie wiem ile było ale plastiki same odpadły no wiem wiem ze jest klucz do skręcania ale bałem się że mogę coś zepsuć ... no ale teraz będę czół się pewniej skręcając ten gwint dzięki panowie nie zapomnij o zbieżności Co sądzicie o tych gwintach - Apex RDX, FK, Gmax, JOM? co do FK to słyszałem same pozytywne opinie (nie występują takie problemy jak w przypadku TA czy MTS), sam zresztą planuję takowy zakupić do siebie przed wsadzeniem 19" (na obecnym boje się, że zrobie harakiri błotnikom) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #399 Napisano 7 Kwietnia 2010 tak tylko jest FK AK niska polka i prawdizwe FK a to roznica w koncu za cos sie daje te 3 tysie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #400 Napisano 7 Kwietnia 2010 tak tylko jest FK AK niska polka i prawdizwe FK jaka jest między nimi różnica w charakterystyce pracy? po czym je rozróżnić wizualnie (w przypadku kupna używki)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach