Patryk89_896 Zgłoś #2061 Napisano 10 Kwietnia 2016 To przy eibachach -30 amory serie moga zostac? A porownujac z 1 be eibach bedzie twardszy? A. Ty masz jakiego mtsa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2062 Napisano 10 Kwietnia 2016 Ja mam gwint, sporo skręcony. Przy -30 amory możesz zostawić. Nie mam porównania 1be/eibach bo ich nie miałem ale sporo piszą w internetach na ten temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/257270-sprezyny-1be-vs-eibach-pro-kit-30/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/139801-all-b5-zawieszenie-1be-sprezyny-eibach-pro-kit/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281744-zawieszenie-1ba-i-30-eibach-pro-kit/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/282935-roznica-1be-20mm-a-eibach-pro-kit-30mm/ https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=1be%20a%20eibach%20pro%20kit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #2063 Napisano 10 Kwietnia 2016 A ty masz jakiego tego mtsa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2064 Napisano 10 Kwietnia 2016 gwint mts jest chyba tylko jeden http://www.mapet-tuning.com/sklep/zawieszenie-gwint-technik-passat-b5fl-black-gold-edition-p-4170.html?osCsid=et828m22crsk67vb47ec28fcm4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #2065 Napisano 10 Kwietnia 2016 Teraz po przeczytaniu tych linkow to bardziej nie wiem. Niby pozytwnie sie kazdy wypowiada o eibachach pro kit ale musialbym amorki zmienic na sportowe i kwestia jakie?... A w sumie nawet taniej wyjdzie gwint mts ... Wyreguluje na taka wysokosc jaka chce... Skrecajac na -20 to to jak z komfordem? Twardosc? Dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2066 Napisano 10 Kwietnia 2016 Ne skręcisz na -20. Tył na max w górę i przód wyrównany z nim to już ok -30-35mm niżej niż seria. Jest twardziej ale tragedii nie ma, tez zależy jaki profil opon na kołach. Już wcześniej pisałem... serii już bym nie założył (mam na myśli twardość) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #2067 Napisano 11 Kwietnia 2016 A do eibachow jaki amor kupic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #2068 Napisano 12 Kwietnia 2016 Witam ponownie. Panowie, od paru dni szukam i nie mogę znaleźć. Mianowicie chciałem Paska troszkę opuścić w dół, myślałem o zawieszeniu 1 BE. Ori mam 1 BA Klasa masy pojazdu â oś przednia - 0jj , Tylna 0YF . Znalazłem do paska 1 BE Przód Amor - 3BO413031R Sprężyna 8DO411105DA Tył Amor - 3BO513031P Sprężyna 4BO511115BM Mógłby mi ktoś pomóc sprawdzić czy o tych numerach mam szukać zawieszenia czy to faktycznie jest ori 1BE, czy prawidłowo jest dobrana klasa wagowa do kombi, i czy to opuści 20mm w dół. Dzwoniłem do sklepu z tymi numerami i sprzedawcy mają pod tymi numerami zwykłe amorki jak i sprężyny. Ja sie już poddaje !! Dziękuje za pomoc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #2069 Napisano 13 Kwietnia 2016 Nie wie nikt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2070 Napisano 13 Kwietnia 2016 kombinujesz na siłę Kup sprężyny Eibach -30mm (używki można wyrwać za naprawdę za małe pieniądze), amorów nie musisz ruszać jeśli są ok i ciesz sią z komfortowej jazdy i już fajnego wyglądu auta. A jak już musisz wymienić amory to niedrogie są "sportowe" amory MTS o krótszym skoku http://www.mapet-tuning.com/sklep/amortyzatory-passat-b5b5fl-p-959.html?osCsid=lssqph7qa0hkml5nhs5v27c3j0 zamienników 1be nie ma wiec po tych nr nic nie znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #2071 Napisano 13 Kwietnia 2016 kombinujesz na siłę Kup sprężyny Eibach -30mm (używki można wyrwać za naprawdę za małe pieniądze), amorów nie musisz ruszać jeśli są ok i ciesz sią z komfortowej jazdy i już fajnego wyglądu auta. A jak już musisz wymienić amory to niedrogie są "sportowe" amory MTS o krótszym skoku http://www.mapet-tuning.com/sklep/amortyzatory-passat-b5b5fl-p-959.html?osCsid=lssqph7qa0hkml5nhs5v27c3j0 zamienników 1be nie ma wiec po tych nr nic nie znajdziesz Wiesz co ? Masz racje, kombinuje ... chciałem mieć serie 1 Be bo jeździłem na tym jakiś czas i dla mnie to super kompromis. Ale masz racje nie można tego znaleźć, dzwoniłem wszędzie iii nie ma, a jak są to seria. A nie jestem na tyle zdesperowany że kupie w Aso. Więc wybieram eibachy. Teraz tak : to się dobiera jakoś pod Wagę i nacisk? Te są do mnie === http://www.eibach.pl/eibach-volkswagen-passat-variant-%283b6%29-e10-85-002-09-22-pi-3733.html tak ?? I te amorki === http://www.mapet-tuning.com/sklep/amortyzatory-passat-b5b5fl-p-959.html?osCsid=lssqph7qa0hkml5nhs5v27c3j0 Potrzebuje coś jeszcze do tego kupić? Ostatnio przewertowałem mnóstwo stron po różnych forach i ja się na tym nie znam jestem laikiem ale nie za dobrze się wypowiadali o tych amorkach, podobno monroe reflex są lepsze... prawda czy bzdura? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2072 Napisano 13 Kwietnia 2016 Pisze o MTS bo takie mam i wg mnie sa ok. Z innymi styczności nie miałem. Jest to budżet liga ale za tą kasę czego więcej się spodziewać. Może ktoś coś jeszcze doradzi. U Mapeta te springi pare zł taniej http://www.mapet-tuning.com/sklep/eibach-c-2846_750.html?osCsid=lssqph7qa0hkml5nhs5v27c3j0 Zagadaj do niego na priv (jest na naszym forum) o ofertę, na pewno się dogadacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #2073 Napisano 13 Kwietnia 2016 Masz racje napisze do niego i sie dogaadam Ogólnie niezbyt pochlebnie się wypowiadają o tych mts. co jeszcze potrzebuje do kompletu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2074 Napisano 13 Kwietnia 2016 Raczej już nic więcej , osłony i odboje możesz użyć stare. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #2075 Napisano 13 Kwietnia 2016 Posłuchałem Twojej rady i zajrzałem na allegro i znalazłem takie cos : Przód sprężyny firmy Spidan 48477 , amortyzatory Bilstein BNE-2944. Tył sprężyny firmy Eibach 1588202 , amortyzatory Bilstein. co o tym sadzisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #2076 Napisano 15 Kwietnia 2016 witam mialem gwinta i zalozylem teraz 1be i stoi mooim zdaniem wysoko czy ma ktos pokazane 1be u siebie bardzo prosze o zdjecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzych_MetFuk Zgłoś #2077 Napisano 15 Kwietnia 2016 Na gwincie miałeś min 30/40 mm a na 1BE masz -20 mm. Więc będzie wyżej na pewno. Z sieci, na 1 BE (źródło): Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #2078 Napisano 15 Kwietnia 2016 Dziękuję Tu jest nisko na tym zdjęciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #2079 Napisano 17 Kwietnia 2016 Mierzylem na 1be Przod ,67,5 Tyl 68 Od ziemi do nadkola przy oponie 205/55,r16 A u was jak to wyglada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #2080 Napisano 18 Kwietnia 2016 1be vs gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach