Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Sprężyny są od 1.6 benzyny sedana jak dobrze pamiętam, siądzie niżej niż powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Krzyśku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktos miałby zdjecie gwintu na tył do paska b5 ? chodzi mi dokladnie o tą plaszczyzne ktora przylega do belki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale o jakiej plaszczyznie ty mowisz?

z 1 strony nakretka z 2 spreyzna jak seyjna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaznaczyłem na zdjeciu o ktora plaszczyzne mi chodzi , octavia golf maja takie same jak passat ?

zawieszenie.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to raczej to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ok a nie masz czasami jakiegos zdjecia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Orientuje się ktoś czy springi H&R numer 29794-2

z pasata b5 2,5 tdi

spaszą do pask b5 1,9 tdi

i co się zmieni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie obniżą wiele i będzie twardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie obniżą wiele i będzie twardziej.

 

czyli nie ma co liczyć na minus 30?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno nie, wiem to z doświadczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam następujący problem z gwintem. Przednie zawieszenie na wybojach stuka, zjazd z krawężnika też stuka, jak auto stoi i naciskam rękami też słychać stuki. Zaznaczam że to tylko z przodu tak się dzieje.

Auto Passat B5

Gwint MTS + całość współpracuje z nówką zawieszeniem w oryginale

przebieg zawieszenia 5km!!!!!!

Co może być tego przyczyną??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam następujący problem z gwintem. Przednie zawieszenie na wybojach stuka, zjazd z krawężnika też stuka, jak auto stoi i naciskam rękami też słychać stuki. Zaznaczam że to tylko z przodu tak się dzieje.

Auto Passat B5

Gwint MTS + całość współpracuje z nówką zawieszeniem w oryginale

przebieg zawieszenia 5km!!!!!!

Co może być tego przyczyną??

 

U mnie oraz u paru innych osób też tak jest. Dużo osób narzeka na stukanie MTSa. Oczywiście, jeśli wszystko zostało dobrze skręcone, bo może to być źle dokręcona poduszka na kolumnie itp. Ja się do mojego MTSa musiałem przyzwyczaić, jednak to stukanie jest irytujące.

 

Forumowicz Hugster jak brał gwint MTS od znajomego (u którego też stukało) założył nowe talerzyki górne, te na kolumnie na których leży poduszka. Kupił jakiejś innej firmy, nie ori. Okazało się, że mają one średnicę otworu na amor większą bądź mniejszą o 1mm, nie pamiętam już dokładnie, poskładał wszystko i stukanie ustało. Nie mówię, że to na pewno to, ale jest to możliwa przyczyna.

 

Jak byś ewentualnie wymienił talerzyki i przestanie Ci stukać, to daj znać - będę miał motywację, żeby u siebie też się za to zabrać :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam okazję kupić od kolegi od nas z forum te sprężyny - http://warminsko-mazurskie.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-czesci-i-akcesoria-Sprezyn-MTS-Technix-W0QQAdIdZ361395936 . wiem ,że on jeździł na 1.8T podejdą do mojego czy odpuścić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów

Na co dzień mam przyjemność jeździć

 

Passat Variant 1.9TDi AWX 12/2002 Manual 131KM

 

Moje pytanie oczywiście szukałem w forum ale odnośnie mojego tematu było mało i nie mam wystarczających informacji .

Mianowicie chciałbym zmienić sprężyny na Eibach -30 na oryginalnych amortyzatorach lub cały komplet

Autem jeżdżę na co dzień, zależy mi na delikatnym obniżeniu auta i podwyższeniu właściwości jezdnych, bez stuków w zawieszeniu czy dziwnych przechyłów albo koła w nadkolu .

Nie planuje zmiany kół . 205/55 R16 Michelin Primacy HP V

Może ktoś mógłby cos podpowiedzieć w tym temacie

Może jakieś zdjęcia autka po takiej przeróbce

Jezeli popełniłem jakąs gafe albo nie zastosowałem sie do regulanium sory jestem nowy :) Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja zalozylem pod koniec listopada weiteka od mapeta springi i amory i jestem nie za bardzo zadowolony bo tyl siedzi nize jak przod a na oryginale tak nie mialem.ze stukaniem nic takiego nie wystepuje passek sie prowadzi fajnie twardy jest tylko te roznice przod tyl brzydko to wyglada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie gdzie wszystko jest w orginale jest mniej o 1 cm na tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ja zalozylem pod koniec listopada weiteka od mapeta springi i amory i jestem nie za bardzo zadowolony bo tyl siedzi nize jak przod a na oryginale tak nie mialem.ze stukaniem nic takiego nie wystepuje passek sie prowadzi fajnie twardy jest tylko te roznice przod tyl brzydko to wyglada
u mnie gdzie wszystko jest w orginale jest mniej o 1 cm na tyle

 

Marcinie, trzeba było wcześniej poczytać na ten temat. W serii tył jest niżej o około 1cm niż przód, dlatego jak chcesz mieć równo bądź przód niżej, to kupuje się na przód niższe sprężyny. Nie jest to żadna wada sprężyn czy auta, tak jest w większości.

Proponuję kupować komplety -40 przód/-30 tył. Wtedy nie jest zbyt nisko, oraz jest równo.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak myslalem ale nie podczas zakupu. musze cos podzialac bo ochydnie to wyglada.mysle ze przod dam nizej.zreszta sie zobaczy.mam wracac do polski na koniec roku i tez nie wiem co robic bo boje sie ze gdzies zostawie miske olejowa.jak ktos byl w wrocku to wie jakie sa drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no tak myslalem ale nie podczas zakupu. musze cos podzialac bo ochydnie to wyglada.mysle ze przod dam nizej.

Pamiętaj, że obniżenia większe niż 30mm mocno negatywnie wpływają na oryginalne amortyzatory.

 

 

zreszta sie zobaczy.mam wracac do polski na koniec roku i tez nie wiem co robic bo boje sie ze gdzies zostawie miske olejowa.jak ktos byl w wrocku to wie jakie sa drogi.

Jeżdżę na całkowicie skręconym gwincie po Wrocławiu i nie ma tragedii. Większość ulic jest przejezdna, jak się jest uważnym to nie ma problemów. Wiadomo - jak chcesz latać po mieście z większymi prędkościami to nie ma szans ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności