maciek.wroc Zgłoś #481 Napisano 1 Maja 2010 MST Technik to jest twardy ?? czy mięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #482 Napisano 1 Maja 2010 MST Technik to jest twardy ?? czy mięki jeden z miększych gwintów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymekvr6 Zgłoś #483 Napisano 1 Maja 2010 tył jest skrecony do samego dołu. opcja jest jeszcze taka (jesli ktos chce miec nizej) ze mozna wyciagnac gwint. to wtedy pojdzie jeszcze mysle ze około 10mm w dół. MTS moge powiedziec ze jest miekki wiec jak auto krzywo stoi to wtedy ta szczelina miedzy kołem a błotnikiem wygląda różnie. no i obnizenie tez bedzie zalezało od opony i od ET. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymekvr6 Zgłoś #484 Napisano 1 Maja 2010 pobujałem troche autem zeby było widac jak pracuje gwint MTS. mimo duzego obnizenia z przodu nic mi nie obciera [ame] [/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #485 Napisano 1 Maja 2010 Wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu Zgłoś #486 Napisano 1 Maja 2010 pobujałem troche autem zeby było widac jak pracuje gwint MTS. mimo duzego obnizenia z przodu nic mi nie obciera w Polsce raczej ciężko żeby sobie pozwolić na taką glebe xP co jak co ale auto sie prezentuje konkretnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #487 Napisano 2 Maja 2010 a jest jakiś sposób żeby utwardzić gwint?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #488 Napisano 2 Maja 2010 to ty masz zawias MTS Technik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymekvr6 Zgłoś #489 Napisano 2 Maja 2010 (edytowane) .::STRICKER::., wystarczy kupic inny gwint i napewno bedzie twardszy albo sa takie gumy usztywniające, wkłada sie je miedzy zwoje sprezyny. Edytowane 2 Maja 2010 przez dymekvr6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #490 Napisano 2 Maja 2010 mały ot Dymek,może byś się pokazał na zlocie,na pewno kilku z nas chciałoby zobaczyć Twojego "zglebowanego" Passka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=75326 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymekvr6 Zgłoś #491 Napisano 2 Maja 2010 (edytowane) spidi, kawał drogi dzięki za zaproszenie ale niestety nie dam rady bo pracuje Edytowane 2 Maja 2010 przez dymekvr6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #492 Napisano 2 Maja 2010 za to pod ake (czyt. Ace Caffe) to byś się pojawił :hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymekvr6 Zgłoś #493 Napisano 2 Maja 2010 widzisz ostatnio nie mogłem bo tez pracowałem.. ciagle zmieniają mi sie dni wolne a wez jeszcze traf akurat w ten wtorek.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek 81 Zgłoś #494 Napisano 7 Maja 2010 witam .panowie mam pytanie. obniżyłem paska o 40mm sprężyny + amory H&R na felgach 17. moje odczucia są takie jakbym miał wyrąbane wachacze, wszystko stuka, jeżdzi się jak taczką, przed obniżeniem tego nie odczuwałem, być może się rozleciało po miesiącu albo tak ma być.napiszcie jakie były wasze odczucia po obniżeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #495 Napisano 7 Maja 2010 wahacze no co ma byc sztywno ale ma nic nie pukac i ma byc wszystko si... pamietaj ze na seri inei slychac wywalonych wahaczy tak szybko jak na sporotywm twardszym zawieszeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymekvr6 Zgłoś #496 Napisano 7 Maja 2010 dokładnie tak jak mówi Mapet, a do tego jesli sam zakładałes to pamietaj ze trzeba poluzować wszyskie wahacze na łączeniach z karoserią i skrecic w pozycji neutralnej czyli tak jak auto stoi na kołach taka mała uwaga zeby wahacze jeszcze szybciej sie nie wytłukły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #497 Napisano 9 Maja 2010 co sadzicie o tym zawieszeniu: http://www.allegro.pl/item1027050808_vw_passat_b5_audi_a6_97_05_zawieszenie_gwintowane.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymekvr6 Zgłoś #498 Napisano 10 Maja 2010 przeczytaj sobie ta stronke, moze cos pomoze http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31203&highlight=mts+technik&page=2 zalezy tez czy chcesz miec sztywno i twardo czy chcesz zachowac komfort moj kolega ma TA i narzeka ze tam mu ciągle puka i trzeszczy no i jest troche twardy. za te same pieniadze masz MTS, który jest dość miekki, mysle ze jak na polske drogi to jest zdecydowanie duzo lepszy gwint. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #499 Napisano 10 Maja 2010 Powiedźcie mi co sądzicie o gwińcie FK Highsport? Twardy jest tzn twardy napewno bo to gwint tylko jak bardzo jest twardy? http://www.venommotorsport.com/product_details.php?id=7928&manufacturer=FK&category=Suspension Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #500 Napisano 10 Maja 2010 dosc twardy napewno bardziej jak MTS sprzedalem moze ze 2... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach