marcin_pesel Zgłoś #1241 Napisano 11 Listopada 2012 Kurcze właśnie nie chce żeby było za twardo. Ori amortyzatory mi się już wykończyły i chce teraz coś obniżającego, ewentualnie gwint. Czytam na różnych fotach i mam już mętlik w głowie:) widzę na allegro ze za dobre pieniądze można wyrwać nowy gwint MTS lub żółty FK. Co byście polecili żeby zejść ok 35mm nie tracąc na komforcie? A może kit MTS zamiast gwintu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1242 Napisano 11 Listopada 2012 fk zolty se odpusc ja fk ostatnio mam sporo narzekan to mts juz bedzie raczej lepszy kita do b5 sprzedalem hmm z 10 a gwintow 10x wiecej bo cena podobna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1243 Napisano 11 Listopada 2012 to chyba zdecydowane, ale pewnie lepiej jak się wstrzymam z tym do wiosny bo obniżanie na zimę to chyba nie za dobry pomysł dzięki za rade. a i jeszcze jedno... jak wygląda sprawa ze zbieżnością? zmienia się i trzeba ustawiać przy przekładce amorów ze sprężynami? lub przy skręcaniu/rozkręcaniu gwintu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1244 Napisano 11 Listopada 2012 tak trzeba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1245 Napisano 13 Listopada 2012 dla bardziej wtajemniczonych dlaczego w KW var 1 są dwie sprężyny ?? I co dają dwie ..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1246 Napisano 13 Listopada 2012 Na moje oko to tak jakbyś miał 1 sprężynę progresywną najpierw się ugina dolna, miękka część o cienkich zwojach, a jak się skończą jej możliwości wtedy pracuje twardsza górna część. Ale to tylko moje domysły:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #1247 Napisano 13 Listopada 2012 Jw. - tak jest realizowana progresywność w tym zawieszeniu. Jeśli się nie mylę, takie wychodziły do 2007, później od tego odeszli, bo i tak siły skrętne powodowały degenerację sprężyny dolnej po niedługim czasie użytkowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1248 Napisano 13 Listopada 2012 mala sprezyna to helper i jest po to b jak podniesiesz auto duza nie latala luzno po amorku ak auto opuscisz t ta mala sie praktycznie w calosci zgniata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1249 Napisano 20 Listopada 2012 Czy ktoś słyszał z was o gwincie firmy RaceLand ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1250 Napisano 20 Listopada 2012 slyszal... firma juz nie istnieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1251 Napisano 21 Listopada 2012 Aha... to wiem już jaka jakość skoro nie istnieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #1252 Napisano 21 Listopada 2012 Koledzy takie springi podejdą do Passata AVB 2001rok sedan?: http://moto.allegro.pl/sprezyny-eibach-federn-tyl-przod-passat-b5-b5fl-i2800743476.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miroxl Zgłoś #1253 Napisano 21 Listopada 2012 Zgodnie z tym katalogiem pasują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #1254 Napisano 21 Listopada 2012 Ok dzięki;) Poczekam dla pewności aby ktoś jeszcze potwierdził lub zaprzeczył i chyba je biorę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1255 Napisano 21 Listopada 2012 (edytowane) przed liftem ma oznaczenie F1532001 F8553002 Axle Load FA to 1055 kg po lifcie F1541001 F8553202 Axle Load FA to 1150 kg do silnika AVB Edytowane 21 Listopada 2012 przez piotr0488 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #1256 Napisano 21 Listopada 2012 Czyli z tego wynika ze nie pasują?Wiem ze może przesadzam ale nie chce kupić bubla:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1257 Napisano 21 Listopada 2012 Pasować będą tylko samochód może ciutke niżej usiąść ale ciutke, a pozatym to springi do b5 i b5.5 to to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #1258 Napisano 21 Listopada 2012 Czyli jednym słowem brać? Chce aby było równo przód i tył tylko o to mi chodzi;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1259 Napisano 21 Listopada 2012 Możesz brać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mocwiatru Zgłoś #1260 Napisano 25 Listopada 2012 Jedno pytanko, czy same sprężyny obniżające będą twardsze? Czy potrzebuje też amortyzatory? Bo często dobijam podwoziem przy szybszej jeździe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach