Grzywa Zgłoś #1021 Napisano 25 Marca 2012 Koledzy czy ktos miałby zdjecie gwintu na tył do paska b5 ? chodzi mi dokladnie o tą plaszczyzne ktora przylega do belki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1022 Napisano 25 Marca 2012 ale o jakiej plaszczyznie ty mowisz? z 1 strony nakretka z 2 spreyzna jak seyjna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzywa Zgłoś #1023 Napisano 25 Marca 2012 zaznaczyłem na zdjeciu o ktora plaszczyzne mi chodzi , octavia golf maja takie same jak passat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1024 Napisano 25 Marca 2012 z tego co wiem to raczej to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzywa Zgłoś #1025 Napisano 25 Marca 2012 hmm ok a nie masz czasami jakiegos zdjecia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebexxx4 Zgłoś #1026 Napisano 7 Kwietnia 2012 Witam Orientuje się ktoś czy springi H&R numer 29794-2 z pasata b5 2,5 tdi spaszą do pask b5 1,9 tdi i co się zmieni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #1027 Napisano 8 Kwietnia 2012 Nie obniżą wiele i będzie twardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebexxx4 Zgłoś #1028 Napisano 8 Kwietnia 2012 Nie obniżą wiele i będzie twardziej. czyli nie ma co liczyć na minus 30? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #1029 Napisano 9 Kwietnia 2012 Napewno nie, wiem to z doświadczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal Zgłoś #1030 Napisano 11 Kwietnia 2012 Panowie mam następujący problem z gwintem. Przednie zawieszenie na wybojach stuka, zjazd z krawężnika też stuka, jak auto stoi i naciskam rękami też słychać stuki. Zaznaczam że to tylko z przodu tak się dzieje. Auto Passat B5 Gwint MTS + całość współpracuje z nówką zawieszeniem w oryginale przebieg zawieszenia 5km!!!!!! Co może być tego przyczyną?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1031 Napisano 11 Kwietnia 2012 Panowie mam następujący problem z gwintem. Przednie zawieszenie na wybojach stuka, zjazd z krawężnika też stuka, jak auto stoi i naciskam rękami też słychać stuki. Zaznaczam że to tylko z przodu tak się dzieje.Auto Passat B5 Gwint MTS + całość współpracuje z nówką zawieszeniem w oryginale przebieg zawieszenia 5km!!!!!! Co może być tego przyczyną?? U mnie oraz u paru innych osób też tak jest. Dużo osób narzeka na stukanie MTSa. Oczywiście, jeśli wszystko zostało dobrze skręcone, bo może to być źle dokręcona poduszka na kolumnie itp. Ja się do mojego MTSa musiałem przyzwyczaić, jednak to stukanie jest irytujące. Forumowicz Hugster jak brał gwint MTS od znajomego (u którego też stukało) założył nowe talerzyki górne, te na kolumnie na których leży poduszka. Kupił jakiejś innej firmy, nie ori. Okazało się, że mają one średnicę otworu na amor większą bądź mniejszą o 1mm, nie pamiętam już dokładnie, poskładał wszystko i stukanie ustało. Nie mówię, że to na pewno to, ale jest to możliwa przyczyna. Jak byś ewentualnie wymienił talerzyki i przestanie Ci stukać, to daj znać - będę miał motywację, żeby u siebie też się za to zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Real Madryt Zgłoś #1032 Napisano 12 Kwietnia 2012 Panowie mam okazję kupić od kolegi od nas z forum te sprężyny - http://warminsko-mazurskie.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-czesci-i-akcesoria-Sprezyn-MTS-Technix-W0QQAdIdZ361395936 . wiem ,że on jeździł na 1.8T podejdą do mojego czy odpuścić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtx003 Zgłoś #1033 Napisano 14 Kwietnia 2012 Witam Panów Na co dzień mam przyjemność jeździć Passat Variant 1.9TDi AWX 12/2002 Manual 131KM Moje pytanie oczywiście szukałem w forum ale odnośnie mojego tematu było mało i nie mam wystarczających informacji . Mianowicie chciałbym zmienić sprężyny na Eibach -30 na oryginalnych amortyzatorach lub cały komplet Autem jeżdżę na co dzień, zależy mi na delikatnym obniżeniu auta i podwyższeniu właściwości jezdnych, bez stuków w zawieszeniu czy dziwnych przechyłów albo koła w nadkolu . Nie planuje zmiany kół . 205/55 R16 Michelin Primacy HP V Może ktoś mógłby cos podpowiedzieć w tym temacie Może jakieś zdjęcia autka po takiej przeróbce Jezeli popełniłem jakąs gafe albo nie zastosowałem sie do regulanium sory jestem nowy Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marpol Zgłoś #1034 Napisano 14 Kwietnia 2012 witam ja zalozylem pod koniec listopada weiteka od mapeta springi i amory i jestem nie za bardzo zadowolony bo tyl siedzi nize jak przod a na oryginale tak nie mialem.ze stukaniem nic takiego nie wystepuje passek sie prowadzi fajnie twardy jest tylko te roznice przod tyl brzydko to wyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtx003 Zgłoś #1035 Napisano 14 Kwietnia 2012 u mnie gdzie wszystko jest w orginale jest mniej o 1 cm na tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1036 Napisano 14 Kwietnia 2012 witam ja zalozylem pod koniec listopada weiteka od mapeta springi i amory i jestem nie za bardzo zadowolony bo tyl siedzi nize jak przod a na oryginale tak nie mialem.ze stukaniem nic takiego nie wystepuje passek sie prowadzi fajnie twardy jest tylko te roznice przod tyl brzydko to wyglada u mnie gdzie wszystko jest w orginale jest mniej o 1 cm na tyle Marcinie, trzeba było wcześniej poczytać na ten temat. W serii tył jest niżej o około 1cm niż przód, dlatego jak chcesz mieć równo bądź przód niżej, to kupuje się na przód niższe sprężyny. Nie jest to żadna wada sprężyn czy auta, tak jest w większości. Proponuję kupować komplety -40 przód/-30 tył. Wtedy nie jest zbyt nisko, oraz jest równo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marpol Zgłoś #1037 Napisano 15 Kwietnia 2012 no tak myslalem ale nie podczas zakupu. musze cos podzialac bo ochydnie to wyglada.mysle ze przod dam nizej.zreszta sie zobaczy.mam wracac do polski na koniec roku i tez nie wiem co robic bo boje sie ze gdzies zostawie miske olejowa.jak ktos byl w wrocku to wie jakie sa drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1038 Napisano 15 Kwietnia 2012 no tak myslalem ale nie podczas zakupu. musze cos podzialac bo ochydnie to wyglada.mysle ze przod dam nizej. Pamiętaj, że obniżenia większe niż 30mm mocno negatywnie wpływają na oryginalne amortyzatory. zreszta sie zobaczy.mam wracac do polski na koniec roku i tez nie wiem co robic bo boje sie ze gdzies zostawie miske olejowa.jak ktos byl w wrocku to wie jakie sa drogi. Jeżdżę na całkowicie skręconym gwincie po Wrocławiu i nie ma tragedii. Większość ulic jest przejezdna, jak się jest uważnym to nie ma problemów. Wiadomo - jak chcesz latać po mieście z większymi prędkościami to nie ma szans Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marpol Zgłoś #1039 Napisano 15 Kwietnia 2012 no wlasnie tu jest problem bo czasem dostane wscieku i se za szybko polece.no ja zalozylem komplet springi i amorki.a najgorsze jest to ze w tych samochodach nic nie ochrania miski.bedzie jeden strzal i olej wyleci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #1040 Napisano 15 Kwietnia 2012 Panowie gdzieś w necie znalazłem opis różnic między gwintem TA-Technix a MTS. Gro ludzi twierdzi że to jest to samo ale jeśli mnie pamięć nie myli to MAPET pokazał, że to nie to samo. Szukam tego opisu ale nie mogę znaleźć. Jeśli ktoś znajdzie ten opis to prosiłbym podać link tutaj lub na PW. Dzięki wielkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach