Kuczi Zgłoś #61 Napisano 15 Stycznia 2006 No fakt , sa miasta i miastka ale takie ok 70 tys oczywiscie z korkami..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #62 Napisano 15 Stycznia 2006 to jak na vr6 jak sie domyslam to naprawde nie wiele. pozdro bo u mnie 1.8 15 na mieście i nie zchodzi, ale teraz czekam na interfejsika i będę sam kombinował :cry: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #63 Napisano 16 Stycznia 2006 Ostatnie spalanie cykl mieszany średnia predkość 118 km/h ( 225 km zrobiłem w 1,55h) spalanie wyszło 9,6 l/100 km lpg. Poprawka co do v-max dziś było na lpg 200 km/h Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #64 Napisano 26 Stycznia 2006 Ostatnie spalanie cykl mieszany średnia predkość 118 km/h ( 225 km zrobiłem w 1,55h) spalanie wyszło 9,6 l/100 km lpg. Poprawka co do v-max dziś było na lpg 200 km/h TO NIE MAM POJĘCIA JAK TY KOLEGO JEŹDZISZ CHYBA TE 118 km/h osiągasz w 30 min bo dla mnie z motorem1.8 RP na jednopunkcie z LPG elektronika przy predkości średnio 120-140 na trasie i to samej trasie gdzie 100km robie w jakieś 45 min pali 12l do 14l. albo wy ścieme walicie albo mój PaSSek jest do bani nie mam pojecia . Ale jutro zaczne eksperymentować bo przyjdzie interface do mego komLPG i sam zajme sie regulacją . Ostatnio w te mrozy odłączyłem komLPG bo mi centralki nie widział i zdurniał na mieście przy sportowej jeździe wyszło 20l/100km JESTEM W ZAJEBISTYM SZOKU. Ale mam nadzieje że to się zmieni . dam wam znać. POzdrowienia.A tak apropo to 25 urodziła mi się druga córa także jestem podwójnym tatuśkiem w wieku 29lat. ja pirniamiczę i kto to by pomyślał. trzeba będzie oblać pępkówkę ojjjjjjjojjjjojjjj Bedzie się działo jak żona wróci i dojdzie do siebie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #65 Napisano 27 Stycznia 2006 Mi to i tak dużo pali kolega ma sekwencje w oktawi i wychodzi mu 8,5-9,5 lpg na miescie a jak nad morze jechał tak 120 średnio to wyszła 6,8 lpg. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #66 Napisano 30 Stycznia 2006 Hellooo. chce sie podzielić nowiną; wiecie ile mi zpalił lpg w te mrozy na mieśćie??????????????????????? nie wiecie ? no to wam powiem 22l/100km. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #67 Napisano 31 Stycznia 2006 Witam, mój pasek pali jakies 15l LPG w mieście przy spokojnej jeździe. Mam sterownik Stag-100, mam do niego fejsik i programik, ale niestety nie moge ustawić funkcji Cut OFF Tzn, na laptopie nie widze żadnych zmian czujnika TPS, dodawanie gazu nie zmienia jego wartości. Możliwe ze Gazownicy "partacze" nie podłaczyli sie do tego czujnika?? Teraz jezdze na benzynce bo spalanie 15-16l gazu to juz jest nieopłacalne. Prosze doradzcie. A Moze ktos sie pokusi o instrukcje krok po kroku jak dobrze wyregulować reduktor, a potem sterownik. A moze ktos chciałby mi pomóc, jakby co to jestem z Gdańska. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #68 Napisano 1 Lutego 2006 A moze ktos chciałby mi pomóc, jakby co to jestem z Gdańska. witaj jak możesz to podaj adres E-mail to ci prześlę jak wyregulować reduktor i TPS oraz CUT-OFF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #69 Napisano 1 Lutego 2006 Hey, mój adres to: tacza(małpa)poczta.fm Wielkie dzieki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #70 Napisano 1 Lutego 2006 tacza przedewszystkim wyłącz kontrole od sondy lambda a austaw otwarcie silnika krokowego w zależności od obrotów u mnie to zmniejszyło zużycie o 3 litry a tak to ham żarł 15. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #71 Napisano 3 Lutego 2006 tacza przedewszystkim wyłącz kontrole od sondy lambda a austaw otwarcie silnika krokowego w zależności od obrotów u mnie to zmniejszyło zużycie o 3 litry a tak to ham żarł 15. to nie jest szczesliwe rowiazanie. gazownicy mowia ze takie ustawienie nie daje mozliwosci utrzymania lambdy =1 w calym zakresie obr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #72 Napisano 3 Lutego 2006 ppmarian bez obrazy ale mam w dupie to co mówią gazownicy, jeszcze mądrego nie spotkałem. Pasek pali mi poniżej 11 litrów ciągnie 200 i mi to pasi jak im nie to niech inaczej ustawiają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #73 Napisano 3 Lutego 2006 ppmarian bez obrazy ale mam w dupie to co mówią gazownicy, jeszcze mądrego nie spotkałem. Pasek pali mi poniżej 11 litrów ciągnie 200 i mi to pasi jak im nie to niech inaczej ustawiają. jest taka opinia silnik spala albo gaz albo gniazda zaworowe (ew. uszcelke pod glowica) ciezko mi w to uwierzyc ze 2.0 16V automat pali srednio ponizej 11L i do tego miesznaka (powietrze/paliwo(gaz) jest prawidlowa. ja nie jestem przeciwnikiem gazu ale z termodynamicznego pkt. wiem ile powien spalac samochod gazu szczegolnie w odniesieniu do benzyny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #74 Napisano 3 Lutego 2006 Nie mam automatu tylko manual kolega ma automat tylko 2,0 8V i pali mu ponizej 10, przejechał juz 180 tkm i jakos głowice ma cała i uszczelke też. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #75 Napisano 4 Lutego 2006 Nie mam automatu tylko manual kolega ma automat tylko 2,0 8V i pali mu ponizej 10, przejechał juz 180 tkm i jakos głowice ma cała i uszczelke też. jezeli manual to moge sie zgodzic ze zmiesi sie w 11L ale nie w przypadku 100% jazdy miejskiej (np. wroclaw) natomiast co do 2.0 8V automat i "do 10L" to potraktuje to jako :wink: 180kkm to zaden wyczyn. jak zrobi ~450kkm na gazie (moj sasiad na taxi zrobil tyle silnikiem 1.8 RP i dopiero glowica nadalawal sie do malego remontu) to bedzie sie czym chwalic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #76 Napisano 5 Lutego 2006 jest taka opinia silnik spala albo gaz albo gniazda zaworowe (ew. uszcelke pod glowica) jestes wbłędzie ponieważ juz kiedyś pisałem o tym . miałem kiedys golfa 1.6 RF na gożniku jak go kupiłem samochód miał około 100tyś km na liczniku, kupipłem i wstawiłem gaz jeździłem nim przez prawie 7lat i non stop na LPG nawet zima odpalałem na LPG i nigdy nie miałem problemów z silnikiem. zacząłem go rasować w 2005 poczatek. No i na poczatek głowica,wałek itd. Zawoże głowice do planowania i pytam czy jest jeszcze z czego planować , a kolo mówi dla mnie ze to nominał i że to chyba jest nowa głowica .więc ja mu mówię że ma przejechane 220tys a kolo mi na to tak :"JESZCZE TAKIEJ GŁOWICY PO TYLU km NE WIDZIAŁEM " więc ja mu mówie ze 120tyś zrobił a tylko na LPG a on mi na to o "A TO JEŚLI TAK TO ZMIENIA POSTAĆ RZECZY" więc nikt mi nie powie że w zachodnim wózku LPG wypali głowicę ,gniazda lub uszczelkę . to nie polonez z 1990 roku że wszystko jest miękkie jak aluminium. A i jeszcze jedno poczytajcie se troszkę czasopism o LPG a zrozumiecie że gaz jest bardziejszy niz bezołowiowa pozdrawiam. : : : : : Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #77 Napisano 5 Lutego 2006 A ja Poldkiem gaźnikowym zrobiłem 70 000 km na LPG. Oczywiście odpalany na gazie. bo nie było z tym problemu. Do Passka nie zagonię gazu, bo: Po pierwsze trudno o dobrego gazownika. Po drugie czytam i widzę, ile kłopotów mają ludzie z zagazowanymi monowtryskami. Chociaż wiem, że założenie zakazanego BLOSA i poprawna regulacja sprawiają, że autko na LPG zachowuje się identycznie, jak na benzynie. Spalanie również nie wzrasta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #78 Napisano 5 Lutego 2006 jest taka opinia silnik spala albo gaz albo gniazda zaworowe (ew. uszcelke pod glowica) jestes wbłędzie ponieważ juz kiedyś pisałem o tym . miałem kiedys golfa 1.6 RF na gożniku jak go kupiłem samochód miał około 100tyś km na liczniku, kupipłem i wstawiłem gaz jeździłem nim przez prawie 7lat i non stop na LPG nawet zima odpalałem na LPG i nigdy nie miałem problemów z silnikiem. zacząłem go rasować w 2005 poczatek. No i na poczatek głowica,wałek itd. Zawoże głowice do planowania i pytam czy jest jeszcze z czego planować , a kolo mówi dla mnie ze to nominał i że to chyba jest nowa głowica .więc ja mu mówię że ma przejechane 220tys a kolo mi na to tak :"JESZCZE TAKIEJ GŁOWICY PO TYLU km NE WIDZIAŁEM " więc ja mu mówie ze 120tyś zrobił a tylko na LPG a on mi na to o "A TO JEŚLI TAK TO ZMIENIA POSTAĆ RZECZY" więc nikt mi nie powie że w zachodnim wózku LPG wypali głowicę ,gniazda lub uszczelkę . to nie polonez z 1990 roku że wszystko jest miękkie jak aluminium. A i jeszcze jedno poczytajcie se troszkę czasopism o LPG a zrozumiecie że gaz jest bardziejszy niz bezołowiowa pozdrawiam. : : : : : podany przebieg jest nadal lekko smiesny jezeli chodzi o trwalosc. naprawde nie neguje instalacji gazowej sam mam juz w drugim aucie (poprzednio ponad 210kkm na gazie bez najmniejszych problemow) i jest bardzo zadowolony. ale trzeba zachowac umiar i rozsadek. jak slysze je passat 2.0 w automacie miesci sie srednio w 10L LPG na 100 to jest to poprostu NIE WYKONALE - przy prawidlowej mieszance gaz/powierze. ww. auto pali wiecej benzyny wiec gazu z racji na mniejsza kalorycznosc gazu/1L w stosunku do 1L PB95 MUSI palic wiecej. mozna oczywisci wykozystac potencjal wyzszej odpornosci LPG na spalanie stukowe i przyspieszyc zaplon - ja tak mam - i dzieki temu zyskac troche KM i Nm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #79 Napisano 6 Lutego 2006 Z tym gazem to takie teksty jak z olejem opałowym, rozsiewane przez koncerny paliwowe i ministerstwa : moja mazda ma przejechane 870 tkm z czego z ponad 500 tkm na OO i ciągle śmiga i odpala w mrozy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw Zgłoś #80 Napisano 11 Lutego 2006 podany przebieg jest nadal lekko smiesny jezeli chodzi o trwalosc. Kolego ty nie możesz patrzec na przebieg starego auta tylko na wiek jesli ja piszę że auto z 89r. głowice ma w takim stanie że mucha nie siada to musi to byc tak jak pisze chyba sciemki nie wale no nie.zreszta za duze mam doswiadczenie żeby kłamać .A ty kolego podważasz moje zdanie. PS czy kiedykolwiek LPG wypaliło ci zawory? -zniszczyło głowice? -lub miałes inne problemy z silnikiem? zastanów sie a potem negój czyjąs wypowiedz. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach