sagpiotr Zgłoś #1 Napisano 21 Lutego 2008 Witam, mam Passka z 2003 rok 101KM (automat) i mam problem z głośnym EGR. Mianowicie na zimnym silniku (lub na biegu D - jak obciążony) wyraźnie słychac prace EGR specyficzne odglos stuko-pompowania. Przy ściśnięciu przewodu dochodzącego do EGR odgłosy przestają być słyszane. Teraz moje pytanie - czy próbować naprawiac EGR czy szukać używanego do kupna? Co radzicie, czy ktoś miał podobny problem? Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #2 Napisano 21 Lutego 2008 mam to samo najpierw mnie to denerwowało ale jak sie dowiedziałem ile kosztuje to stwierdziłem, że sie przyzwyczaję . Tego sie nie naprawia taki urok AVB i innych PD VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2008 Teraz zaworki EGR potaniały o połowe w porównaniu z tym co było z 6 miesięcy wczesniej HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucek8 Zgłoś #4 Napisano 22 Lutego 2008 Tzn. ile teraz kosztują bo cena jaką znam to około 700 PLN w ASO ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #5 Napisano 22 Lutego 2008 Teraz nowy w orginalne mam do takich Passatów AVF/AWX za 450zł. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek27 Zgłoś #6 Napisano 29 Lutego 2008 A nie lepiej wylaczyc EGR w Vagiem..??:>Nie ma ingerencji w konstrukcje silnika,wylancza sie EGR,oraz zmniejsza ilość zapotrzebowania na powietrze z 850g do okolo 800g;)Mozna to rowniez uznac w pewnym sensie za "obejscie" lekko niedomagajacej przeplywki...pozdrawiam. Logowanie 12233,adaptacja,kanal 3 i wpisujemy 33768.Sposob,wydaje mi sie,o niebo prostrzy,anizeli zaslepianie EGR-u w ogole.Prosze tylko zwrocic uwage na fakt,i po takiej operacji(jak i po zaslepianiu EGR) wzrasta masa tlenkow azotu wysylanych do atmosfery... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagpiotr Zgłoś #7 Napisano 1 Marca 2008 a czy fakt głośniej pracy nie wpływa na prawidłowość jego pracy, czy powinienem sie za niego wziąć. Generalnie nie przeszkadza mi jego praca, tylko nie chciałbym przedobrzyć jeżdząc na takim? P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagpiotr Zgłoś #8 Napisano 25 Marca 2008 Ciekawa sprawa bo przestał nagle sie odzywać EGR, wszystko jest cichutko i pieknie. Nie ma zadnych objawow utraty mocy etc. Czy mam sie martwic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #9 Napisano 26 Marca 2008 Ciekawa sprawa bo przestał nagle sie odzywać EGR, wszystko jest cichutko i pieknie. Nie ma zadnych objawow utraty mocy etc. Czy mam sie martwic ? jak zrobi się cieplej to go usłyszysz, w moim tak jest, zimno cisza, ciepło juz gada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabra2 Zgłoś #10 Napisano 29 Grudnia 2009 Witam! Wlasnie kilka tygodni temu nabylem passata 1.9 TDI AVB 2004 101KM jest to moj pierwszy diesel i za razem VW w zyciu , a moje pytanie jest nastepujace: czy jest mozliwe ze EGR slychac ( jakby stukanie jakiejs pompy) tylko przez okolo jedna minute i to kilkanascie sekund po porannym rozruchu przy dalszej pracy silnika cisza nawet po kilkugodzinnych postojach, dodatkowa rzecz to bardzo widoczny jest wyciek oleju w okolicy tego zaworu. Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #11 Napisano 30 Grudnia 2009 Słychać słychać a to że jest oszroniony olejem w okolicy dławika to w tdi norma. Jak ci przeszkadza możesz wyczyścić np benzyną ekstrakcyjną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabra2 Zgłoś #12 Napisano 30 Grudnia 2009 Dzieki wielkie za odpowiedź ! Przeglądałem ostatnio fotorelacje z czyszczenia tego zaworu i tutaj mi się nasuwa pytania czy takie dokładne sprzątanie może zniwelować to stukanie bo z tego co było napisane przy tej relacji to chodziło raczej o usunięcie wycieków. Jeśli ktoś próbował usunąć stukanie poprzez czyszczenie i pomogło lub ktoś może wie czy to pomoże będe wdzięczny, bo jeśli z góry wiadomo że to nie pomoże to od razu zaczne się rozglądac za nowym jeśli nie to ja wyczyszcze i dam znac jak wyszło. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #13 Napisano 31 Grudnia 2009 w moim przypadku czyszczenie wyeliminowało dziwne odgłosy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabra2 Zgłoś #14 Napisano 31 Grudnia 2009 Ok Dzięki! Więc jeśli tylko kupie uszczelki to będe się brał do roboty. Dam znać jak poszło. Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabra2 Zgłoś #15 Napisano 1 Stycznia 2010 Witam! Rozmawiałem wczoraj z kolegą i zaoferował mi EGR-a z Bory gdyż samochód jest po wypadku i raczej nie nadaje się do naprawy i tutaj moje pytanie czy taki zawór można podłączyć do paska? Na obudowie były jakieś numery ale niestety są różne, a wizualnie wygląda identycznie, czy może to mieć jakieś konsekwencje jeśli bedzie to inny model? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #16 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, więc się dopisze: Mój EGR masakrycznie rzyga olejem po całym silniku, nie stuka, nie klepie, otwiera się i domyka prawidłowo. Strasznie denerwuje mnie ten syf i chciałbym zapytać czy po wymianie EGR'u na nowy problem zniknie dożywotnio czy olej znów się tam pojawi (po pewnym czasie)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #17 Napisano 22 Stycznia 2011 czy po wymianie EGR'u na nowy problem zniknie dożywotnio czy olej znów się tam pojawi (po pewnym czasie)? No to logiczne że pojawi się olej po jakimś czasie jakby było dożywotnio to byś nie musiał o teraz wyminiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #18 Napisano 22 Stycznia 2011 No to logiczne że pojawi się olej po jakimś czasie jakby było dożywotnio to byś nie musiał o teraz wyminiać Dożywotnio dla silnika - przecież miliona km nie zrobi. Olej przestaje wyciekać czy po jakimś czasie znów się pojawi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #19 Napisano 22 Stycznia 2011 ożywotnio dla silnika - przecież miliona km nie zrobi.Olej przestaje wyciekać czy po jakimś czasie znów się pojawi? Nie można określić żywotności EGR pewnie producent to jakoś wylicza ale to tylko teoria napewno pomoże zastosowanie separatora na odmie żeby olej się nie pojawił w EGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #20 Napisano 22 Stycznia 2011 Nie można określić żywotności EGR pewnie producent to jakoś wylicza ale to tylko teoria napewno pomoże zastosowanie separatora na odmie żeby olej się nie pojawił w EGR Separator mam założony, sam EGR był kilkukrotnie czyszczony i dalej wali olejem. Wiem, że nie można określić żywotności części, ale oczekuje konkretnej odpowiedzi od ludzi, którzy ten zawór wymienili na nowy. Krótko i zwięźle, ile km po wymianie, czy cieknie, czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach