Skocz do zawartości

mabra2

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mabra2

  • Urodziny 27.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    katowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Nie wiem jak w silniku AVF ale w moim AVB nie bylo potrzeby rozszczelniania chlodnicy klimy przy wymianie drugiej a chyba zbyt duzej roznicy w przestrzenie wokol naszych chlodnic nie ma.
  2. Witam! Miałem w sobote podlaczyc moj samochodzik pod vaga u kolegi bo swojego jeszcze nie posiadam lecz nie wypalilo ale zamiast tego nadazyla sie okazja aby podmienic zaworek N75 i tutaj mila niespodzianka wszystkie niedomagania zniknely :-) wiec na jutro mam zamowiony nowy zawor i miejmy nadzieje po zamianie bedzie dalej bez niedomagan. Dziekuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam!
  3. Dzieki za sugestie abc1603 , a czy te spadki mocy u Ciebie tez sie objawialy jakimis szarpnieciami czy odrazu przechodzil w tryb awaryjny?
  4. Witam! Ja jak wiekszosc tutaj piszacych mam problm z przeladowaniem turbiny blad 17965 i tryb awaryjny po przeczytaniu tutaj i dotyczacych tego bledu postow wszystko wyglada na to iz turbinka potrzebuje czyszczenia lub regeneracji ale zanim przystapie do tej operacji chcialem zadac pytanie czy ktos mial takze taki objaw jak ja a jest on nastepujace w trakcie jazdy przy predkosci pomiedzy 95 a 105 km/h (dotyczy raczej tylko 4 tego i 5 tego biegu) od czsu do czsu (nizbyt czesto) mam dziwne szarpniecia jakby mnie ktos za tyl samochodu na gumie pociagal jest to doslownie sekunda ale szarpniecia sa o roznej sile czasami nawet tak mocne az sie esp zalacza a przy jezdzie wieczorem zauwazylem ze przy tym szarpnieciu to i swiatla przygasaja a w tryb awaryjny wtedy nie przechodzi tylko jedzie dalej. Wszystko to sie zaczelo mniejwiecej w tym samym czasie jak przejscia w tryb awaryjny i wyswietlanie powyzszego bledu. Zauwazylem ze na poczatku tego wątku ktos wspominal o jakis szarpnieciach ale wydaje mi sie iz mialy one troszke inny charakter. Postaram sie zrobic logi bo jak to niektorzy pisza one ci prawde powiedza ale to niestety dopiero okolo soboty a moze w miedzy czasie komus cos sie nasunie na mysl co moze byc nie tak. Za jakiekolwiek sugestie z gory dziekuje! Marcin
  5. Wielkie dzięki Patrick! Zrobiłem jak napisałeś i po kłopocie czujnik wymieniony :-) Dla zainteresowanych u mnie było jak u kolegi irek30 czujnik wymontowany był czarny o nr 078919501C nowy zielony nr 059919501A. Wszystko działa jak powinno! :-)
  6. Witam! Nabyłem dzisiaj czujnik temp. cieczy bo według tego co czytałem na forum to muszę go wymienic i tutaj pojawia się problem znalazłem czujnik i próbowałem odłączyć złączke z kablami i nie dałem rady wiem że jest tam taki zaczep podważałem go, kręciłem i nic. Czy może on tak mocno siedzieć że trzeba użyć naprawde dużo siły do wyciągnięcia go? To że przy wyciągnięciu samego zaworu trzeba wyciągnąć taką blokade wiem. Pozdrawiam!
  7. Dzieki wielkie. Ściągne sobie płyn i zobacze czy się zapali bo do wymiany chłodnicy jeszcze muszę troszke poczekać a lepiej być pewnym że się w odpowiednim momencie zapali.
  8. Witam! Ja zdziwiłem się parę dni temu gdy sprawdziłem poziom płynu a tu "echo" było go tylko troche na samym dnie jakies dwa do trzech cm poniżej oznaczenia minimum i tutaj moje pytanie kiedy powinna się zapalić kontrolka poziomu płynu gdy spadnie do min. czy gdy zbiornik będzie pusty? ps.wyciek zlokalizowany rozszczelniona chłodnica. Pozdrawiam!
  9. Witam! Rozmawiałem wczoraj z kolegą i zaoferował mi EGR-a z Bory gdyż samochód jest po wypadku i raczej nie nadaje się do naprawy i tutaj moje pytanie czy taki zawór można podłączyć do paska? Na obudowie były jakieś numery ale niestety są różne, a wizualnie wygląda identycznie, czy może to mieć jakieś konsekwencje jeśli bedzie to inny model?
  10. Ok Dzięki! Więc jeśli tylko kupie uszczelki to będe się brał do roboty. Dam znać jak poszło. Pozdro!
  11. Dzieki wielkie za odpowiedź ! Przeglądałem ostatnio fotorelacje z czyszczenia tego zaworu i tutaj mi się nasuwa pytania czy takie dokładne sprzątanie może zniwelować to stukanie bo z tego co było napisane przy tej relacji to chodziło raczej o usunięcie wycieków. Jeśli ktoś próbował usunąć stukanie poprzez czyszczenie i pomogło lub ktoś może wie czy to pomoże będe wdzięczny, bo jeśli z góry wiadomo że to nie pomoże to od razu zaczne się rozglądac za nowym jeśli nie to ja wyczyszcze i dam znac jak wyszło. Pozdrawiam
  12. Witam! Wlasnie kilka tygodni temu nabylem passata 1.9 TDI AVB 2004 101KM jest to moj pierwszy diesel i za razem VW w zyciu , a moje pytanie jest nastepujace: czy jest mozliwe ze EGR slychac ( jakby stukanie jakiejs pompy) tylko przez okolo jedna minute i to kilkanascie sekund po porannym rozruchu przy dalszej pracy silnika cisza nawet po kilkugodzinnych postojach, dodatkowa rzecz to bardzo widoczny jest wyciek oleju w okolicy tego zaworu. Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności