Skocz do zawartości

lucek8

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lucek8

  • Urodziny 09.05.1980

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    google

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. przykra sprawa. To że się wszystko kręci i nic nie jest zablokowane to jeszcze nic nie znaczy. Poszukaj informacji o sprzęgiełku alternatora (sprzęgło wiskotyczne czy jakoś tak) i napinaczu paska wielorowkowego. To są najczęstsze przyczyny zerwania paska wielorowkowego w TDI.
  2. lucek8

    Wyjscie 2xrca z radia gamma

    Radio Gamma 5 ma wyjście line out więc nie trzeba żadnych adapterów z sygnału głośnikowego na poziom niski. Tutaj opis kostki: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isooem.htm Więc albo dociągnąć kabel i włożyć w te miejsca piny, albo kupić samą kostke powyżej masz linka do aukcji adapter ISO-RCA. Wszystkie adaptery z high na low i inne cuda po drodze wprowadzają dodatkowe zniekształcenia. Więc jeśli ktoś ma gamme to tylko brać sygnał z line-out i do wzmacniacza podłączamy pod line-in. Uwaga! Radio Beta nie ma wyjścia line-out - mają tylko gammy.
  3. pare wątków wyżej pisałem jak zrobiłem u siebie, ale napisze jeszcze raz: 1. potrzebujesz nową centralke na bluetooth: http://allegro.pl/item376387557_thb_comfort_compact_bt_bluetooth_f_vat.html użytkownik: maxlook 2. kabel adapter z VDA na bury thb, wygląda tak: http://www.transdom.com.pl/thb/showa.php?PHPSESSID=0c77cf0c892805f09c74ad06a0c186a8&nalezy=akcesoria&id_linku=21 można też kupić u użytkownika maxlook tylko trzeba poprosić 3. Wykręcasz starą centralke, wkręcasz nową (pasuje idealnie) 4. Parujesz telefon z centralką i po akcji
  4. lucek8

    Duże spalanie

    no wszystko się zgadza, auto na biegu jałowym (na luzie) spala 0,8 litra na godzinę. Więc przy prędkości 1 km/h przy założeniu że spalamy 0,8 l/h potrzebujemy na przebycie 100 km dokładnie 100 godzin, czyli spalimy 80 litrów / 100 km. Przy prędkości 4 km/h będziemy spalać 20 l/ 100 km.
  5. lucek8

    Czujnik cofania

    Pytanko do hha: czy można kupić komplet od valeo tzn. centralka i cztery czujniki ale już srebrne? Na stronce: http://www.valeoservice.com/html/poland/pl/produits.focusdetail.php?wid=6828004364582B65709C4C wygląda na to że są tylko do kupienia oddzielnie, czyli trzeba by kupić zestaw i do tego dokupić malowane srebrne czujniki.
  6. Tzn. ile teraz kosztują bo cena jaką znam to około 700 PLN w ASO ?
  7. No i ja zdecydowałem się na "swap" fabrycznego cullmana na bluetootha. Troche poszukałem po necie, troche kolega navik dał dobrych rad i oto przepis jak w 15 minut to zrobić. Jako centralke wybrałem oczywiście BURY THB: http://allegro.pl/item297388788_thb_comfort_compact_bt_bluetooth_f_vat.html Pasuje idealnie rozmiarami zamiast starej cullmanna, czyli odpinamy i wykręcamy starą, wkładamy nową (centralka jest w podłokietniku). Teraz kwestia połączeń - kabelek jest wyżej na fotce, ale jest made by navik - skąd go zdobyć... Troche poszukałem i znalazłem taki sam, tyle że produkcji BURY THB: http://www.transdom.com.pl/thb/showa.php?PHPSESSID=0c77cf0c892805f09c74ad06a0c186a8&nalezy=akcesoria&id_linku=21 Osoba od której kupowałem centralke, sprowadziła mi także i kabel. Więc do oryginalnej instalacji podpinamy nasz nowy nabytek za pomocą tego kabelka, przekręcamy kluczyk w stacyjce i działa
  8. generalnie format troche nieczytelny, dlatego pewnie jeszcze nie ma odpowiedzi. Pod tym linkiem znajdziesz tabelke, ostatnie dwie kolumny dotyczą Twojego silnika porównaj wartości ze swoimi: http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_PD.html kolumna Leerlauf - bieg jałowy kolumna Vollast - test dynamiczny Większość odczytów z testu dynamicznego bierze się z przedziału obrotów 2850..3150 i wyniki porównujesz z tymi w tabelce. Jak nie wiesz co dana grupa oznacza, to opis znajdziesz w przyklejonym temacie: http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/log-pomiar-dynamiczny-silnika-vt17005.htm Co do turbo - zrób wykres w excelu (pamiętaj żeby zamienić kropke na przecinek) i wartości zmierzone powinny być jak najbliżej tych zadanych. Z tego co widziałem delikatnie ci przeładowuje w okolicach 2000 obrotów, ale ja mam tak samo i chyba jeszcze to nie jest powód do zmartwień. Co do problemów ze spalaniem, nie napisałeś o jakie wartości chodzi, ale wyniki rzędu 10l po mieście (odcinki po około 10 km) to norma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności