laki Zgłoś #1 Napisano 18 Lutego 2008 Witam, kiedy spadnie poziom paliwa w zbiorniku do 1/4 podczas jazdy silnik gaśnie. Daje się odpalić, ale trzeba kręcić co najmniej kilkanaście sekund. Można jechać, jednak traci moc i trzeba trzymać na niskim biegu i wysokich obrotach. Na wyświetlaczu brak informacji o usterce. Po zatankowaniu powyżej poziomu 1/4 wszystko wraca do normy. Na początku myślałem, że trafiłem na złej jakości paliwo, niestety sytuacja się powtarza. Czy jest to może zapchany filtr paliwa? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piki Zgłoś #2 Napisano 18 Lutego 2008 to moze byc jakis syf w paliwie, tyle ze lzejszy od paliwa i plywa sobie na oleju, w jego gornych czesciach, ale wtedy to chyba gasl by ci rowniez na wysokich obrotach chyba po prostu jak najszybciej smginij do ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #3 Napisano 18 Lutego 2008 aso jesli gwarancja lub wyjac pompe ze zbiornika i zobaczyc czy smok nie unosi sie ponad lustro paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laki Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2008 W ASO stwierdzili uszkodzenie pompy paliwa. Za nową zażądali ponad 1 tys. zł + wymiana 150. Na szczęście jest Allegro i pompa za 200. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2008 lepiej sie upewnij ktora pompa paliwa.....zebys nie wtopil.Wstepna w zbiorniku czy zespolona na glowicy.Kup prywatnie pompe.wymiana jest banalnie prosta.moze sie ona troche roznic od starej bo jest po modyfikacjach(nie ma takiej dlugiej rurki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laki Zgłoś #6 Napisano 4 Marca 2008 Pompa do wymiany to ta zamontowana pod tylnym siedzeniem w zbiorniku. Uszkodzona jest z rurką zasysającą paliwo, nowa-używana jest bez niej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Passat_1 Zgłoś #7 Napisano 28 Kwietnia 2008 Mam te same objawy w passacie 1,9TDI i chciałabym się dowiedzieć, czy wymiana tej pompy paliwa coś pomogła. Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #8 Napisano 4 Lutego 2009 Mam te same objawy w passacie 1,9TDI i chciałabym się dowiedzieć, czy wymiana tej pompy paliwa coś pomogła. Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuję! No właśnie, temat się urwał. Pomogła wymiana pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laki Zgłoś #9 Napisano 4 Lutego 2009 Pomogła wymiana pompy w zbiorniku paliwa. W serwisie za nową zażądano ponad 1000 zł, na Allegro używaną znalazłem za 250 zł (zmodernizowana, bez rurki zasysającej). Przejechałem ok 30 000 km i jak na razie bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOŻYDAR Zgłoś #10 Napisano 9 Grudnia 2010 A czy jak pompa padnie to po podlaczeniu pod vas/vag pokaze tą usterke? Jechalem normalnie i przy wjezdzie na slimak-pod gore (ponizej 1/4 zbiornika paliwa mam) stracil mi moc i zgasl (2.0tdi 140KM BKP PD) kreci ale nie odpala. Taki zolty jak by kranik sie swieci z lewej strony a chyba powinien zgasnac z innymi kontrolkami po wlaczeniu zaplonu nie? Wlasnie w nim siedze i czekam na kolege z linką, pisze bo mam laptopa z mobilnym netem. Zawsze wozilem linke ze soba a teraz jak kupilem paska to trzymam ja w domu zeby miec wiecej miejsca w bagalku, mial 80tys wiec myslalem ze tu mi nie bedzie potrzebna, teraz ma 90tys. Pomoze ktos? Zauwazylem jeszcze wczesniej komunikat ze workshop cos tam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #11 Napisano 9 Grudnia 2010 Niech zacholuje cię na najbliższą stację i dotankuj do pełna. Jeśli ci odpali i będzie chodził to na 100% pompa paliwa w zbiorniku. Właśnie ją wymieniałem przy przebiegu 103 tys . Takie same objawy padł mi pod garażem w baku było około 1/4 paliwa, może ciut mniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOŻYDAR Zgłoś #12 Napisano 9 Grudnia 2010 dodam jeszcze z eolej wymienialem nie dawno i inspekcji nie wykasowalem, czy to moglo byc tego przyczyną? ktos i powiedzial ze tak mial w innym aucie i mu unieruchomilo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #13 Napisano 9 Grudnia 2010 Nie ma to znaczenia. Jazda na stację i daj znać co się dzieje dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOŻYDAR Zgłoś #14 Napisano 9 Grudnia 2010 wlasnie byl ktos u mie z kompem i wyskoczyl blad p1517 i p2146, juz sprawdzilem na forum ze to pompowtryski... kucze dopiero 90tys zrobione ma auto,salon polska, serwis od nowosci, to chyba troch przesada. Czytalem ostatnio w instrukcji ze po 90tys trzeba je czyscic tak? Rozumiem ze to inna czynnosc niz regeneracja na ktora ja ten uszkodzony wtrysk musze teraz oddac tak? ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:21 ---------- Dzieki, kolego, mimo komunikatow ciągnąc go teraz na lince pod warsztat zachacze jeszcze o stacje i sprobuje tak jak mowisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #15 Napisano 9 Grudnia 2010 W twoim silniku masz wtryski piezoelektryczne Siemensa. Nie kupuj nowych ( chyba że masz ochotę ). Można je zregenerować , jest kilka zakładów które się tym zajmują. Ja osobiście używam do czyszczenia wtrysków środka Liquy Moly - dla PD i CR. Tak profilaktycznie co 4 zbiornik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOŻYDAR Zgłoś #16 Napisano 9 Grudnia 2010 A ile masz Marek przebiegu? I ile z tego zrobiles ty? Padl ci juz pompowtryskiwacz? Zalalem ropki prawie na full ale nic, i jeszcze ciagnac go na lince caly czas na biegu byl i nie zaskoczyl,pompowtrysk na pewno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #17 Napisano 10 Grudnia 2010 Oryginalnie 103 tkm, samochód kupiony w salonie. Serwisowany w Aso. Pierwsza awaria obecnie to pompa paliwa w zbiorniku i przetwornica od strony pasażera ( ksenony ). Nigdy nic się nie działo z pompkami. Są przypadki, że pompki siadały przy jeszcze mniejszych przebiegach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOŻYDAR Zgłoś #18 Napisano 10 Grudnia 2010 Rozumiem, nie zycze ci tego ale z tego co czytalem to i przyjdzie na ciebie pora, porażka, juz sie męcze 2godz i nie moge wypiąć kostki z pompowtryskiwacza siemens 2.0 TDI BKP wie ktos jak to sie robi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #19 Napisano 10 Grudnia 2010 Może spotka, może nie. Nic nie ma wiecznego, a inne auta tak samo się psują. Nic na to się nie poradzi. Jak czytam niektóre wypowiedzi w stylu: nigdy więcej VW, Szajs z Niemiec czy coś podobnego to robi mi się niedobrze. Czasami odnoszę wrażenie, że ludzie piszą to celowo aby zrazić do tej marki. Obecnie wszystko się psuje. Czasy Mercedesa 124 już nie wrócą a szkoda..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOŻYDAR Zgłoś #20 Napisano 10 Grudnia 2010 Tez tak czasem mysle, ze to konkurencja czy cos, ale kolega ma seata 2006r 1.9tdi z o ponad polowe wiekszym przebiegiem i z wtryskami nic mu sie nie dzieje, moim zdaniem to wada fabryczna, rozumiem zeby auto mialo grubo ponad stuwe i cos sie dzialo, ale jesli przed stuwą to tragedia, nie po to kupuje auto z niskim przebiegiem za duzo wieksze pieniadze zeby sie rozkraczyc nie wiadomo gdzie, jak sie teraz naczytalem o tych pompowtryskach to sprzedaje ten samochod, bo jezdze w wakacje po 1000-2000km i jak mi sie tam gdzies ten wtrysk zepsuje to sory......tutaj sobie to zrobie za 700zl z wymiana a tam chyba jak bede mial szczesci za 700euro ale bardziej prawdopodobne ze za 7000zl, avensisem z 98r bylem w bulgari ale tym juz tam nie pojade, boje sie, a dalem za niego 5 razy wiecej, paranoja... ---------- Post added at 17:54 ---------- Previous post was at 17:54 ---------- juz sie męcze 2godz i nie moge wypiąć kostki z pompowtryskiwacza siemens 2.0 TDI BKP wie ktos jak to sie robi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach