Gość colins Zgłoś #1 Napisano 15 Lutego 2008 Witam szukam sportowego zawieszenia do Passata 01r 2.0 benzyna mam pytanie czy przod i tyl pasuje od modelu 96-00r i od audi a4 Oraz czy moge zalozyc od sedana tdi do benzyny ? Ma ktos jakies swoje zdjecia jak prezentuja sie sedany na glebie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #2 Napisano 15 Lutego 2008 mozesz załozyc od varianta lub od tdi,od A4 pasuje tylko przód a tył niestety nie,od A6 pasuje przód i tył wszystko od 96r wzwyż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość colins Zgłoś #3 Napisano 15 Lutego 2008 No ok ale kiedys zalozylem do TDI zawieszenie od 1.6 benzyna to mi przod bardzo siadl, bo diesel jest ciezy o 150 kg domyslalm sie ze pasuje, tylko czy nie bedzie wplywac na funkcjonalosc, wysokosc, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #4 Napisano 15 Lutego 2008 Zdjęcie mojego sedanika Obniżaj swojego tapczanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość colins Zgłoś #5 Napisano 15 Lutego 2008 Niezle sie prezentuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #6 Napisano 15 Lutego 2008 Sliczny. Tylko bym te boczne progi pomalowal pod kolor bo sie nie komponuje z linia zderzakow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zduno Zgłoś #7 Napisano 16 Lutego 2008 Ma ktos jakies swoje zdjecia jak prezentuja sie sedany na glebie ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8ea85fd4df9f680.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1b031cb9632f0eb4.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darcie Zgłoś #8 Napisano 16 Lutego 2008 hej to tylko takie moje spostrzeżenie co do sportowego zawieszenia na polskich drogach, sam mam obniżonego kombiaka i w przeciągu roku użytkowania wytarłem cala osłonę silnika - jest dziura w na środku od kolein, kilka razy uderzyłem przy wyprzedzaniu tymi łapami czy jak to tam zwal od wahaczy, takie wystające cycki pod nogami na progu z każdej strony przy kole o koleine, jest problem z parkowaniem trzeba uważać na krawężnik i blisko nie podjeżdżać żeby nie uszkodzić zderzaka, na wyższe krawezniki nie ma szansy podjechać, no i rozbiłem miskę na studzience we wrocku ale jakoś nie kwapie sie z podnoszeniem go bo świetnie wygląda i super sie trzyma na drodze, licze ze nasze drogi sie troche poprawia i bedzie mozna spokojnie śmigać pozdr i powodzenia na drodze] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kass Zgłoś #9 Napisano 16 Lutego 2008 a pakiet "sportowe zawieszenie" czym różnił się od standardu? bo ja w swoim mam a nie wydaje się żeby jakoś szczególnie nizej siedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #10 Napisano 16 Lutego 2008 -20mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #11 Napisano 16 Lutego 2008 Dzięki Mad_Mac progi będą się malować w kwietniu razem z blendą na szybę tylko muszę dorwać taką z ABS-u bo nie chce z laminatu Wszystkim niezdecydowanym jeszcze raz polecam zglebienie - świetny wygląd i jeszcze lepsza zabawa na zakrętach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Manfred Zgłoś #12 Napisano 16 Lutego 2008 Witam Też zastanawiam sie nad sportowym zawieszeniem .... jakiej firmy proponujecie ... chodzi mi o coś w rodzaju sport kitu czyli springi i amorki do kombi z model 3B .... Manfred Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #13 Napisano 17 Lutego 2008 Jak zawias to jakiś dobry springi H&R + amory Bilstein B8 będzie bardzo twardo lub tak jak ja springi Vogtlandy + amory Koni Sport, albo dorwać coś rewelacyjnego czyli gwint KW Inoxline hmmm.... marzenie albo coś teńszego zawias FK. Czasem na Allegro można wyszarpać coś za dobrą cenę w dobrym stanie z Pasiów co z importu wpadają do PL, ja tak łykłem amory Koni Sport za połowę ceny i są igły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autosan Zgłoś #14 Napisano 19 Lutego 2008 piekne te wasze passaciki po zmianie zawieszenia. ja marzę też o zmianie, ale sie boje o wahacze, bo juz 3 wymieniłem, ehhh. czyli kompromis wygląd, obniżenie z komfortem to najlepiej wybrać Vogtland + koni sport? ile obniża, 20 mm? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autosan Zgłoś #15 Napisano 19 Lutego 2008 aha, zapomniałem, ajki to jest wydatek??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SToRM Zgłoś #16 Napisano 20 Lutego 2008 Ja wstawilem sobie Vogtlanda -35mm. Auto fajnie siadlo, szczegolnie ze w serii bylo jakos tak dosyc wysoko (V6 syncro). Komforcik fakt ze troche ucierpial, ale za to frajda z jady znacznie wieksza... Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autosan Zgłoś #17 Napisano 20 Lutego 2008 SToRM, amorki też zmieniałeś? świetnie wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SToRM Zgłoś #18 Napisano 20 Lutego 2008 SToRM,amorki też zmieniałeś? świetnie wygląda A dzieki Amorki zostaly seryjne, skrocilem jedynie troche odboje. W poprzednim aucie (Golf mk3) byla "gleba" -120/100 wiec baaaardo nisko. Wiec tutaj w pasku mam w sam raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #19 Napisano 21 Lutego 2008 piekne te wasze passaciki po zmianie zawieszenia. ja marzę też o zmianie, ale sie boje o wahacze, bo juz 3 wymieniłem, ehhh.czyli kompromis wygląd, obniżenie z komfortem to najlepiej wybrać Vogtland + koni sport? ile obniża, 20 mm? pozdrawiam Springi -40 mm i wydaje się optymalnie jak na PL drogi Oczywiście na każde inne bym tak Pasia zglebił żeby go mrówka musiała obchodzić hehe. O wahacze się nie martw, kup lepsze miej oczy szeroko otwarte i ciesz się dobrym prowadzeniem i niezłym wyglądem. A co do ceny to kupiłem springi Vogtlanda w idealnym stanie za 300zł i Amory Koni Sport za 750zł też w idealnym stanie, bo gość nie zabardzo się znał co sprzedaje, musisz polować coś się znajdzie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buggie Zgłoś #20 Napisano 21 Lutego 2008 a pakiet "sportowe zawieszenie" czym różnił się od standardu? bo ja w swoim mam a nie wydaje się żeby jakoś szczególnie nizej siedział. Witam, to w serii był jakiś pakiet sportowego zawieszenia ? ja mam obniżonego paska a zawias jest seryjny i właśnie sie zastanawiam dlaczego tak jest... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach