Gość GrzechuVW Zgłoś #1 Napisano 14 Lutego 2008 Witam jestem szczęśliwym lub ostatnio trochę mniej posiadaczem wspaniałego auta passata B3 , ostatnio mam problemy z wolnymi obrotami auto jest zasilane GAZEM i po odpaleniu na wolnych obrotach pracuje tak jak należy , aczkolwiek kiedy jade i wżucę luz auto zaczyna przygasać aż w końcu gaśnie to wygląda tak jak by gubił obroty . Co to może być ?? Czy ktoś miał może podobne problemy ?? Pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #2 Napisano 15 Lutego 2008 Ja miałem tak że na jałowych obrotach mi gasł. Okazało się, że aparat zapłonowy był uszkodzony, i pod kopułkę dostawał się olej. Po wyczyszczeniu problem znikał. Teraz mam już aparat zapłonowy (i cały układ WN) wymieniony i jest w porzo. B3 9A bez elpegie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kajb Zgłoś #3 Napisano 15 Lutego 2008 Ile przejechałeś na gazie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kappa00 Zgłoś #4 Napisano 27 Stycznia 2009 a jaki masz filtr powietrza??zwykly w obudowie czy stożkowy???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #5 Napisano 27 Stycznia 2009 Kolego Grzegorzu - a rurę tę doprowadzającą powietrze od emblematu VW na atrapie do filtra powietrza masz założona na filtr czy zsuniętą na bok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawial Zgłoś #6 Napisano 27 Czerwca 2009 Kolego Grzegorzu - a rurę tę doprowadzającą powietrze od emblematu VW na atrapie do filtra powietrza masz założona na filtr czy zsuniętą na bok? Cholera, ja chyba nie mam wogóle tej rury!!! Mógłby ktoś zapodać fotkę jak to wyglada.No i czym skutkuje jazda bez tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #7 Napisano 27 Czerwca 2009 chodzi o rurkę o nr 9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banzai54 Zgłoś #8 Napisano 27 Czerwca 2009 A pozwolę się wtrącić, ja też jeżdżę bez tej rurki, bo podobno tak jest lepiej jak silnik zagazowany... to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 27 Czerwca 2009 A pozwolę się wtrącić, ja też jeżdżę bez tej rurki, bo podobno tak jest lepiej jak silnik zagazowany... to prawda? Gazownicy to zdejmują żeby nie gasł przy dużej szybkości gdy wyrzucimy na luz, prawda jest taka że obie te rzeczy można pogodzić ale u nas to są tacy fachowcy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #10 Napisano 27 Czerwca 2009 obie te rzeczy można pogodzić ponoć należy włozyć w tę rurę jakiś dławik, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 27 Czerwca 2009 ponoć należy włozyć w tę rurę jakiś dławik, tak? To też jest sposób ale nie najlepszy, ograniczasz mu dopływ powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dino1984 Zgłoś #12 Napisano 29 Czerwca 2009 A ja mam takie pytanie trochę z innej beczki. Poszukuję schematów do Passata B3 1.8RP - takich jak kolega Thorunczyk umieścił. Gdzie można je znaleźć?? Sorry za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #13 Napisano 29 Czerwca 2009 Proszę: http://www.vagcat.com/epc/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banzai54 Zgłoś #14 Napisano 30 Czerwca 2009 A może podpowiecie koledzy jak zrobić dolot tego powietrza? Bo szmatka zła, rurka zła... to jak to powinno wyglądać? Bo jak mi szmatka zamoknie to i samochód gaśnie, a teraz pogoda taka zmienna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #15 Napisano 30 Czerwca 2009 U mnie jest "taka fajka-kolanko" odwrócona w stronę błotnika i jest OKi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banzai54 Zgłoś #16 Napisano 30 Czerwca 2009 A masz coś na to założone? I może inni koledzy też by się wypowiedzieli jak mają to rozwiązane u siebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #17 Napisano 30 Czerwca 2009 Nic tam nie było zakładane. Instalacja Bingo M. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #18 Napisano 30 Czerwca 2009 Ja mam Bingo-M. Dobra instalacja. 40 tys km bezawaryjnie. Rurkę natomiast mam zdjętą z obudowy filtra i leży sobie spokojnie przy tym otworze w obudowie - przesunięta delikatnie w kierunku błotnika. To wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #19 Napisano 30 Czerwca 2009 Ja mam Bingo-M. Znasz nastawy swojego sterownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #20 Napisano 30 Czerwca 2009 Nie. Zawsze korzystam z usług gazowników - średnio co 10 tys. km jadę do nich na przegląd. Ale można w necie co nieco znaleźć - http://kme.eu/autogaz1_bingo.html czy http://www.kme.com.pl/pdf/InstrukcjaBNGM-pl-1-4__1.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach