Duży Zgłoś #1141 Napisano 11 Lutego 2009 jakby twoja miska dyndała jakieś 3-4cm nad asfaltem też wolałbyś mieć osłone To chyba jakaś pancerna musiałaby być. Mi zwykła osłona nie pomogła - wracając na swój pas po wyprzedzaniu trafiłem na zajebi*te koleiny i micha do wyklepania się nadawała, niestety. I to przy standardowym zawiasie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1142 Napisano 11 Lutego 2009 Musze jutro pokminić nad jakaś konkretną ochroną miski i podnieść troszke auto bo pogoda nie zachęca... witek widziałeś linka http://moto.allegro.pl/item538941514_vw_passat_b5_klapa_tylna_sedan.html, którego Ci podałem do klapy us? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1143 Napisano 11 Lutego 2009 derlysy gdzie kupowałeś z wygłuszeniem? ja jedynie spotkałem sie z zamiennikami bez wygłuszenia Tu kupowałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #1144 Napisano 11 Lutego 2009 Duzy, gwint jest sztywniejszy niż ori zawias i wiecej jest ludzi którzy załatwiaja miche na seryjnym niż na gwincie, zreszta wiadomo, ze na gwincie sie inaczej też jeździ -bardziej ostrożnie. Mr. X, dzieki serdeczne... Niestety narazie po inwestycji w zawieszenie niestać mnie na klape US... derlysy dzieki za info, z pewnością się jeszcze nie raz przyda narazie koleś mi przywiózł za grosze uzywke ori z rajchu i juz osłonka jest na aucie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gładki Zgłoś #1145 Napisano 11 Lutego 2009 Witek jak gwint to musi być nisko Tak jak Duży napisał zwykła osłona misce raczej nie pomoże. Pomyśl może nad jakąś metalową płytą pod silnik i powinno być git. Generalnie gwint w B5 to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie- przynajmniej nie na nasze drogi. A tak na marginesie - wykładam na osłony :D:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #1146 Napisano 11 Lutego 2009 zreszta wiadomo, ze na gwincie sie inaczej też jeździ -bardziej ostrożnie. Heh, dla mnie idea zastosowania gwintu jest właśnie taka, żeby jeździć szybciej i pewniej (bo przecież auto ma lepiej trzymać się drogi), a nie turlać się jak taczka, bo nie daj boże o coś zahaczę... Chyba, że miałbym się lansować na 300-u metrowym odcinku do Biedronki... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1147 Napisano 11 Lutego 2009 (edytowane) Heh, dla mnie idea zastosowania gwintu jest właśnie taka, żeby jeździć szybciej i pewniej (bo przecież auto ma lepiej trzymać się drogi), a nie turlać się jak taczka, bo nie daj boże o coś zahaczę... Chyba, że miałbym się lansować na 300-u metrowym odcinku do Biedronki... w pełni Paweł Cię popieram, ja swoim czasami dobijam przejeżdżając wolniutko przez leżących polucjantów gdyby stać mnie było na drugiego paska to po zakupie posadził bym go na glebę i lansował się nim na spotach/zlotach a na codzień ujeżdżał bym tego z seryjnym zawiasem jest jeszcze jedna alternatywa tzn założenie pneumatycznego zawieszenia i wtedy na polskich drogam robimy z auta kangura a na spociki kładziemy na brzuch Edytowane 11 Lutego 2009 przez Mr. X literówka :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #1148 Napisano 11 Lutego 2009 jest jeszcze jedna alternatywa tzn założenie pneumatycznego zawieszenia i wtedy na polskich drogam robumy z auta kangura a na spociki kładziemy na brzuch Toś mi chłopie zadał klina, a ile taka zabawa kosztuje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1149 Napisano 11 Lutego 2009 Toś mi chłopie zadał klina, a ile taka zabawa kosztuje? hehe np TU masz od A6 na przód w używce myślę, że drugie tyle za używane tylne i do tego trzeba kompresor dokupić, więc może w 2500 się uda zamknąć (oczywiście kupując używany zawias) nowy to koszt rzędu kilku tysięcy pln (raczej bliżej 10k pln) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #1150 Napisano 11 Lutego 2009 Jacek wothersee ma cos takiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin2280 Zgłoś #1151 Napisano 11 Lutego 2009 Jacek wothersee ma cos takiego z tego co wiem to ok 9k pln go wyniosło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1152 Napisano 11 Lutego 2009 z tego co wiem to ok 9k pln go wyniosło czyli niewiele się pomyliłem a Jacek ma odpowiedź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #1153 Napisano 11 Lutego 2009 No tak to sobie podaruję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #1154 Napisano 11 Lutego 2009 No tak to sobie podaruję. Jacek na pocieszenie mam dla ciebie nowinę od jutra Miłosz ( deszczowy) zaczyna wysyłkę ramek także w przyszłym tygodniu może będą. Dam znaka jak będę miał je w domu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #1155 Napisano 11 Lutego 2009 Jacek na pocieszenie mam dla ciebie nowinę od jutra Miłosz ( deszczowy) zaczyna wysyłkę ramek także w przyszłym tygodniu może będą. Dam znaka jak będę miał je w domu. No w końcu będę miał normalny napis na ramce, a nie jakaś naprawa opon czy coś w tym stylu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #1156 Napisano 11 Lutego 2009 No w końcu będę miał normalny napis na ramce, a nie jakaś naprawa opon czy coś w tym stylu. Żebyś wiedział, ja również nie mogę się doczekać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #1157 Napisano 11 Lutego 2009 Duzy, czy ja powiedziałem, że "bardziej ostrożnie" oznacza wolniej? Po prostu trzeba bardziej uważać na nierówności drogi i je omijać. Owszem przed progami trzeba się niemal zatrzymać, ale idzie się przyzwyczaić... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #1158 Napisano 11 Lutego 2009 Owszem przed progami trzeba się niemal zatrzymać, ale idzie się przyzwyczaić... Witek no to dobrze że nie musisz go przenosić. To jednak nie dla mnie ulepszać auto i gorzej jeździć. No ale cóż każdy ma swój gust, skoro tak lubisz to niech będzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #1159 Napisano 11 Lutego 2009 Wiesz, to w zależności co uważasz przez określenie "gorzej jeździć"...? Owszem trzeba strasznie uważać na nierówności drogi biorąc pod uwagę to, że miska olejowa kończy się niżej niż ława, ale moge Cie zagwarantowac ze przez zakręt w którym Cie będzie wynosić przy 50km/h ja przelece 70 i nic nie poczuje. P.S. Jadąc do Stargardu gdy zjeżdżasz z tego objazdu kobylanki masz takiego rogala -na pierwszym łuku wczoraj przeleciałem 80km/h (czułem ze zaczyna lekko wynosić) na drugim 70 (nic nie wynosiło). Wcześniej czułem wynoszenie na pierwszym łuku przy 60, na drugim przy 50... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #1160 Napisano 11 Lutego 2009 P.S. Jadąc do Stargardu gdy zjeżdżasz z tego objazdu kobylanki masz takiego rogala -na pierwszym łuku wczoraj przeleciałem 80km/h (czułem ze zaczyna lekko wynosić) na drugim 70 (nic nie wynosiło). Wcześniej czułem wynoszenie na pierwszym łuku przy 60, na drugim przy 50... Ja służbowym Boxerem przelatuję tam stówką Tylko muszę ręką trzymać barierkę rzez okno żeby lakieru nie porysować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach