Jericho Zgłoś #21561 Napisano 5 Grudnia 2012 prawdze dziś po pracy przekaźnik nr 377 co oprócz tego moge zrobić w razie to by nie było to? nie chce nic uszkodzić przy kierce, bo jestem mechaniczną nogą Przeczyscic albo wymienic przekaznik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #21562 Napisano 5 Grudnia 2012 pierwsza liga - brakuje halogenow i kierunkow w klarze z przodu - poza tym - pierwsza liga - wyglada jak panzervagen z NATO To kiedy Sebus jedziemy na Paintbala ostrzelac go będzie wtedy wygladał jak Jacek powiedział jak panzervagen i z prawdziwego NATO:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #21563 Napisano 5 Grudnia 2012 Przeczyscic albo wymienic przekaznik. przekaźniki znajde od lewej strony przy nogach kierowcy tam gdzieś pod zaślepką nie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #21564 Napisano 5 Grudnia 2012 przekaźniki znajde od lewej strony przy nogach kierowcy tam gdzieś pod zaślepką nie ? Musisz odkrecic dolna polke pod kierownica zeby dojsc do przekaznikow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #21565 Napisano 5 Grudnia 2012 Musisz odkrecic dolna polke pod kierownica zeby dojsc do przekaznikow ok, zabiore sie za to jeszcze póki będzie dziś jasno, sprawdze czy przekaźnik jest zaśniedziały, nadpalony czy cokolwiek tam jeszcze będzie na nim widać.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #21566 Napisano 5 Grudnia 2012 Panowie uważajcie w Płoni na wylocie z miasta (wysokość skupu palet), przed pierwszymi światłami od kilku dni stoi Mondeo z ITD(blachy WE) i wali fotki na ograniczeniu do 60. Wczoraj sie prawdopodobnie nadziałaem bo coś mi błysnęło od tyłu;/. Wycwanili się bo zazwyczaj w tych okolicach suszyli w okolicach stacji Lotos. Teraz nawet z auta nie muszą wychodzić. Dzięki, wczoraj o 20 to tylko sarny stały na poboczu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #21567 Napisano 5 Grudnia 2012 pierwsza liga - brakuje halogenow i kierunkow w klarze z przodu - poza tym - pierwsza liga - wyglada jak panzervagen z NATO A dzięki Fajny.Ten mat to farba czy okleina? Ile kosztuje takie matowanie? Dzięki również Ani farba, ani okleina. Plasti dip. Nie wiem, czy nie zostanę posądzony o kryptoreklamę ale chyba namiar mogę podać: http://www.changeyourcar.pl/ Zrobienie auta wielkości Golfa powinno kosztować ok 1500zł wg tego co chłopaki mówili. ---------- Dodano o 21:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:44 ---------- To kiedy Sebus jedziemy na Paintbala ostrzelac go będzie wtedy wygladał jak Jacek powiedział jak panzervagen i z prawdziwego NATO No ciekawie mógłby wyglądać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #21568 Napisano 5 Grudnia 2012 nie napalam się zbytnio. krzysiu luknełem na te autko ,no wiesz nie było własciciela ,takze nie wiem jak chodzi motorek , ale stan i wyglad to jest ok , a ze byłem przed praca to miałem troszke mało czasu ,ale jest fajne autko , Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #21569 Napisano 6 Grudnia 2012 OK, wczoraj otworzyłem tą dolną półkę z przekaźnikami, wyjąłem przekaźnik nr 377, który wygląda dosłownie jak założony 2 dni temu, zero zabrudzenia.. otworzyłem go, w sensie wyciągnąłem bebechy, w środku też pięknie czyściutko, wtyczki zero śladów nadpalenia, zaśniedzienia, no nówka fumka co dalej? najlepiej byłoby jeszcze zrobić porównanie z przekaźnikiem z innego paska.. i tu pytanie, czy w innym aucie znajde taki sam przekaźnik? audi a4, golf 4, którys seat ?? bo to rozszerzy zakres znajomych znacznie pomocy dalej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #21570 Napisano 6 Grudnia 2012 pomocy dalej Przyczyna leży w silniczku wycieraczek , albo w przełączniku przy kierownicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dybecki Zgłoś #21571 Napisano 6 Grudnia 2012 Przyczyna leży w silniczku wycieraczek , albo w przełączniku przy kierownicy. żeby dojść do końca manetki wycieraczek trzeba pewnie zdjąc kierownice, nie chciałbym uszkodzić poduchy.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #21572 Napisano 6 Grudnia 2012 Przyczyna leży w silniczku wycieraczek , albo w przełączniku przy kierownicy tez tak mysle ... z naciskiem na manetke przy kierownicy odlacz AQ - zdejmij poduszke (wtyczka jest po stronie poduszki) - jak bedziesz sciagal kasete ze zwijaczem uwazaj na polozenie "magicznego oczka" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #21573 Napisano 6 Grudnia 2012 odlacz AQ - zdejmij poduszke (wtyczka jest po stronie poduszki) - jak bedziesz sciagal kasete ze zwijaczem uwazaj na polozenie "magicznego oczka" i nie baw sie taśma bo urwiesz ;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #21574 Napisano 6 Grudnia 2012 (edytowane) Podajcie mi nr. tel do zejnowskiego . Może być na pw albo sms 501-166-332 Ok. Już mam . Edytowane 6 Grudnia 2012 przez capslock82 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #21575 Napisano 6 Grudnia 2012 krzysiu luknełem na te autko ,no wiesz nie było własciciela ,takze nie wiem jak chodzi motorek , ale stan i wyglad to jest ok , a ze byłem przed praca to miałem troszke mało czasu ,ale jest fajne autko Dzięki Stasiu za fatygę,czekam na chwilę wolego czasu to podlecę go zobaczyć osobiście bo w tym wszystkim motorek najważniejszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoriuss Zgłoś #21576 Napisano 6 Grudnia 2012 Witam, i od razu pytam, Panowie gdzie u nas w regionie ( najlepiej okolice Koszalina lub Kołobrzegu ale niekoniecznie) można znaleźć konkretny warsztat lub solo speca co zajmie się "profesjonalnym" wycięciem DPF w Mazdzie 6 , 2006 rok samo wycięcie to raczej pół biedy ale do tego dochodzi ingerencja w elektronikę itp? z góry dzięki za wszelkie info pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #21577 Napisano 6 Grudnia 2012 Próbuj u tych: http://forum.vw-passat.pl/threads/20554-Nasze-pogawedki-na-kazdy-temat?p=1794719&viewfull=1#post1794719 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #21578 Napisano 6 Grudnia 2012 Napisz do Leo (leopard) powinien ogarnąć temat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #21579 Napisano 6 Grudnia 2012 co zajmie się "profesjonalnym" wycięciem DPF w Mazdzie 6 , 2006 rok jesli ta Magda jest oparta o sterownik Boscha - nie powinno byc z usunieciem DPF'u problemu ... gorzej jesli jest na Denso - jak juz wszystkie sposoby zawioda - zapraszam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoriuss Zgłoś #21580 Napisano 6 Grudnia 2012 jesli ta Magda jest oparta o sterownik Boscha - nie powinno byc z usunieciem DPF'u problemu ... gorzej jesli jest na Denso - jak juz wszystkie sposoby zawioda - zapraszam Jacek dzięki za info, powiem Ci ze nie mam zielonego pojęcia bo raz ze to auto wuja a dwa zakupione wczoraj (pierwsza mazda w rodzinie) w szczecinie a dziś sie pozapalały kontrolki i niby problemy z dpf, w jaki sposób najszybciej możemy sie zorientować czy sterownik o którym piszesz to BOSCH czy jakiś inny? pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach