okruszek Zgłoś #20621 Napisano 2 Września 2012 Ok panie Stanisławie ;] Czytam i nawet doczytalem ze ludzie dodaja kopa opornikiem poprzez włącznik ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #20622 Napisano 2 Września 2012 Jak dla mnie dołożenie końcówek wtrysków może i poprawi jakość spalania ale czy oprócz mniejszego spalania (bo dokładniejsze) poprawi moc ? ...Hmmm być może dzięki dokładniejszemu spalaniu wtryśniętego O.N. odczujesz drobną poprawę pracy silnika i przy tym przyrostu mocy. Ale czy większy wzrost mocy oprócz tej która jest fabrycznie przypisana do twojego auta ? ... wątpię. Jeśli byłoby to takie proste to dodanie filtra stożkowego oraz dodanie paru nalepek podniosło by moc wielokrotnie i każdy by sobie sam to załatwiał za pomocą innych czyt. tańszych środków. Owszem podane przez ciebie sposoby oraz co najmniej jeden podany przeze mnie POMAGA w zwiększeniu mocy.. Dołożenie Turbiny i większego I.C. jest jak najbardziej pomocne ale bezpośrednio nie zwiększa mocy. Niestety bez zmiany mapy nie da się tak prosto uzyskać żądanych wyników. Ale jeśli przed zmianą mapy zmienisz wtryski dasz inną turbinę dołożysz większy I.C. i włożysz filtr stożkowy wówczas jeśli kondycja silnika jest dobra to możesz wyciskać z autka niewiarygodne osiągi. Wówczas jego moc może być odczuwalna. Sama wymiana wtrysków pomaga w kondycji spalania mieszanki paliwowo powietrznej. Tak że to że komuś się poprawiło i odczuł to po zmianie wtrysków możesz włożyć między bajki. To jest tylko wrażenie albo powrót silnika do jego prawdziwych właściwości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #20623 Napisano 2 Września 2012 Tak że to że komuś się poprawiło i odczuł to po zmianie wtrysków możesz włożyć między bajki. To jest tylko wrażenie albo powrót silnika do jego prawdziwych właściwości. Otóż to - jeśli ktoś po wymianie samych wtrysków odczuł poprawę to tylko dlatego, że stare były po prostu zajechane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #20624 Napisano 2 Września 2012 Ma ktoś ramki forumowe ? Ja mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #20625 Napisano 2 Września 2012 I to mi sie podoba, dzisiaj juz doszedlem nawet do budowy tak zwanych CHIP-BOXów. Zwykły opornik, który oszukuje pompe i daje wieksza dawke ON. Skontaktuje sie jeszcze z 2 osobami z forum, i zobacze co sie da zrobic. Jak nie to niestey 2 - 3 miesiace i odloze sobie na VIRUSA i wpuszcze sobie. Co do zywotnosci silnika, nie narzekam na spalanie bo jest bardzo ladne - albo jezdze ekonomicznie albo silnik jest zdrowy. Naleze do ludzi ze musza przekonac sie na wlasnej skorze, musze kogos znalesc kto ma AHU z Virusem na 120 KM i sie przejechac, i miec odniesienie do swojego zolwika. Powiem ze jak smigam tescia Paszczakiem 130 KM to sie tylko wku..... bo czasami w moim zolwiu brakuje tych paru kucy i nie raz przy wyprzedzaniu, nie wiedzialem ze mam podgrzewane fotele ;D Ale dzieki panowie za zimna kompiel ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #20626 Napisano 2 Września 2012 Chip u ciebie to z tego co wiem to wlutowanie specjalnego układu scalonego z wgranymi zmianami. Myślę że Jacek Leo który siedzi całą duszą w tych zabawkach napisze coś w nocy, bo tylko wtedy zagląda na forum. On ci wyjaśni zabawy w tych sprawach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #20627 Napisano 2 Września 2012 Leo który siedzi całą duszą w tych zabawkach napisze coś w nocy, bo tylko wtedy zagląda na forum a no wiatry mnie przygnaly masz racje J@cQ - w tym przypadku bez lutowania sie nie obejdzie - w tym sterowniku potrzebne sa 2 podstawki PLCC32 (SMD) i 2 nowe flashe (ze zmodyfikowanym softem) w przypadku AHU - mamy 2 ograniczniki ... pompa wtryskowa i turbo - moim skromnym zdaniem - jesli mod ma byc exstremalny - trzeba wymienic pompe/turbo/wtryski/IC - do tego odpowiedni komputer + kilka drobiazgów zwiazanych z turbulum - po tych zabiegach kolo zamachowe bedzie wolalo o pomste do nieba i je wkrotce tez trzeba bedzie wymienic w przypadku moda na ulice - nie ma sensu isc w wieksze wtryski ze wzgledu na ograniczenia zwiazane z turbina na bypassie. jesli pompa wtryskowa bedzie w dobrej kondycji - na ori osprzecie silnika - po programie zobaczysz okolice 115KM i 300Nm (z Nm ostroznie ze wzgledu na 2 mas ) co do wtryskow - jesli masz zamiar zmienic to caly komplet na wtryskiwacze z ASV - ze wzgledu na wyzsze cisnienie otwarcia wtryskiwacza i wieksza srednice otworkow w rozpyalczach - taki komplet do ci kilka KM ale tylko i wylacznie jesli pompa wtryskowa bedzie idealna - jesli nie - zobaczysz tylko wiecej ... dymu za soba zapraszam na jazdy probne - podlacze do tego AHU sterownik z programem w celach testowych ---------- Dodano o 22:22 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:21 ---------- Czytam i nawet doczytalem ze ludzie dodaja kopa opornikiem poprzez włącznik to prawda ... ale to jest metoda na hardcorowy koksu - nadal w ECU bedzie ograniczenie doladowania na poziomie 0,9 bara :dupablada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #20628 Napisano 2 Września 2012 Dokladnie, jakies grubsze projekty z AHU to jak dlamnie nic daleko idącego. Jezeli komus starczy te 110 koni po programie to jest ok. Wtryski ci nic nie dadzą szczerze piszac bo sam juz z tym kombinowalem w pasku kolegi i jakiegos tam mega pocisku z tego nie bylo. W sumie to nic sie nie zmienilo, pozniej poradzili mu zeby pojechal do kogos na czipsa... Zawolali mu 1200zl komplet. Skonczylo sie tak, ze wymienilismy silnik na AFN'a - koszt wyniosl jakies 900zl calosc. A trafil mu sie calkiem ladny okaz z angola z przebiegiem 200tys z hakiem. Panowie swoja droga mial ktos stycznosc z reklamacjami czesci do intercarsu? Po godzinach wymienialem rozrzad klientowi, i po 500 km rozrzad strzelil... Okazala sie wadliwy napinacz hydrauliczny. Inter wypiera sie niefachowym montażem a opinie rzeczoznawcy mam, a oni chca powolac jakiegos swojego ktory jak wiadomo bedzie darzyl do tego zeby uznac moja wine... Jest szansa zeby to wygrac jakos? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #20629 Napisano 2 Września 2012 No i mamy opinię prawdziwego tunera, Leo jesteś wielki. I tak połowę tych zwrotów nie bardzo rozumiem(np. potrzebne sa 2 podstawki PLCC32 (SMD) i 2 nowe flashe albo wtryskiwacze z ASV) ale na pewno masz rację, a ja staram się coś skumać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #20630 Napisano 3 Września 2012 I tak połowę tych zwrotów nie bardzo rozumiem(np. potrzebne sa 2 podstawki PLCC32 (SMD) i 2 nowe flashe albo wtryskiwacze z ASV) ale na pewno masz rację, a ja staram się coś skumać po wylutowaniu epromow (uklady scalone jednokrotnego programowania) w ktorych jest oryginalny soft auta - lutujesz podstawki pod nowe scalaki - PLCC32 to typ ukladu scalonego - SMD powierzchniowo lutowany (do plyty glownej sterownika) w podstawki wkladasz (mechanicznie - bez lutowania) nowo zaprogramowane scalaki (tym razem wielokrotnego zapisu flash'e) flashe jak i podstawki umozliwiaja wykonanie korekty softu bez ponownego lutowania ... jesli spotkasz "tunera" ktory lutuje flashe ... UCIEKAJ !!! wtryskiwacze ASV - sa to wtryskiwacze ze 110 konnego TDI - roznica miedzy nimi a wiekszoscia wtryskow z TDI (R4) to cisnienie otwarcia pilota - wiekszosc wtryskow w TDI ma 190bar pilot i /300 wtrysk zasadniczy - ASV'y maja 220bar pilot /300bar wtrysk zasadniczy - one lepiej rozpylaja paliwo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #20631 Napisano 3 Września 2012 No i teraz skumałem, ale właśnie podobnych rzeczy się spodziewałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #20632 Napisano 3 Września 2012 (edytowane) Panie LEOpolldzie ojj sory Leopardzie ;] Czy jednym słowem tylko najzwyklejszy VIRUS. Czyli wrzucasz kość EPO i wkładasz FLASH, ładujesz mapę engine i jazda do przodu. Edytowane 3 Września 2012 przez okruszek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #20633 Napisano 3 Września 2012 Ty tylko zbieraj kasę resztę załatwi Leo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #20634 Napisano 3 Września 2012 Ma ktoś ramki forumowe ? Co kupiłeś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #20635 Napisano 3 Września 2012 Znajdzie sie ktos chetny do pomocy ze Szczecina? Potrzebuje na pare minut do sprawdzenia sprawna przeplywke do 1.8T, bo moja po czyszczeniu ulegla awarii, przez co silnik, ESP i skrzynia biegow sypia bledami. Moze byc i inna przeplywka, tylko podgladne czy wartosci sie zmieniaja. Jesli tak i bledy znikna to wybiore sie po nowa sztuke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytek Zgłoś #20636 Napisano 3 Września 2012 Co kupiłeś?A taką Vectre trafiłem w Niemczech od 2 właściciela kolor może nie najlepszy ale za taką kase chyba było warto szukałem srebrnej ale nic ciekawego nie było a passata nie chciałem bo znowu zniknie. Tutaj mam 2007rok webasto , elektyczne i wentylowane fotele , skóre , navi , xenon i całą reszte bejerów przebieg sprawdzony i realny miała przejechane 215tys jak kupiłem. Narazie zrobiłem 2500 i jestem zadowolony dużo ciszej jak w passacie silnika nie słychać prawie jak w benzynie , lepiej trzyma się drogi bagażnik też dosyć spory i spalanie mniejsze kupiłem ją we wtorek w czwartek poleciałem na Niemcy zrobiłem prawie 1900km i średnia 5,3 przy 140- 150 i przyśpieszenie zupełnie inne niż w passacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #20637 Napisano 3 Września 2012 no to pogratulowac szerokosci i bezawaryjnosci tylko jak ja teraz poznam Cie na trasie :mysli wyposazenie widze wysokie, przy okazji sie przyjrze jak tam bagaznik wyglada zrobiłem prawie 1900km i średnia 5,3 przy 140- 150 a jaki silnik? bo ja mam przy 4 osobach i bagazu ok 6,3 spalanie (ale i tak mniejsze o litr niz Bartek ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytek Zgłoś #20638 Napisano 3 Września 2012 tylko jak ja teraz poznam Cie na trasieBędą ramki i wlepa na klapie, jutro może przykleję jak znajde chwile. a jaki silnik? 1.9 CDTI 150km miałem komplet w aucie i bagaże po sam dach.Zmierze bagażnik ale chyba jest troche większy jak w Passacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #20639 Napisano 4 Września 2012 dużo ciszej jak w passacie silnika nie słychać prawie jak w benzynie W końcu młodsze auto to co się dziwić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #20640 Napisano 4 Września 2012 Kurde, to spalanie szokująco niskie, nieźle. Tyle, że na autostradzie to mi szkoda trochę czasu na jazdy mniej niż 160, a wtedy spalanie między 7 a 8. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach