Saddam Zgłoś #9281 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) ktoś na forum oferuje naprawy zamków będę musiał poszperać na forum Alarm fabryczny czy dokładany? Ha! Dobre pytanie po czym to poznać? Mam pod włącznikiem ogrzewania tylnej szyby niebieską diodę, więc wątpię że to w fabryce zakładali Kolejna sprawa, w tych samych drzwiach jak zamykam wszystkie od wewnątrz przyciskiem na drzwiach kierowcy, to ten zamek odbija i się nie zamyka. Przy zamykaniu alarmem czy kluczykiem nie ma tego problemu. Edytowane 3 Października 2010 przez Saddam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #9282 Napisano 3 Października 2010 Kolejna sprawa, w tych samych drzwiach jak zamykam wszystkie od wewnątrz przyciskiem na drzwiach kierowcy, to ten zamek odbija i się nie zamyka. Przy zamykaniu alarmem czy kluczykiem nie ma tego problemu. O to na bank zimne luty w zamku. Miałem to samo wcześniej. Rozbebeszyłem, polutowałem i na razie śmiga. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #9283 Napisano 3 Października 2010 nigdy nie kupilbym automatu, chociaz jest jedna rzecz ktora wrecz uwielbiam - nie ma na mnie mocnych na swiatlach Yyyy... a w jakim sensie? Bo AVF w serii mój AFN po czipsie zostawia w tyle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #9284 Napisano 3 Października 2010 Yyyy... a w jakim sensie?Bo AVF w serii mój AFN po czipsie zostawia w tyle. To było tak pół żartem - pół serio. Nie mówię o mocach, bo wiadomo, że w większości przypadków nie mam szans. Po prostu automatem ruszam dużo szybciej niż manual, w którym musisz wbić bieg, sprzęgło etc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #9285 Napisano 3 Października 2010 Po prostu automatem ruszam dużo szybciej niż manual No nie ruszasz szybciej. Jedna korzyść że nie "męczysz" prawej dłoni i lewej stopy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #9286 Napisano 3 Października 2010 No nie ruszasz szybciej Wydaje mi się jednak, że reakcja jest szybsza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #9287 Napisano 3 Października 2010 Wydaje mi się jednak, że reakcja jest szybsza jak dobrze pamiętam kiedyś na jednym ze spotów na lotnisku była konfrontacja na 1/4 automata z manualem i wyszła kompletna porażka na rzecz automata. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #9288 Napisano 3 Października 2010 jak dobrze pamiętam kiedyś na jednym ze spotów na lotnisku była konfrontacja na 1/4 automata z manualem i wyszła kompletna porażka na rzecz automata. Zależy czy mówisz o mecie czy o samym starcie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #9289 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) jak dobrze pamiętam kiedyś na jednym ze spotów na lotnisku była konfrontacja na 1/4 automata z manualem i wyszła kompletna porażka na rzecz automata. Ale michalrx chyba ma na mysli zwykla jazde miejska, a nie wyscigi. Jak sie zapala zielone to wiekszosc kierowcow dopiero siaga do drazka, wciska sprzeglo, wrzuca bieg itd itd, a w automacie puszczasz hamulec i naciskasz gaz i jedziesz. Edytowane 3 Października 2010 przez Jericho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #9290 Napisano 3 Października 2010 Ale michalrx chyba ma na mysle zwykla jazde miejska, a nie wyscigi No generalnie nie wiem jak to wygląda podczas wyścigów więc głównie chodzi mi właśnie o jazdę miejską. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #9291 Napisano 3 Października 2010 Zależy czy mówisz o mecie czy o samym starcie? jednym i drugim. Jak sie zapala zielone to wiekszosc kierowcow dopiero siaga do drazka, wciska sprzeglo, wrzuca bieg itd itd no to należę do mniejszości bo tak nie robię Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #9292 Napisano 3 Października 2010 jednym i drugim. Na mecie to wiadomo, że automat jest w d.upie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #9293 Napisano 3 Października 2010 No tak niedługo się spotkamy to sprawdzimy a tutaj nie ma sensu gdybanie co jest lepsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #9294 Napisano 3 Października 2010 No tak niedługo się spotkamy to sprawdzimy a tutaj nie ma sensu gdybanie co jest lepsze. Dokładnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #9295 Napisano 3 Października 2010 no to należę do mniejszości bo tak nie robię A jak mam zapiety bieg i wcisniete sprzeglo na postoju, to sprzeglo zuzywa sie wtedy szybciej, czy tylko ono dziala w momencie zalaczenia ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saddam Zgłoś #9296 Napisano 3 Października 2010 Właśnie w tym temacie słyszałem kiedyś że tak stojąc na światłach zużywa się jakieś "słoneczko", jakie i gdzie to nie wiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #9297 Napisano 3 Października 2010 A jak mam zapiety bieg i wcisniete sprzeglo na postoju, to sprzeglo zuzywa sie wtedy szybciej, czy tylko ono dziala w momencie zalaczenia ?? No właśnie największy błąd kierowców Mariusz łożysko dostaje najwięcej w tedy w dupsko i oczywiście do wymiany dużo szybciej niz byś wciskał na luz i z powrotem na bieg. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #9298 Napisano 3 Października 2010 Mariusz łożysko dostaje najwięcej w tedy w dupsko i oczywiście do wymiany dużo szybciej niz byś wciskał na luz i z powrotem na bieg rozwiń watek ... ciekawe teorie prawisz - jestes w stanie podeprzeć sie testami / wyliczeniami ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #9299 Napisano 3 Października 2010 rozwiń watek ... ciekawe teorie prawisz - jestes w stanie podeprzeć sie testami / wyliczeniami ?? Kiedyś był program na TVN Turbo o używaniu sprzęgła program Szkoła Jazdy stąd mam taką wiedzę nawet pokazane było jak to wygląda w przekroju silnika, zresztą mechanicy twierdzą podobnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #9300 Napisano 3 Października 2010 (edytowane) No właśnie największy błąd kierowców Mariusz łożysko dostaje najwięcej w tedy w dupsko i oczywiście do wymiany dużo szybciej niz byś wciskał na luz i z powrotem na bieg. Mi sie wydaje ze najwiecej dostaje w momencie puszczania sprzegla bo wtedy docisk napiera na tarcze slizgajac sie do momentu wyrownania predkosci obrotowej, wiec z drugiej strony nie powinno byc roznicy czy mam pedal wcisniety z zapietym biegiem, czy stoje na luzie. Przynajmniej tak mi sie wydaje, ale i tak stosuje metode na luzie Edytowane 3 Października 2010 przez Jericho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach