Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, potrzebuję namiar na dobre i tanie (w miarę) wahacze i amory.

Gładki odradza FEBI (w sklepie "po domem" komplet mogę mieć za 1400 brutto). Na jakie wymienialiście? W oczekiwaniu na odpowiedź idę przeglądać forum i przy okazji zrobię porządki, bo syf w temacie wahaczy okrutny ;)

Amory dziś wyszły 68 i 67% przód, tył 64 i 70%. A wahacze dwa górne lewe stukają. Do tej pory wymieniałem pojedynczo (przez 90 tys. km jeden lewy dolny i lewy górny) i teraz też mam dylemat. Eeech...

Edytowane przez Duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Amory dziś wyszły 68 i 67% przód, tył 64 i 70%.

 

nie sugeruj się trzepaczką do badania zużycia amortyzatorów bo spotkałem się z przypadkami, że podczas badania nowego auta wyszedł pomiar ponad 80%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie słyszałem takie opinie. Pytałem gościa czy profil opony i ciśnienie ma wpływ na wynik pomiaru. Coś tam brzęczał, że nie...

A samemu ciężko mi ocenić. No i tu dylemat, bo jak mam wymieniać wahacze, a amory mają wykitować za niedługo, to znowu rozbierać zawieszenie żeby amory zmienić... Podwójna robota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dasz rade wymienić amorki bez rozwalania zawiechy. Ciężka kombinacja na przodzie ale jest jeden kąt wahaczy że da się amorek wyjąc i włożyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo widzisz.

To amory bym sobie odpuścił w takim razie i wymienił w razie potrzeby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie sugeruj się trzepaczką do badania zużycia amortyzatorów bo spotkałem się z przypadkami, że podczas badania nowego auta wyszedł pomiar ponad 80%
fabrycznie nowe amory mają skuteczność 85-90%,Pawle,daj se spokój z amorami,wymień tylko zawieche,na FEBIEGO trzeba uważać gdyż jest bardzo dużo podróbek,zadzwoń do serwisu i zapytaj ile kosztują u nich oryginalne to będziesz miał odzwierciedlenie co do zamienników,ile możesz za nie dać,jak chcesz to jutro zadzwonię do mojego kolegi,ma sklep motoryzacyjny i się dowiem co i jak....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do tej pory wymieniałem pojedynczo (przez 90 tys. km jeden lewy dolny i lewy górny)

 

I myślę Pawle że tego powinieneś się trzymać skoro przez 90 tys wymieniłeś tylko 2. Dodam coś od siebie na temat wahaczy.

W zeszłe wakacje też miałem dziwne stuki w zawieszeniu które doprowadzały mnie do spazmy lecz na szarpakach w stacji diagnostycznej dwóch niby speców chodziło, patrzeli, świecili i nic nie mogli znaleźć. W końcu znajomy który " siedzi tylko w paskach" polecił mi abym udał sie jeszcze raz na stacje diagnostyczną ale nie na szarpaki a na płytę którą sprawdzają zawiechę autobusów :D. Tak wytrzepało mi pasia że myślałem że się rozleci ale na płycie od razu wyszło że banan dolny i jeden górny do wymiany. Zakupiłem LM i jest błoga cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój diagnosta powiedział, że w Pasku na szarpakach nic nie wyjdzie ponieważ zawieszenie jest bardzo sztywne i nic nie wykaże, jedynie podnieść auto na podnośniku i wyszrpać ręcznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zakupiłem LM

Gdzie brałeś i po ile? W IC górny przedni LM 242 zł, tył 245. I znowu dylemat - jak mam dać za 2 szt połowę tego co na Allegro za komplet, to wicie-rozumicie ;)

 

---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:27 ----------

 

wyszrpać ręcznie

No u mnie właśnie auto było na podnośniku i wystarczyło lekko majtnąć kołem i widać i słychać było te 2 górne wahacze.

A o FEBI u Wilczyńskiego w B-rdzie pytałem, on raczej podróbami nie handluje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ciekawe jak te allegrowe, jakiej są jakości...

Jeśli było na podnośniku i było słychać to w sumie wszystko jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie...

No czytam co tam chłopaki nawypisywali TUTAJ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie brałeś i po ile?

 

Brałem w intercars w Szczecinie. Cen nie pamiętam dokładnie ale coś koło 400 płaciłem za dwa:( To i tak było po zniżkach bo miałem tam znajomego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kolesia w Połczynie w motoryzacyjnym wiem że biorą z intercarsu jutro mogę podjechać i zapytać co i za ile i dlaczego tak drogo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe ile Ci krzykną, bo z IC biorą z rabatami. Mi w IC wyszły 4 szt na stronę, bez końcówek drążków, śrub itp - 1391 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ciekawe ile Ci krzykną, bo z IC biorą z rabatami. Mi w IC wyszły 4 szt na stronę, bez końcówek drążków, śrub itp - 1391 zł.

 

Jutro zaatakuje i dam Ci znać sam jestem ciekaw ile mogą przyciąć.

 

---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:47 ----------

 

W tamtym roku kupowałem amorki do alfy do tyłu w Połczynie powiedzieli mi 420 zł za sztukę firmy MONROE a kupiłem 2 za 535 zł KYB-y razem z wysyłką. Więc różnie u Nas bywa z cenami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł jeśli wahacze to mam LMO za 1700zł komplet ze śrubami i końcówkami drążków z dobrego sklepu z gwarancją na miejscu. Co do amorków to będę w pracy mogę podzwonić i popytać, ale monroe odpada bo odradzają, tylko sachs lub bilstein.

Za pojedyńczymi wahaczami muszę dzwonić bo cen nie znam, ale jak juz kiedyś pisałem cenay mam 30-40% niższe niż detal;)

Edytowane przez 4Ri3L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teraz jak sprowadzisz auto masz 14 dni na zgłoszenie tego do urzędu celnego i do urzędu skarbowego ( kiedyś było 5 dni)

jak zaniżysz cenę na umowie to ci wezmą wartość auta z katalogu ( mi z umowy wzieli miałem 4000 euro 562 zł akcyzy zapłaciłem) jak tylko pójdziesz do celnego musisz zapłacić 17 zł na konto urzędu miasta potem dopiero składasz tam papiery czeka się godzinę wydają płacisz akcyzę i można uderzać do urzędu skarbowego tam wypełniasz vat-24 i za to trzeba w kasie zapłacić 160 zł. Czeka się tydzień i można iść rejestrować przed rejestracja 500 zł recyklingu trzeba zapłacić.

 

Silniki do 2 litrów 3,1 procent z wartości auta jest obliczana akcyza powyżej 2 litrów 18,6 procent

Czyli auta powyżej 2 litrów teraz się nie opłaca sprowadzać jest bardzo wysoka akcyza

Podziekował :)

 

---------- Post added at 10:19 ---------- Previous post was at 10:17 ----------

 

Panowie, potrzebuję namiar na dobre i tanie (w miarę) wahacze i amory.

Ja proponuje pojechac na Lubieszyn do Gagarina.

Wsadza swoje przerobione, dostajesz gwarancje.

Podobno najlepszy fachowiec w okolicy.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za pojedyńczymi wahaczami muszę dzwonić bo cen nie znam

Oki, to czekam na cynk.

Wsadza swoje przerobione

W sensie - regenerowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sensie - regenerowane?

Tak, ale przerabia je tak ze trzymaja dluzej niz nowe.

 

Kumplowi w VB przerobil gumki stabilizatora tak ,ze zamiast raz w roku je wymieniac, nawet po 3 latach mial spokoj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz jakiś namiar na niego? Ceny znasz? Ilu ludzi znasz, którzy na takich śmigają? Ciekawy jestem opinii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności