Duży Zgłoś #15861 Napisano 21 Października 2011 O widzisz, czyli jednak diesel, mimo cen ropy, wygrywa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #15862 Napisano 21 Października 2011 Tak więc nawet przy założeniu tej samej ceny paliwa i ceny 5 zł/litr Endrju musi wydać na przejechanie tego dystansu 5 zł x 450 l = 2 250 zł więcej niż diesel. tak ze szybko zostało to z kalkulowane a co do dizla czy benzyny to juz sami osądzcie na czym sie lepiej opłaca jeżdzic ---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:16 ---------- Ja mam juz kolejnego diesla a miałem ich sporo i jestem z nich zadowolony wiadomo trzeba dbać jak dbasz tak smigasz i śmigasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #15863 Napisano 21 Października 2011 (edytowane) Przy nowszej generacji gazu to uszczelki pod glowica mozna robic co pol roku... Pali tyle samo benzyny co gazu a koszta mniejsze. Jedyne co nie lubie to robic takich aut, czy to sie wyjmie filtr powietrza, zdejmie dolot to wali jak małpie z ucha... Świece. kable olej normalnie jak w benzyniaku nie ma co sie bawic w jakiegos swiece "gas" "lotosy gas" itd... Edytowane 21 Października 2011 przez zielonyB5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15864 Napisano 22 Października 2011 Jeszcze dodam jedno trwałość silnika benzynowego a diesla. I tu wychodzi na + diesel. Dłuższe przebiegi do remontu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampolice Zgłoś #15865 Napisano 22 Października 2011 kolega od złotego passata nie udziela sie na forum Ale czasami zagląda tutaj ---------- Post added at 09:01 ---------- Previous post was at 08:59 ---------- Jeszcze dodam jedno trwałość silnika benzynowego a diesla. I tu wychodzi na + diesel. Dłuższe przebiegi do remontu. Zgadzam się i ten warkot ja miałem z pięć diesli i jedną benzynę i chyba ostatnią . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #15866 Napisano 22 Października 2011 no to na shellu na ul. Jasnej, dzis rano diesel po 5.34zl ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #15867 Napisano 22 Października 2011 A poza tym jeszcze jedna sprawa. Mówi się, że jak się robi małe przebiegi (do Biedronki po bułki) to wtedy w żadnym razie diesel tylko benzyna. Tylko trzeba by dodać, że wolnossąca a nie z turbiną. Bo Endrju na krótkich dystansach tak samo smaruje turbo nierozgrzanym olejem, a na krótkiej trasie nie zdąży to popracować w optymalnej temperaturze. Także Endrju, weź Ty mi jeszcze raz wytłumacz dlaczego na benzynę się zdecydowałeś ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #15868 Napisano 22 Października 2011 Także Endrju, weź Ty mi jeszcze raz wytłumacz dlaczego na benzynę się zdecydowałeś Ja dodam coś od siebie... następne auto to też będzie benzyna z tym, że żadna pierdziawka poniżej 3.0 a czemu? Może jak się uda to pokaże wam w Glinnej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampolice Zgłoś #15869 Napisano 22 Października 2011 to też będzie benzyna z tym, że żadna pierdziawka poniżej 3.0 E no to kopyto będzie :dobrze ---------- Post added at 09:45 ---------- Previous post was at 09:43 ---------- A poza tym jeszcze jedna sprawa. Mówi się, że jak się robi małe przebiegi Moim zdaniem diesel nie po to żeby małe przebiegi robić , do biedronki trzeba małe cacko pojemność 1,1 - 1,4 max Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #15870 Napisano 22 Października 2011 E no to kopyto będzie No i spalanie w mieście rzędu 20 litrów Zejni nie gadaj że poniżej 3.0 litrów to pierdziawki. Ja napiszę tak. Jak czytam na forum wątki o spalaniu to dla mnie rozwiązanie jest proste. Przy 30 tys robionych rocznie na ropę wydaję w okolicach 1/4 dochodu rocznego przy benzynie wyszło by mnie 1/3. Dla mnie kalkulacja prosta i przejrzysta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smartie Zgłoś #15871 Napisano 22 Października 2011 Sierpień '11 (jeszcze w miarę tanio było) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #15872 Napisano 22 Października 2011 taa te czasy już chyba nie wrócą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wegiel Zgłoś #15873 Napisano 22 Października 2011 (edytowane) Może ktoś pomoże z Logami http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/110769-Prośba-o-analizę-logów-1-8T-AEB?p=1494420#post1494420 Edytowane 22 Października 2011 przez Wegiel Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #15874 Napisano 22 Października 2011 (edytowane) Zejni nie gadaj że poniżej 3.0 litrów to pierdziawki Po prostu przejechałem się V8 a celuję w V10 na razie reszta dla mnie to pierdziawki ja nie robię nie wiadomo jakich tras i nie wiadomo jak po mieście jeżdżę, poza tym passat zostanie w rodzinie i jak trzeba będzie to się nim będzie jeździć Dla mnie kalkulacja prosta i przejrzysta. Dla mnie też, ale co z tego? Wrażenia bezcenne. Marzenia są po to by je spełniać... Edytowane 22 Października 2011 przez zejnowski Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #15875 Napisano 22 Października 2011 wczoraj na Shellu koło Gontynki w kierunku na Police ON 5,25 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #15876 Napisano 22 Października 2011 Hehe, a propos planów Zejniego - w ubiegłym miesiącu wykładowca z Warszawy opowiadał, że miał jakiegoś chryslera z silnikiem HEMI 5,7 l, ponad 400 KM (rodzina w USA i jakoś tam wszedł w jego posiadanie). Pojeździł trochę i sprzedał w cholerę, bo jak mówił - żarł paliwo nawet jak stał w garażu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15877 Napisano 22 Października 2011 Jeszcze dodam jedno trwałość silnika benzynowego a diesla. I tu wychodzi na + diesel. Dłuższe przebiegi do remontu. Jaca ale nie przy b6, przykładem jesy Makeć i jeszcze kilkunastu forumowiczów. Paweł benzyna znacznie szybciej łapie temperaturę do stacji mam nieco ponad kilometr i łapie 90 stopni a dieslem trzeba przejechać z 5km, przy obecnych temperaturach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15878 Napisano 22 Października 2011 Nie no ale o czym my tu gadamy. Prawda jest taka że ja bym też chciał jeździć lamborghini albo ferrari, ale od chciałbym a jeżdżę to wielka różnica. Wszyscy piszą że super auto, że paliwo to paliwo tamto, a ten kto jeździ to szuka jak najtaniej paliwa, części (najchętniej zamienniki) a jeszcze lepiej jak za darmo. No niestety jak to powiedział jeden z ministrów "mamy w europie jedną z najniższych akcyz na paliwa" i pan redaktor to świetnie skomentował "i jedną z najniższych średnich płac w europie". Tak że to wszystko mówi o tym jak sobie możemy pomarzyć o szybkich autach i dużych pojemnościach w nich. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smartie Zgłoś #15879 Napisano 22 Października 2011 http://otomoto.pl/volkswagen-passat-19-tdi-super-zadbany-alu-serwi-C20571461.html Co o nim myślicie? Chyba na wiosnę będzie raczej taki albo 407, C5, lub Laguna, bo Bora trochę za mała. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #15880 Napisano 22 Października 2011 A ja tak z innej beczki wiem że było o tym ale jechałem przez Stargard dzisiaj i koło domku jednorodzinnego spotkałem złotego B5 z wlepą i ramkami forumowymi. Ale ni ...uja nie wiem kogo to auto. Jeszcze wklejam fotę To auto stoi jakieś 400 metrów ode mnie . Jak już byłeś tak blisko trzeba było na kawę wpaść . Faktycznie, ten ktoś się nie udziela, nie reaguje na mruganie światłami ni nic . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach