nabuch Zgłoś #21 Napisano 16 Stycznia 2010 Witam szanownych kolegów . Ja też stoję na progu wymiany budzików w samochodzie szwagra i w związku z tym chciałem sie dowiedzieć czy ktoś przekładał takie zegarki ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98c7877ef47abd91.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/68a4f92be348b1a1.html 1 to zdjęcie klasycznych zegarów z paska 89 r 1.8 b a drugie zegarki to prawdopodobnie pasek z 92 r. Obydwa motometer ...no ale niestety pojawiły się pewne schody. Szwagier już zakładał 2 zegarki no ale kilka rzeczy nie chodziło a) kierunki -logiczne bo są 2 i trzeba coś dociagnąć b)poziom paliwa -być może zegary są uszkodzone c) temperatura -do sprawdzenia bo nie pamiętał czy była czy nie ale prawdopodobnie coś się działo chyba z kontrolką od temp d) nierówna praca obrotomierza -tj skoki o dość dużym zakresie e) brak kontrolki awaria silnika w nowych -trzeba coś dorzucić W związku z powyższym proszę o info czy komuś udało się je podmienić jeżeli tak co dokładał przerabiał itp. Jeżeli ktoś posiada opisy pinów to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam wszystkich serdecznie . Wojtek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #22 Napisano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Kolego, było poruszane na forum, użyj opcji szukaj..licznik będzie na 99,9% wariował i będzie to uciążliwe..poszukaj innego z jedną kontrolką i będzie hulać.. tylko pamiętaj, żeby miał te same oznaczenia pod wskazówką prędkościomierza i oczywiście musi być od benzyny w twoim przypadku..;d Edytowane 17 Stycznia 2010 przez Vipergti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #23 Napisano 17 Stycznia 2010 Wymiana zegarów na 2 kontrolki; http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52751 ---------- Post added at 02:19 ---------- Previous post was at 02:17 ---------- A tutaj masz linki do przydatnych informacji. http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=586045&postcount=3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nabuch Zgłoś #24 Napisano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Witam dzieki za linki ktore przegapiłem szukając informacji o przekładce.No ale jeszcze trochę niejasności pozostało Zegary niestety szwagier kupił wczesniej i nie wiedział ze bedzie z przełożeniem problem wiec musze pokombinować jak to złożyć do kupy:)-może się uda...Znalazłem już schemat zegarków z 92 teraz jeszcze muszę znaleźć schemat zegarków z 89. Gdyby ktoś miał tak na szybko to proszę podesłać nabuch(małpka)o2.pl. Aha patrzyłem na stronie poleconej przez kolegów http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_b3 tylko nie mogę się w ząb doczytać w tych rosyjskich opisach a to co otwierałem ma już obrotek.Pozdrawiam Edytowane 17 Stycznia 2010 przez nabuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #25 Napisano 17 Stycznia 2010 Jaki schemat znalazłeś elektroniki ze środka czy wtyczki z tyłu?? elektronika nie jest ważna skup się na wtyczce a te są takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nabuch Zgłoś #26 Napisano 17 Stycznia 2010 Jaki schemat znalazłeś elektroniki ze środka czy wtyczki z tyłu?? Schemat ogólny środek +oczywiście wyprowadzenia. W zasadzie to potrzebuję 2 rzeczy migacze które gdzieś już widziałem na forum - tj jak są doprowadzone przy 89 r i jak je zrobić w nowych kontrolka awaria silnika - tu coś chciałbym dorobić żeby było wiadomo - ewentualnie proszę o info czym jest to sygnalizowane w nowych zegarach bo trochę nie chce mi się wierzyć że nie ma takiej kontrolki Pozostałe problemy mam nadzieję że wynikają z zimnych lutów ew. z nieprawidłowo działającego stablizatora 10 V .Więc po dołożeniu 2 rzeczy lutownica poprawka lutów i mam nadzieję że będzie chodziło ... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #27 Napisano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Podepnę się pod temat ,szukałem dziś pół dnia na forum ale niestety nie znalazłem odpowiedzi.Posiadam licznik Motometer z zegarkiem analogowym i pewnym ustrojstwem (zaznaczonym na foto strzałką).Czy jeżeli będę chciał założyć nowy licznik bez różnicy czy z zegarem czy też z obrotomierzem to ten element licznika musi być koniecznie czy może go nie być ?Co oznaczają te numery na zegarach ,czy to ma jakieś znaczenie przy zmianie licznika?Poprzedni temat poszedł do kosza-zasłużenie-.Pozdrawiam. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez yoda2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #28 Napisano 2 Kwietnia 2012 Podepnę się pod temat ,szukałem dziś pół dnia na forum ale niestety nie znalazłem odpowiedzi.Posiadam licznik Motometer z zegarkiem analogowym i pewnym ustrojstwem (zaznaczonym na foto strzałką).Czy jeżeli będę chciał założyć nowy licznik bez różnicy czy z zegarem czy też z obrotomierzem to ten element licznika musi być koniecznie czy może go nie być ?Co oznaczają te numery na zegarach ,czy to ma jakieś znaczenie przy zmianie licznika?Poprzedni temat poszedł do kosza-zasłużenie-.Pozdrawiam. a tu byłeś: http://forum.vw-passat.pl/threads/47039-Wymiana-zegarow-na-wersje-z-obrotomierzem ?? w pierwszym poście masz wszystko napisane na co musisz zwrócić uwagę przy wymianie liczników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #29 Napisano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) a tu byłeś:http://forum.vw-passat.pl/threads/47039-Wymiana-zegarow-na-wersje-z-obrotomierzem ?? w pierwszym poście masz wszystko napisane na co musisz zwrócić uwagę przy wymianie liczników. Czytałem,czyli jeżeli zamienię na licznik również z zegarem ale b ez tego ustrojstwa to nie będzie działał prawidłowo? wyładować kasę na coś co nie będzie działać to nie jest sztuka ,a dla mnie obecnie liczy się każdy grosz. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez yoda2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #30 Napisano 2 Kwietnia 2012 a dla mnie obecnie liczy się każdy grosz. grosz się liczy dla każdego udowodnić ci to??? każdy licznik zadziała wystarczy przeczytać pinologię zegarów i pomyśleć chwilę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewcar49 Zgłoś #31 Napisano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Buzzer nie jest Ci potrzebny do niczego! Bedzie działal i bez niego ten licznik, to jest w celu informacji dzwiekowej o wykrytej awarii typu nagly brak plynu chlodniczego, brak cisnienia oleju bądz brak ładowania poddczas pracy silnika. Możesz zalozyc taki licznik z buzerem i go wyrwac kombinerkami a licznik bedzie i tak i tak działał. O ile pamietam w silniku RP bylo wszystko doprowadzone do wiazki licznika, czyli jak kupisz licznik z obrotkiem powinien zadzialac bez dokładania przewodow do cewki itp. Ale jak zależy Ci na funduszach to kup zwykly ok 50zl do b3. Tylko przy kupnie pamietaj o wspólczynniku przekładni dla predkosciomierza, musi byc taki sam jak w Twoim ( oryginalnym) Albo kupisz byle jaki na linke i przelozysz predkosciomierz ze swojego jesli nie jest uszkodzony. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez ewcar49 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #32 Napisano 3 Kwietnia 2012 Buzzer nie jest Ci potrzebny do niczego! Bedzie działal i bez niego ten licznik, to jest w celu informacji dzwiekowej o wykrytej awarii typu nagly brak plynu chlodniczego, brak cisnienia oleju bądz brak ładowania poddczas pracy silnika. Możesz zalozyc taki licznik z buzerem i go wyrwac kombinerkami a licznik bedzie i tak i tak działał. O ile pamietam w silniku RP bylo wszystko doprowadzone do wiazki licznika, czyli jak kupisz licznik z obrotkiem powinien zadzialac bez dokładania przewodow do cewki itp. Ale jak zależy Ci na funduszach to kup zwykly ok 50zl do b3. Tylko przy kupnie pamietaj o wspólczynniku przekładni dla predkosciomierza, musi byc taki sam jak w Twoim ( oryginalnym) Albo kupisz byle jaki na linke i przelozysz predkosciomierz ze swojego jesli nie jest uszkodzony. I o to mi chodziło.Wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #33 Napisano 3 Kwietnia 2012 (edytowane) Buzzer nie jest Ci potrzebny do niczego Jeśli to coś to faktycznie piszczydło to w VDO też ono jest , zatem radzę brać z obrotomierzem a co do przekłamań licznika to takowych nie ma nie ważne czy diesel czy VR..ale co do obrotomierza to zegary muszą być tylko i wyłącznie od czterocylindrowej benzyny. Gdzieś widziałem za 50 zyla . http://tablica.pl/oferta/passat-b3-2-0-gt-mfa-licznik-zegary-IDAfL7.html#c0a273c2 Tanio ale jeszcze impulsator potrzebny. http://tablica.pl/oferta/licznik-volkswagen-passat-b3-kombi-IDnmpb.html#10e84f1a Znowu tanio ale od VR6(max prędkość) choć w opisie ze od KR...ale takiego silnika w B3 chyba nie było. http://tablica.pl/oferta/passat-b3-2-0-16v-liczniki-zegary-IDU2WN.html#10e84f1a Te by były dobre ale kontrolka na kierunki po staremu...na zdjęciu jest MFA a w opisie ze brak...jakaś ściema. http://tablica.pl/oferta/licznik-vw-passat-b3-IDITTz.html#432e2501 No i są ..tanio ..na linkę..ale chyba bez MFA. Edytowane 3 Kwietnia 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #34 Napisano 3 Kwietnia 2012 Znowu tanio ale od VR6(max prędkość) choć w opisie ze od KR...ale takiego silnika w B3 chyba nie było. Były Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach