Gość danilko Zgłoś #1 Napisano 26 Stycznia 2008 Witam Wszystkich serdecznie,niestety mój Passat dzisiaj do celu mnie dowiózł ale wrocić już nie chciał...Nie zapalił...po przekeceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa, ale nie gaśnie też po włączeniu zapłonu kontrolka EPC..nie zwracałem uwagi kiedy ona gaśnie..po zapaleniu silnika czy jak inne po kilku sekundach ?Miałem kiedyś podobną sytuację - też nie słychać było pompy, ale wtedy zapalił na drugi kluczyk..teraz to nie pomogło...moje pytania...czy EPC gaśnie po kilku sekundach przy włączonym zapłonie?i gdzi jest bezpiecznik od pompy paliwa ?może to coś z alarmem ? ale uzbraja się i wyłącza niby dobrze :(musiałem skorzystać z lawety ech :(będę wdzięczny za każdą wskazówkę..Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek27 Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2008 troche malo danych...napisz jak zachowuje sie silnik w podczas prob odpalenia,podlacz Vaga,napisz o bledach,moze wtedy cos sie poradzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #3 Napisano 27 Stycznia 2008 po przekeceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa i tu masz odpowiedź, prawdopodobnie to jest przyczyna Miałem kiedyś podobną sytuację - też nie słychać było pompy, ale wtedy zapalił na drugi kluczyk..teraz to nie pomogło.. Już wtedy passek "mówił ci" o swoich kłopotach. Czasami pomaga reanimacja pompy w stylu uderzenie jej albo ruszenie. Miałem kiedyś sytuację kiedy dojechałem na stację benzynową i po zatankowaniu auto nie chciało zapalic. Telefon do przyjaciela i na holu do warsztatu. Tam rozbiórka i pompa działa. Po kilku dniach znowu odmówiła pracy i wówczas tylko wymiana. Okazało się że była zatarta. Pracowała na sucho. Mam służbowe auto na gaz i tankowałem benzynę tylko na rozruch bo inaczej auto nie zapali, potem przełączałem na gaz i jeździłem na gazie a pompa pracowała cały czas i pompowała resztki ze zbiornika a wiadomo co na dnie można spotkac. Od tej pory w zbiorniku mam zawsze połowę benzyny i nie czekam do dna. Ale tak jak piszesz sprawdź bezpieczniki. Przekaźnik pompy itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danilko Zgłoś #4 Napisano 27 Stycznia 2008 silnik kręci ale nie zapala - nic a nic - jakby nie było paliwa... a gdzie jest ten bezpiecznik od pompy w 1,8T ? dziękuje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #5 Napisano 27 Stycznia 2008 Nie wiem gdzie w passacie, wiem gdzie w T4. Szukaj w skrzynce bezpieczników, wzrokowo musisz to sprawdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danilko Zgłoś #6 Napisano 27 Stycznia 2008 w skrzynce wszystki są ok...zastanawiam sie czy może być gdzieś jeszcze bezpiecznik od pompy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #7 Napisano 27 Stycznia 2008 Powinien byc i powinien byc przekaźnik. Pytaj HHA on jest obeznany w mechanice albo jafo on ma zielone pojęcie o elektryce w passacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danilko Zgłoś #8 Napisano 27 Stycznia 2008 Bardzo dziękuje! Panowie na pewno mi pomogą jak będą na forum. Taka ciekawostka - z Assistance do jednej usterki można skorzystać tylko raz - ale wczoraj pan "laweciarz" poszedł mi "na rękę" holując auto pod blok wpisując w dokumentach "uruchomienie", że niby on mi naprawił samochód. Dzięki temu jakbym np w poniedziałek chciał przetransportować autko do warsztatu to mogę ponownie wezwać lawete mówiąc, że mam "kolejąną" usterkę. Może wszyscy to wiedzą - ja nie wiedziałem więc piszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #9 Napisano 27 Stycznia 2008 Przekaźnik od pompy masz pod kierownicą. Musisz zdjąć ten plastik pod kierownicą co jest(tam gdzie amsz te póleczki pod kierownicą) i głęboko, prawie przy ścianie grodziowej masz przekaźniki z numerkami. Któryś z nich jest od pompy paliwa. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danilko Zgłoś #10 Napisano 27 Stycznia 2008 Bardzo dziękuje...!! tylko czym się różni przekaznik od bezpiecznika i jak poznam, ze coś jest z nim nie tak ? helpik please Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #11 Napisano 27 Stycznia 2008 Bezpiecznik to dwa elementy metalowe najczęściej aluminiowe, połączone drucikiem topikowym, zalane plastikiem, wpięte w system elektryczny wielkości kilku 5-6 mm (chyba dobrze to wyjaśniłem). A przekaźnik to najczęściej system eletryczny (rodzaj cewki) wygląda jak kostka 2-2-2 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danilko Zgłoś #12 Napisano 1 Lutego 2008 diagnoza - pompa zapłaciłem 400zł - ale nie wiem jaką mechanik włożył nie lubie tak dodatkowo jak auto wciągano na lawete wciągarka puściła i passat zjechał z lawety uderzając w parującą tuż za lawetą toyote avenssis - ech u mnie małe uszkodzenia (lampa i zderzak) ale toyota pogieta wniosek - jesli wciągają wasz samochód na lawete - zabezpieczcie miejsce z tyłu... wciągarka była jeszcze na gwarancji aa i chciałem zapytać gdzie kupujecie bezpieczniki ? bo na stacjach nie ma takich jak są w passacie - chodzi mi o 15A. są węzsze. Może trzeba kupić w serwisie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #13 Napisano 1 Lutego 2008 aa i chciałem zapytać gdzie kupujecie bezpieczniki ? bo na stacjach nie ma takich jak są w passacie - chodzi mi o 15A. są węzsze. Może trzeba kupić w serwisie ? w sklepach z akcesoriami motoryzacyjnymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #14 Napisano 1 Lutego 2008 danilko to nie twoj problem. zamowiles usluge i zostala zle wykonana. wiec za szkody powininen zaplacic koles z lawety.on moze dochodzic swoich strat u producenta wciagarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dj_jim Zgłoś #15 Napisano 3 Czerwca 2008 Witam! Podczepię sie pod wątek. Jestem nowy na forum, pasacika kupiłem w zeszłym tygodniu i juz niestety mam z nim problemy. Samochód zgasł mi dziś podczas jazdy i nie chciał juz zapalić mimo kilku prób. Prąd dochodził. Poprostu tak jakby sie paliwo skonczyło. Zaholowałem go do mochanika a ten stwierdził, ze auto odpala i jezdzi bez problemów. Na komputerze wyrzuciło tylko czujnik położenie przepustnicy. Czy moze miec to cos wspólnego z tym, ze samochód gaśnie podczas jazdy? Mój passat ma zamontowane jakies odciecie zapłonu taki jakis przełącznik pod deską. Ale po przekręceniu kluczyka na zapłon było słychac jak pompa paliwa dopompowuje paliwo. Passat B5 rok 1998 silnik 1.8 20V adr bez gazu. Pomóżcie, bo jeszcze nawet autka nie przerejestrowałem,a juz sa z nim problemy. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach