Skocz do zawartości

dj_jim

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dj_jim

  • Urodziny 14.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mielec

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. 1. 126p;p 2. 126p;p 3. Escort 3D 1992 1.3 4. Escort 3D 1997 1.8 5. Ford Ka 1.3 6. Seat Toledo II 1.6 7. Passat B5 1.8 ADR 8. Passat B5FL 1.9TDI 130 9. Audi A3 2.0 TDI 170:)
  2. gość od turbo powiedział ze to minie i ze szkoda sie ciapać przy czeszczeniu dolotu, ogarnąłem egr, i rury dolotowe, został intercooler, katalizator faktycznie moze ucierpieć? mam zrobić trase 2500km w jedna stronę i pytanie czy ten katalizator da rade? i czy ten syf sie wypali na tym odcinku?
  3. Witam! Mam problem z passacikiem 2002 1.9 TDI 131ps AVF. Dymi na jasny siwy kolor przy ruszaniu spokojnie z 1 biegu lub 2 i 3 z niskich obrotów:( Najgorzej w korku start-stop. Turbo 2 dni po regeneracji, lało bo dymił na czarno przy 3 tys obrotów. Teraz nie dymi przy butowaniu, lecz podczas spokojnej jazdy tak przy około 1200-1300 obrotów przy spokojnej jeździe jak dam gaz w podłogę to ok ani dymka:/ Dolot zasyfiony olejem jest dość konkretnie jeszcze po starym lejącym turbo. Mechanik mówił ze olej sie musi wypalić z tego dolotu, lub tez olej za rzadki (5w40) choć od wymiany do wymiany nic dolewać nie trzeba (przebieg 194tyś). Trzecią opcją jaką mechanik przedstawia to odma, lecz jest czyściutka oraz filtererek w pokrywie zaworów również. Jutro jadę do Francji nim, dojedzie? czy to faktycznie ten olej z dolotu turbo zasysa? Dzięki za wszelkie sugestie
  4. Ja też się z tym pierwszy raz spotkałem, mam jeszcze toledo , którym zrobiłem 60 tys km i nigdy nic sie nie działo, może w silniku wytwarza się jakies podciśnienie? Filtr zawsze smarowany olejem przed założeniem. Spróbuje wymienic na jakiś bardziej markowy filtr, może to cos pomoże.
  5. Witam! Mam passata 1.8 20V ADR 1998r sedan w którym samoistnie sam odkręca się filtr oleju, a co za tym idzie gubi olej, czy ktos wie co może byc przyczyną? i jak temu zaradzić? po przejechaniu około 500km muszę dokręcić ręką mocno filtr, a i tak zawsze jest zapocony. Zaczeło sie do dziać po dłuższej trasie około 1100km i jak dojechałem pod dom, to bagnet był suchy. używam filtrów filtrona Dzieki za wszelkie porady.
  6. Juz po dodatkowych oględzinach. Przyszło 3 facetów z HDI i orzekli, że nie uznaja maski, chłodnicy klimy, błotnika i drzwi, a nawet wpisanego, przez pierwszego rzeczoznawce lusterka wstecznego i przewodów klimy. W uzasadnieniu jest napisane, że maska i lusterko sa poza zasięgiem pojadu sprawcy, a chłodnica klimy i drzwi i botnik sa po innym "zderzeniu". Napisali również, że do zderzenia doszło z sunacym skuterem, tylo nie uwzględnili tego (wpisane w protokół z opisu wypadku, oraz w notatce policji) że sprawca zachaczył najpierw o płot i wszystkie osłony poleciały na moje auto powodując właśnie uszkodzenia maski, lusterka, błotnika i drzwi. Co do chłodnicy klimy, to klakson jest zniszczony, a 15 cm dalej sa przewody klimy, a tych juz nie uznali. Co robić, odwołałem się od pierwszej wyceny. Jak odwołać się od tego? bo jak tak dalej pójdzie, to mi dadzą 20zł. pozdrawiam
  7. Dostałem wycene:mad: 2.809,70 zł koleś przy wycenie nie chciał uwzględnić: - maski (rysa na 40 cm i wgniecenie); - chłodnica klimy (zagniecone przewody metalowe, które mówił , że sie obetnie i przyspawa nowe:eek: oraz wgniecenie na dole chłodnicy, że prawie styka sie z chłodnica silnika) - drzwi (rysa do blachy dł. około 8cm), Trafiłem na "ciężki przypadek" jesli chodzi o rzeczoznawce. Były juz dodatkowe ogledziny, bo po zdjeciu zderzaka i umyciu auta wyszły właśnie drzwi i chłodnica klimy. Co zrobić? oczywiście nie zgodze sie na wycene.
  8. A czy mogę wziąść auto do "nadwornego mechanika" np po oględzinach przez rzeczoznawcę i wtedy go rozkręcić i jeśli coś dodatkowo wyjdzie, to chyba moge dopisać, że usterka niewidoczna gołym okiem, jeśli tylko warsztat mi się pod tym podbije. Tak czytałem w innych wątkach na tym forum. BTW, wypełniam teraz papierzyska do tego HDI i mam pole "Rodzaj i szacunkowa wartośc roszczeń" - jaka kwotę wpisać? takz, żeby mnie nie wyśmiali. Aha i czy np: jeśłi mam przód maski zaraz na grilem uszkodzony, tzn: kilka odprysków od kamieni, to czy może mi nie wyplacic kasy za maskę, która po kolizji uzupełniła sie o ryse o długości około 30cm i wgniotkę zaraz przed podszybiem? Dzięki bardzo za odpowiedzi
  9. Tak skuter był ubezpieczony w HDI Asekuracja. Kurcze notatka od Policji? dali mi tylko dane tego "kamikaze" nr polsiy itp itd. sami sobie spisali protokół, to mam po niego podjechać na komende? Co do autka, to stoi w domu, dojechało o własnych siłach, ale do garażu juz nie wjedzie, bo pourywam reszte przodu:( Autka nie chce zaprowadzac do mechanika, bo mi powiedza, ze jeszcze cos "psujemy". A co jeśli wybiorę rozliczenie gotówkowe? jak ocenić, czy dobrze mi wycenił szkodę rzeczoznawca. Od tego tez moge się odwołać? Czy jeśli nie będzie chciał dać dobrej wyceny mogę np: zarządac naprawy w ASO? Jak mu udowodnić, żę na przykład krańcówka działała przed kolizją?
  10. Witam! Maiłem stłuczkę, a raczej wypadek. Nieletni, bez uprawnień zachaczył o płot jadąc skuterem około 70 km/h, stracił panowanie nad pojazdem i (na szczęście wcześniej spadł) jego motorek wbił się pod spód mojego passata. W passacie uszkodzone jest: - zderzak przód(praktycznie go niema), - pas przedni (ten czarny "mocny" plastik co trzyma chłodnice); - osłona pod silnikiem, - belka zderzaka; - urwane wszystkie mocowania przewodów min. od klimy; - nadkole; - rysa i wgniecenie na masce i lusterku oraz tylnych drzwiach(kawałki skutera orbitowały w powietrzu ze wszystkie strony); - przewody aluminiowe do chłodnicy są "spłaszczone" ale szczelne; - klakson ma rozbita obudowę - regulacja jednej z lamp wysiadła - od udeżenia padła krańcówka w drzwiach pasażera. No i najgorsze w silniku cos zaczęło pogwizdywać; Moje pytano co do tego: czy za wszystkie te uszkodzenia zostanie mi wypłacone odszkodowanie, czy rzeczoznawca będzie mówił np: "klakson pęknięty, ale działa, więc nie piszemy"??? Jak się przed tym bronić? Czy lepeij zaprowadzic go do ASO, czy wybrać gotówkę na konto po zrobieniu kosztorysu? Czy mogę żądać uwzględnienia w kosztorysie utraty wartości pojazdu przez to , iż miał wypadek? I co do silnika, to jak rzeczoznawca dojdzie co to jest, dodam , iż rozrząd był zmieniny jakies 2 tygonie temu, kompletny i silnik chodził cichutko. Czy za to tez przysługuje mi jakieś odszkodowanie? Dzięki za odpowiedzi
  11. A jak poznać, czy to pdoróbka?
  12. Głośnik jest obsadzony na dystansie z MDF, dodatkowo jest uszczelniony sylikonem, gumowa osłona uszczelniająca lezy sobie luzem w garażu, nie zkaładałem ich, bo sie nie zmieściły.sprawdze jeszcze jak grają bez zwrotnicy. Co do przeciwfazy, to prosiłbym o jakiś schemat instlacji radia (kolorki kabli w passacie) sprawdzałem po kablach z radia, lecz w aso mogli coś poprzestawiać. Głośniki grają dobrze tak do 1/3 skali głośności na radiu,bez "loud" i niskie tony standardowo na połowie, potem zaczyna sie charczenie (próbowałem na innym radyjku JVC i jest jeszcze gorzej) Dodam jeszcze, że tył gra dużo ciszej niż przód, ale tylne głośniki (oryginalne) były dokładane w ASO zaraz po zakupie i kable są poprostu do nich rzucone pod wykładziną. Poprostu masakra
  13. Witam! Kupiłem głośniczki Helix Dark Blue i jestem rozczarowany ich możliwościami. Grają przeciętnie, (na radyjku Sony CDX-F7550S) powiem więcej, chcę wymienić znów na oryginalne. Jest to zestawik wraz ze zwrotnicami i tweeterkami. jak juz wspomniałem wyżej chce je wymienic na inne (chyba,że znacie jakis sposób, aby poprawić wydobywający się z nich dźwięk) Insteresuje mnie wymiana na głosniczki fabryczne z Seata Toledo II lub Leona. (mam Toledo z 2000r i bardzo przyjemnie grają nawet na zwykłym radyjku JVC 4x45w) Czy da sie je zamontować bez problemów do Passata? Ewentualnie czy są jakieś różnice w nagłosnieniu w wersjach passata B5 składanego w Polsce, a tymi składanymi np: w niemczech? Czy głośniki w B5 są takie same jak B5 FL ? Poradźcie co robić, czy warto je wymieniać? jesli tak to na te z passata B5 FL, czy te z Toledo II Dzięki Dzięki
  14. Poczepie sie pod temat. Właśnie odkryłem, ze u mnie w pasku tylne głośniki były dołożone w aso VW w dniu zakupu samochodu, i sa podpiete bezpośredni z radia , a przód idzie do takich kosteczek kolo prawej stopy pasażera i lewej kierowcy i jest zrobiony jakby dodtakowy obwód, czy to moze powodować, iż tył gra ciszej? btw, aso tak zamontowało gwizdki z tyłu, ze jak zdjąłem boczek, to je znalazlem luzem kolo niskotonowego, bo były tylko na siliconie.
  15. dj_jim

    Czy to będzie grać?

    Kupiłem http://allegro.pl/item388876391_helix_dark_blue_62_1_fv_gw_polski_gwarancja_.html i mam pytanko co do tego zestawu. Gra fajnie, ale gdzie i jak zamontować tweetery? są troszkę większe niz fabryczne. Myślałem, zeby powiększyc otwory w tych trójkącikach, w których sa twwetery fabryczne, ale boję sie , ze troszke beda odstawać. Ewentualny montaż, to w narożnikach deski rozdzielczej na podszybiu. Poradzcie gdzie najlepiej je zamontować. Drugie moje pytanko, z wiązki drzwi wychodzą kable głośnikowe, tylko, ze jest ich 4, a z radia na kanał ida tylko dwa, wiec gdzie sa połączone jakąs zwrotnicą? 3 pytanko, tylne głośniki grają ciszej niż przód (nawet jak były fabryczne,) do kabli pociągnięte są kable przez kogoś, bo chyba nie było w serii, tweeterów prawie nie słychac. Czy to wina głośnika? wyglądaja na fabryczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności