Gość sprashawk Zgłoś #1 Napisano 23 Stycznia 2008 w jaki zsposób można dobrać się do podnośników szyb w drzwiach-chcę je nasmarować, mam paska z 92 2E+gaz szyby elektryczne nie mama pojęcia jak zdjąć boczki wymontować przyciski by nic nie uszkodzić czy połamać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość romo15 Zgłoś #2 Napisano 23 Stycznia 2008 jak masz zamek z czoła drzwi tam sa dwa wkrety i po przeciwnej stronie tam gdzie sa zawiasy, przed tym musisz rozkrecic kobrke i klamke, odepnij zaslepki na korbie i klamce, sa takie całe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sprashawk Zgłoś #3 Napisano 24 Stycznia 2008 szyby eelktryxzne nie ma korby jak delikatnie usunąć przyciski w tym cały biznes jaka jest kolejność przy zdejmowaniu boczków ksiązka jest do bani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 24 Stycznia 2008 -odkręć cycek do zamykania zamka -uchwyt-rączka za który chwytasz kiedy zamykasz drzwi składa się z dwóch części, ten przód się ściąga (na wcisk) i pod nim masz dwa wkręty -przyciski od szyb wypchnij do góry i odepnij wtyczkę -plastik dookoła klamki przesuń w kierunku tyłu pojazdu i wyjdzie -odkręć wkręty z boku od strony słupka i zawiasów (2 szt z każdej strony) -wyjmij boczek z górnego plastiku (tego przy szybie), wysuń boczek do góry przy składaniu zwróć uwagę na to żeby boczek wszedł za kieszeń, a nie do środka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubeks Zgłoś #5 Napisano 7 Października 2009 Witam, Czy przy wymianie całego mechanizmu podnoszenia szyby (lewy przód) jest dużo fizolofii? Coś się da spier...psuć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-JaszczomP- Zgłoś #6 Napisano 8 Października 2009 Witam, Czy przy wymianie całego mechanizmu podnoszenia szyby (lewy przód) jest dużo fizolofii? Coś się da spier...psuć? W zasadzie nie. Sam procesz wymiany, rozkręcania, i całej reszty jest banalnie prosty. zdejmujesz tapicerke. Zdejmujesz te folie, gąbki i reszte. Opuszczasz mechanizm na prawie sam dół odkręcasz szybe, i wyciągasz ją do góry,, przyczepiasz czy przyklejasz żeby Ci nie opadała. W zależności czy masz el czy manual, odpinasz silnik. Odkręcasz 6 lub 8 śrub na klucz 10, i wyciągasz do dołu mechanizm. tzn spada on na dno drzwi, wtedy powinien ładnie "sposobem" czyli jakoś złożony, wyleźć przez tą sporą dziure na dole drzwi. i to wszystko masz już mechanizm na wierzchu, a nowy zakładasz w odwrotnej kolejności. Jak coś nie teges to pisz. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach