Artudittu Zgłoś #21 Napisano 1 Stycznia 2013 sprawdze w tygodniu ten zacisk bo tez o tym myslałem,choc przyznam ze niedawno wymieniałem tarcze,klocki i przewody elastyczne.Wszystko robiłem sam i składałem na smar ATE. Mysle tez o końcówce drązka bo to jedyny elemnt który został do wymiany-była wymieniana ze 3 lata temu zaraz po zakupie-wiec moze.... .Jak nie podołam to nakrece filmik z trzskami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiup Zgłoś #22 Napisano 2 Stycznia 2013 Do autora tematu-----Napewno to zawieszenie??, a moze wentylator na dmuchawie ma lekkie luzy i ci robi pyk pyk przy skrecie w prawo, wylacz nawiew i wtedy daj znac czy pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #23 Napisano 11 Lutego 2013 Koledzy czy to pojedyńcze tyk - tyk jeśli to nie przegub, nie drążki, nie niedokręcone śruby słyszany jakby na podszybiu z lewej strony i podczas mocnego kołysania samochodem ostro skręcajac kierownica może pochodzić od amortyzatorów lub gdzieś z okolic ich mocowania na tzw. talerzu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach