kiko Zgłoś #61 Napisano 17 Stycznia 2010 czujnik bardzo łatwo sie wyjmuje, tam jest taka zawleczka wysuwasz ja i wyjmujesz czujnik na nim jest taka uszczelka gumowa ( oring ) i pewnie ona przepuszcza i ucieka ci płyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #62 Napisano 17 Stycznia 2010 domyslilem sie ze tak sie wyciaga ale nie wiem czy faktycznie przez ta uszczelke moze przeciekac. A czy jak wyciagne czujnik to mi bedzie sie lał płyn? bo nie wiem czy musze najpierw go troche spuscic. I dlaczego termostat mi sie nie otwiera? zwalil sie czy moze byc tego jakis inny powod?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #63 Napisano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Termostat się otwiera na bank. Gdyby był zamknięty to płyn w silniku by się zagotował a wskazówka temp. na czerwonym polu. Dalsze to uszkodzenie silnika. Może zrób tak: wysusz mokre miejsce [szmatą, gorącym powietrzem], odpal silnik i staraj się zauważyć miejsce wycieku. Nie szkodzi powtórzyć kilka razy a później myśleć o naprawie. Edytowane 17 Stycznia 2010 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko Zgłoś #64 Napisano 17 Stycznia 2010 u mnie jest tak, niby sie termostat otwiera ale waz dolny ciagle zimny temperatura max.90st. nawet w garażu, auto sie nagrzewa do 90st na odcinku 15kn predkos 70-km\h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko Zgłoś #65 Napisano 17 Stycznia 2010 chcialem sprawdzic czy sie wiatrak włancza ale nie mozna go zagrzac wiecej jak 90st. nawet w garażu gdzie jest 15st. i dlaczego waz dolny jest bardzo zimny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #66 Napisano 17 Stycznia 2010 chcialem sprawdzic czy sie wiatrak włancza ale nie mozna go zagrzac wiecej jak 90st. nawet w garażu gdzie jest 15st. i dlaczego waz dolny jest bardzo zimny Bo termostat ci się nie otworzył i nie puscił wody na duzy obieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko Zgłoś #67 Napisano 17 Stycznia 2010 to wiem ze sie nie otworzył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #68 Napisano 17 Stycznia 2010 to wiem ze sie nie otworzył To po co pytasz - czemu wąż jest zimny? Może go kocem trzeba owinąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekxyz Zgłoś #69 Napisano 17 Stycznia 2010 musisz go dłużej pogrzać a najlepiej się przejechać bo na postoju to go raczej nie zagrzejesz chyba że będzie chodził z godzinę dochodzi do 90 i koniec tymbardziej że cały czas chodzi wiatrak od chłodnicy ja wczoraj wymieniałem termostat i żeby dolny wąż zrobił się ciepły to musiałem go grzać z 40 minut i to na wyższych obrotach i też w garażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #70 Napisano 17 Stycznia 2010 Po co tak na postoju grzać? Nie lepiej było wyjechać na chwilę przegonić trochę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko Zgłoś #71 Napisano 18 Stycznia 2010 w garażu klekotał ponad godzine, i max 90st. złapał trasa ponad 100km tez max 90st jak go nagrzac powyzej 90st ale wydaje mi sie ze termostat do bani, temp. 90st po zgaszeniu auta na jakies 10minut juz jest jakies 70st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekxyz Zgłoś #72 Napisano 18 Stycznia 2010 moim zdaniem masz wszystko w porządku tak powinno być że trzyma cały czas 90st. I poco chcesz go nagrzać powyżej 90st. Jeżeli auto ci się w miarę szybko nagrzewa do 90st. to znaczy że termostat ok. a dolny wąż sprawdz jak się przejedziesz wtedy szybciej się rozgrzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #73 Napisano 18 Stycznia 2010 (edytowane) u mnie jest tak, niby sie termostat otwiera ale waz dolny ciagle zimny temperatura max.90st. nawet w garażu, auto sie nagrzewa do 90st na odcinku 15kn predkos 70-km\h Kiedys mialem uszkodzony termostat w Vectra B diesel. Kupilem nowy Wahlera, ktory po roku zaczal tez szwankowac. Zareklamowalem go. Dopiero po odwolaniu rozpatrzono pozytywnie reklamacje i dostalem zwrot kasy. W miedzy czasie wzialem stary walniety termostat, i skrocilem mu trzpien, ktory sie jest odpowiedzialny za otwarcie termostatu. Od tamtej pory silnik nagrzewal sie szybciej i trzymal temp . Niestety podobny zabiig nie udal mi sie w passku, bo nie wiedzialem jak sie dobrac do teg trzpienia. Edytowane 18 Stycznia 2010 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #74 Napisano 24 Stycznia 2010 (edytowane) To ja może podam manual jak sprawdzić czujnik temperatury G2/G62 omomierzem. czujnik temperatury.pdf Edytowane 24 Stycznia 2010 przez lukisio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiko Zgłoś #75 Napisano 25 Stycznia 2010 i wszystko juz jest jak powinno, autko sie ładnie nagrzewa tzyma temp. przyczyna była prosta nowy ale jednak wadliwy termostat, zakupiłem orginał teraz i jest git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #76 Napisano 25 Stycznia 2010 Nic tylko cieszyć się z ciepełka.Nie zawsze nowy znaczy (nowy sprawny). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #77 Napisano 30 Stycznia 2010 Panowie to i ja się podłącze , dzisiaj jadąc wskazówka od temp. zaczęła falować od 70 do 0 i odwrotnie aż po chwili siadła całkowicie . Na vagu nic nie pokazuje odnośnie czujnika a może za bardzo nie wiem gdzie to sprawdzić? Niestety jestem laikiem w tym temacie vag 2,5 . Termostat wymieniany jakieś tydzień temu razem z uszczelką pod głowicą , a dodam jeszcze że w samochodzie grzeje aż miło ( na zegarku 0) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #78 Napisano 31 Stycznia 2010 A jednak można sprawdzić wszystko , wyskoczył błąd 1039 czujnik G2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej 77 Zgłoś #79 Napisano 31 Stycznia 2010 (edytowane) A jednak można sprawdzić wszystko , wyskoczył błąd 1039 czujnik G2. Sprawdz przewody do czujnika!Ja kiedyś wymieniłem czujnik a okazało się że kabel od czujnika się przetarł-niestety VW dał na ten czujnik jakieś dziwnie cieniutkie kable Już kiedys o tym pisałem przy wymianie czujnika warto np.sciskiem stolarskim ścisnąć wąż(dolny)od zbiorniczka wyrównawczego.wtedy mało płynu ucieknie Edytowane 31 Stycznia 2010 przez Maciej 77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #80 Napisano 31 Stycznia 2010 A powiem Ci że sprawdzę bo czujnik wymieniałem jakieś 3-4 miesiące temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach