andrzejch1972 Zgłoś #1 Napisano 19 Stycznia 2008 Witam wszystkich! Potrzebna pomoc w znalezieniu sklepu internetowego lub osoby która posiada taki napinacz. Samochód vw passat 1.9tdi AWX rocznik 2002.Szukam jak najtaniej i można powiedzieć,że napinacz potrzebny na wczoraj. Za wszelką pomoc dziękuje. Oczywiście interesuje mnie tylko nowy napinacz. Pozdrawiam wszystkich! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefomaciek22 Zgłoś #2 Napisano 19 Stycznia 2008 witam chodzi tobie o sam napinacz czyli" amortyzator??" czy cały zestaw wraz z rolka ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #3 Napisano 19 Stycznia 2008 tu masz najtańszy jaki tylko można znaleść : http://allegro.pl/item294357208_napinacz_paska_micro_vw_audi_101_115_130km_tdi.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melloon Zgłoś #4 Napisano 19 Stycznia 2008 Wymieniałem niedawno i płaciłem nieco więcej. Wymień od razu sprzęgło alternatora, bo za chwilę napinacz będzie znowu do wymiany. Ja wymieniłem wsio, trochę szarpło ale warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 19 Stycznia 2008 Wymieniałem niedawno i płaciłem nieco więcej. Wymień od razu sprzęgło alternatora, bo za chwilę napinacz będzie znowu do wymiany. Ja wymieniłem wsio, trochę szarpło ale warto. a czemu ma wymieniać koło pasowe alternatora przecież kolega chce kupić napinacz paska wielorowkowego a nie napinacz paska alternatora jak sugerujesz swą wypowiedzią... a sprzęgiełko właśnie niszczy ten drugi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejch1972 Zgłoś #6 Napisano 19 Stycznia 2008 Dzięki wszystkim za pomoc ja potrzebuje kompletny napinacz.Właśnie taki: http://allegro.pl/item294357208_napi...130km_tdi.html Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeGaZ_28 Zgłoś #7 Napisano 19 Stycznia 2008 a czemu ma wymieniać koło pasowe alternatora przecież kolega chce kupić napinacz paska wielorowkowego a nie napinacz paska alternatora jak sugerujesz swą wypowiedzią... a sprzęgiełko właśnie niszczy ten drugi.. Tia - a pasek alternatora to niby jaki pasek - zębaty? Też wielorowkowy - tak się składa, że w naszych paskach są 2 paski wielorowkowe (z różną ilością rowków). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #8 Napisano 20 Stycznia 2008 ja kupowałem po znajomości oryginał INA za 500pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #9 Napisano 20 Stycznia 2008 Tia - a pasek alternatora to niby jaki pasek - zębaty? Też wielorowkowy - tak się składa, że w naszych paskach są 2 paski wielorowkowe (z różną ilością rowków). kolego czytaj ze zrozumieniem ja napisalem jaki napinacz szybciej pada a nie jakie to są paski...tak to jest jak ktoś chce zabłysnąć..nie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melloon Zgłoś #10 Napisano 22 Stycznia 2008 A jaki to napinacz szybciej pada ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #11 Napisano 22 Stycznia 2008 A jaki to napinacz szybciej pada ? taki jak z linku w poście kolegi nakonr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melloon Zgłoś #12 Napisano 23 Stycznia 2008 A to nie napinacz który jest zamontowany na pasku wielorowkowym, tym samym co alternator ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejch1972 Zgłoś #13 Napisano 23 Stycznia 2008 Napinacz już kupiony z tego linka:http://allegro.pl/item300813224_napinacz_paska_micro_vw_audi_101_115_130km_tdi.html doszedł już na drugi dzień,bardzo szybko. Dzisiaj go wymieniam,zobaczymy jak szybko pójdzie. Może ktoś poradzi,aby wymiana poszła bezproblemowo.Znalazłem kilka wątków na forum,ale jakoś mnie nieoświeciły. Dam znać jak poszło! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #14 Napisano 23 Stycznia 2008 Napinacz już kupiony z tego linka:http://allegro.pl/item300813224_napinacz_paska_micro_vw_audi_101_115_130km_tdi.htmldoszedł już na drugi dzień,bardzo szybko. Dzisiaj go wymieniam,zobaczymy jak szybko pójdzie. Może ktoś poradzi,aby wymiana poszła bezproblemowo.Znalazłem kilka wątków na forum,ale jakoś mnie nieoświeciły. Dam znać jak poszło! u mnie bez demontażu przodu się nie obeszło ale może Tobie się uda powodzenia życzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #15 Napisano 23 Stycznia 2008 gdzieś o tym pisałem jak wymontować napinacz. U mnie było to bez zdejmowania przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejch1972 Zgłoś #16 Napisano 23 Stycznia 2008 Napinacz sam wymieniłem poszło w 2 godziny bez problemu.Przodu nie trzeba rozbierać.Dzisiaj juz nie mam czasu,ale jutro opisze co i jak sie robi.Będzie coś ciekawego w opisie dla tych co mają zamiar wymieniać cały napinacz!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejch1972 Zgłoś #17 Napisano 24 Stycznia 2008 Witam! Obiecany opis wymiany napinacza paska wielorowkowego silnik AWX. Nie trzeba rozbierać przodu samochodu.Najpierw zdejmujemy pasek z alternatora naginając kluczem napinacz,następnie wyjmujemy alternator ,odkręcic nalezy dwie śruby potem za wentylatorem jest śruba ampulowa chyba 6 odkręcamy ją trzymając szczypcami wentylator, ponieważ śruba kręci się razem z wentylatorem.Najgorsze jest wyjęcie wentylatora tu trzeba trochę gimnastyki i dużej uwagi aby nie zniszczyć chłodnicy.Jak już wyjmiemy wentylator to juz reszta to pryszcz. Dwie śruby do odkręcenia (jedna to ampul ) i napinacz wyjęty.Najciekawsza żecz to stary napinacz.Co się okazało:wybiło plastik spod tuejki mocowania górnego teleskopu.Objaw był taki,że po odpaleniu silnka zimnego strasznie trzeszczało i napinacz latał góra dół około dwa centymetry.Dlatego moja rada jest tak aby przed wymianą napinacza wyjąć go i sprawdzić ,czy przypadkem nie można go naprawić u ślusarza dorabiając tulejke z metalu,napewno wytrzyma jeszcz dłużej niz ten plaski.Ten opis nie dotyczy skrzywionych napinaczy ,je trzeba wymienić całe.Mój jest lekko skrzywiny i wchodził już w obudowe paska rozrządu,Można też wymienić samą rolę jak reszta jest dobra -koszt 80 pln.Ja proponuje najpierw wyjąć a potem się zastanowić co wymienić.Jeszcze jedno: trzy miechy temu wymieniałem sprzęgło alternatora,już wtedy kumpel mi mówił ,że coś jest nie tak z napinaczem.Ja zapłaciłem 350 pln+23pln koszt przesyłki.Podaje link może komuś się przyda.Firma bardzo solidna.Ja zamówiłem w poniedziałek, a we wtorek rano był już napinacz u mnie.Link: http://allegro.pl/item300813224_napinacz_paska_micro_vw_audi_101_115_130km_tdi.html Pozdrawiam wszystkich!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #18 Napisano 24 Stycznia 2008 andrzejch1972 alternatora nie trzeba wyjmować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość k62 Zgłoś #19 Napisano 16 Lutego 2008 Ja zapłaciłem 350 pln+23pln Wymieniali mi wczoraj w AJM rozrząd i okazało się, żę napinacz też był do wymiany. Mechanik znalazł w Kielcach za 650zł i jeszcze mówił, że to bardzo tanio!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #20 Napisano 16 Lutego 2008 no to dałeś nabrać 650zł !!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach