Gość Ferd Zgłoś #21 Napisano 30 Stycznia 2008 Po wlaczeniu silnika cieplego na wolnzch obrotach slysze szczenie w okolicy zaworu egr. Czy moze to byc objaw nieszczelnosci ktoregos wezyka albo tego zaworu? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #22 Napisano 30 Stycznia 2008 nie reguluj jej wiecej mozna schrzanic, niz naprawic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adamus_cf Zgłoś #23 Napisano 30 Stycznia 2008 No wlasnie, wiec wciaz turbina?? znowu ja rozkrecac?:592:Niestety wczoraj mialem spadek mocy i wyskoczyl mi blad p1550 nieciagly (roznice w cisn. dolad.) Wyczyszcze N75... Co do szarpania, to podczas wolnego przyspieszania auto poszarpuje, nawet nad sprzeglem zaczalem sie zastanawiac, ale jak dam gaz w podloge to plynniej idzie dopoki notlaf-u nie zlapie... gdzie sie znajduje n75 i co to jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adamus_cf Zgłoś #24 Napisano 30 Stycznia 2008 gdzie sie to anajduje i co to jest u mnie tez zdarzy sie raz na 2 miesice ze silnik przejdzie w notlauf wiec musze go wygasic i moc powraca z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #25 Napisano 30 Stycznia 2008 adamus cf gdybyś użył szukajki znalazłbys kilka odpowiedzi na tamat N75. Zadaj sobie trudu i poszukaj i opisz jakie masz auto, łatwiej o pomoc;) A nawet jak zjedziesz stroną w dół, też coś znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #26 Napisano 31 Stycznia 2008 gdzie sie to anajduje i co to jest u mnie tez zdarzy sie raz na 2 miesice ze silnik przejdzie w notlauf wiec musze go wygasic i moc powraca z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam wyglada tak jak na zdjeciu, tylko w roznych autach moze byc gdzie indziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #27 Napisano 15 Czerwca 2010 Witam Panowie. Z góry przepraszam, że odgrzewam kotleta, ale szkoda zaśmiecać forum nowymi tematami. Przeładowuje turbo, sztanga chodzi w pełnym zakresie, choć ciężko - tak jakby grucha mocno odpychała, egr sprawny. Zmierzyłem oporność na zaworze N75 i ma 35 Ohm. Czytałem już, że powinno być 16-20 Ohm, czy to znaczy, że jest uszkodzony? Pozdrawiam serdecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #28 Napisano 15 Czerwca 2010 Groszek_6, zrób logi albo - jeśli masz trochę czasu - od razu zwalaj turbo i czyść kierownice zaworki N75 się psują bardzo rzadko, a jeśli przeładowanie nie jest winą nieszczelności czy zaworka, to zostają zapieczone kierowniczki (99% wszystkich problemów) ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #29 Napisano 16 Czerwca 2010 wczoraj przy okazji wymiany rozrządu sprawdziłem przewody podciśnieniowe, poruszałem trochę sztangą od turbo (jakoś specjalnie się nie zacinała) i rozwaliłem na części pierwsze ten zaworek. Wyczyściłem, nasmarowałem, złożyłem i jazda próbna. Dostał ostro w palnik i nic, zero błędów, przeładowań i innych śmieci! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroB5 Zgłoś #30 Napisano 24 Czerwca 2010 (edytowane) Witam Mam taki problemik ze pasek łapie notlaufy na 3biegu okolo 3000obr, turbo czyszczone sztange ruszam prawie palcami do gory i do dolu, wczoraj zmostkowalem 2 przewody od N75, od gruszki i od zimnej strony turbiny, czuc było spadek mocy lecz samochod ciągnął do 5000obr bez żadnych notlaufów, aż sie ździwilem że tak ładnie idzie, a więc pomyslalem ze to jednak N75, rozebrałem go i przeczyściłem, po zamontowaniu jazda próbna: na początku odcinka po ostrym przygazowaniu nie odcinało juz turbo, złapałem 160km/h i tak różnie jest raz odcina turbo, a raz nie, wie ktoś moze o co chodzi, czy to ten N75? Edytowane 24 Czerwca 2010 przez daroB5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #31 Napisano 24 Czerwca 2010 daroB5, skoro po zmostkowaniu turbo dmuchało mniej - tzn. utrzymywało niższe doładowanie (możesz jeszcze pokazać logi z tego tematu, to potwierdzisz swoją teorię) to winnym tego, że sterownik nie jest w stanie zbić przeładowania jest N75 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroB5 Zgłoś #32 Napisano 26 Czerwca 2010 Po przeczyszczeniu N75: jak ostro przyśpieszam to nie odłącza turbiny i pojedzie ponad 130, a jak powoli przyśpieszam to odlacza Czy gdyby były zapieczone kierownice to by turbo za każdym razem się odłączało, a nie tylko co jakiś czas?? Bo jeśli zapieczone kierownice w turbinie powodują odłączanie turbo za każdym razem to moge to wykluczyć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #33 Napisano 26 Czerwca 2010 Nie za każdym razem rozłącza chyba że jest mocno zasyfiała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroB5 Zgłoś #34 Napisano 27 Czerwca 2010 ahaaa to pewnie turbo znowu sie syfneło lub niedokładnie wyczyściłem za pierwszym razem...trzeba bedzie jeszcze raz...eh no nic dzięki :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafal 63f Zgłoś #35 Napisano 2 Lipca 2010 (edytowane) kolego nie koniecznie masz do wymiany n75,przy moim pasku(brak mocy)okazał się walnięty zawór regulacij cićnienia doładowania .Owy zawór znajduje się na polstikowej rurce na dolocie przy zbiorniku wyrównawczym.Pozdrawiam Edytowane 2 Lipca 2010 przez rafal 63f Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach