Skocz do zawartości
trafyc

N75 problemik, czy ok?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ferd

Po wlaczeniu silnika cieplego na wolnzch obrotach slysze szczenie w okolicy zaworu egr.

Czy moze to byc objaw nieszczelnosci ktoregos wezyka albo tego zaworu?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie reguluj jej

 

wiecej mozna schrzanic, niz naprawic...:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adamus_cf
No wlasnie, wiec wciaz turbina?? znowu ja rozkrecac?:592:

Niestety wczoraj mialem spadek mocy i wyskoczyl mi blad p1550 nieciagly (roznice w cisn. dolad.)

Wyczyszcze N75...

Co do szarpania, to podczas wolnego przyspieszania auto poszarpuje, nawet nad sprzeglem zaczalem sie zastanawiac, ale jak dam gaz w podloge to plynniej idzie dopoki notlaf-u nie zlapie...:eek:

 

gdzie sie znajduje n75 i co to jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adamus_cf

gdzie sie to anajduje i co to jest

 

u mnie tez zdarzy sie raz na 2 miesice ze silnik przejdzie w notlauf

 

wiec musze go wygasic i moc powraca

 

z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adamus cf gdybyś użył szukajki znalazłbys kilka odpowiedzi na tamat N75. Zadaj sobie trudu i poszukaj i opisz jakie masz auto, łatwiej o pomoc;) A nawet jak zjedziesz stroną w dół, też coś znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie sie to anajduje i co to jest

 

u mnie tez zdarzy sie raz na 2 miesice ze silnik przejdzie w notlauf

 

wiec musze go wygasic i moc powraca

 

z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam

wyglada tak jak na zdjeciu, tylko w roznych autach moze byc gdzie indziej :cool:

N75..jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Z góry przepraszam, że odgrzewam kotleta, ale szkoda zaśmiecać forum nowymi tematami.

Przeładowuje turbo, sztanga chodzi w pełnym zakresie, choć ciężko - tak jakby grucha mocno odpychała, egr sprawny.

Zmierzyłem oporność na zaworze N75 i ma 35 Ohm. Czytałem już, że powinno być 16-20 Ohm, czy to znaczy, że jest uszkodzony?

Pozdrawiam serdecznie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Groszek_6, zrób logi albo - jeśli masz trochę czasu - od razu zwalaj turbo i czyść kierownice ;) zaworki N75 się psują bardzo rzadko, a jeśli przeładowanie nie jest winą nieszczelności czy zaworka, to zostają zapieczone kierowniczki (99% wszystkich problemów) ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj przy okazji wymiany rozrządu sprawdziłem przewody podciśnieniowe, poruszałem trochę sztangą od turbo (jakoś specjalnie się nie zacinała) i rozwaliłem na części pierwsze ten zaworek. Wyczyściłem, nasmarowałem, złożyłem i jazda próbna. Dostał ostro w palnik i nic, zero błędów, przeładowań i innych śmieci! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam taki problemik ze pasek łapie notlaufy na 3biegu okolo 3000obr, turbo czyszczone sztange ruszam prawie palcami do gory i do dolu, wczoraj zmostkowalem 2 przewody od N75, od gruszki i od zimnej strony turbiny, czuc było spadek mocy lecz samochod ciągnął do 5000obr bez żadnych notlaufów, aż sie ździwilem że tak ładnie idzie, a więc pomyslalem ze to jednak N75, rozebrałem go i przeczyściłem, po zamontowaniu jazda próbna: na początku odcinka :/ po ostrym przygazowaniu nie odcinało juz turbo, złapałem 160km/h i tak różnie jest raz odcina turbo, a raz nie, wie ktoś moze o co chodzi, czy to ten N75? :/

Edytowane przez daroB5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daroB5, skoro po zmostkowaniu turbo dmuchało mniej - tzn. utrzymywało niższe doładowanie (możesz jeszcze pokazać logi z tego tematu, to potwierdzisz swoją teorię) to winnym tego, że sterownik nie jest w stanie zbić przeładowania jest N75 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przeczyszczeniu N75: jak ostro przyśpieszam to nie odłącza turbiny i pojedzie ponad 130, a jak powoli przyśpieszam to odlacza :/

 

Czy gdyby były zapieczone kierownice to by turbo za każdym razem się odłączało, a nie tylko co jakiś czas??

 

Bo jeśli zapieczone kierownice w turbinie powodują odłączanie turbo za każdym razem to moge to wykluczyć??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie za każdym razem rozłącza chyba że jest mocno zasyfiała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ahaaa to pewnie turbo znowu sie syfneło lub niedokładnie wyczyściłem za pierwszym razem...trzeba bedzie jeszcze raz...eh no nic dzięki :kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafal 63f

kolego nie koniecznie masz do wymiany n75,przy moim pasku(brak mocy)okazał się walnięty zawór regulacij cićnienia doładowania .Owy zawór znajduje się na polstikowej rurce na dolocie przy zbiorniku wyrównawczym.Pozdrawiam

Edytowane przez rafal 63f

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności