daroB5
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O daroB5
- Urodziny 09.09.1986
Informacje osobiste
-
Imię
dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
siedlce
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Witam jestem z siedlec koło wawy, mialem zielony licznik, kupilem sobie niebieski i silnik gaśnie bo immo trzeba zaadaptować, mechaniory krzykneli 400, a drugi powiedzial ze sie w 500 nie wyrobie, tragedia może ktoś pomóc, da rade to samemu zrobic?
-
klima: - większe spalanie, - mniej mocy + ale za to chłodek
-
filtr powietrza, paliwa i gazu wymieniles?
-
no napewno to nie jest normalne, moze to byc wachacz, łacznik stabilizatora, koncówka drążka kierowniczego, kolumna mcpersona...
-
witam, czy moglby mi ktos pomóc opisać włącznik świateł, ponieważ powyginały mi sie te blaszki i nie wiem w jakim powinny być położeniu. 5 blaszek od spodu jak się zdejmie obudowe z pokrętła, które blaszki powinny dotykać w ustawieniu na 0, jak powinny być w położeniu postojówek i mijania bo obecnie działają mi tylko lewe postoje, prawych ani mijania nie mam z góry dzięki
-
ahaaa to pewnie turbo znowu sie syfneło lub niedokładnie wyczyściłem za pierwszym razem...trzeba bedzie jeszcze raz...eh no nic dzięki :kumple
-
Po przeczyszczeniu N75: jak ostro przyśpieszam to nie odłącza turbiny i pojedzie ponad 130, a jak powoli przyśpieszam to odlacza Czy gdyby były zapieczone kierownice to by turbo za każdym razem się odłączało, a nie tylko co jakiś czas?? Bo jeśli zapieczone kierownice w turbinie powodują odłączanie turbo za każdym razem to moge to wykluczyć??
-
Wentylator klimy - działa ale jakoś nie tak ....
daroB5 odpowiedział szafarek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
który bezpiecznik jest od tego wentylatora klimy? bo mi też nie działa, jeszcze dzisiaj w niego pukne i sprawdze bo moze sie zawiesił... -
Witam Mam taki problemik ze pasek łapie notlaufy na 3biegu okolo 3000obr, turbo czyszczone sztange ruszam prawie palcami do gory i do dolu, wczoraj zmostkowalem 2 przewody od N75, od gruszki i od zimnej strony turbiny, czuc było spadek mocy lecz samochod ciągnął do 5000obr bez żadnych notlaufów, aż sie ździwilem że tak ładnie idzie, a więc pomyslalem ze to jednak N75, rozebrałem go i przeczyściłem, po zamontowaniu jazda próbna: na początku odcinka po ostrym przygazowaniu nie odcinało juz turbo, złapałem 160km/h i tak różnie jest raz odcina turbo, a raz nie, wie ktoś moze o co chodzi, czy to ten N75?