Skocz do zawartości

daroB5

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O daroB5

  • Urodziny 09.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    siedlce

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam jestem z siedlec koło wawy, mialem zielony licznik, kupilem sobie niebieski i silnik gaśnie bo immo trzeba zaadaptować, mechaniory krzykneli 400, a drugi powiedzial ze sie w 500 nie wyrobie, tragedia może ktoś pomóc, da rade to samemu zrobic?
  2. klima: - większe spalanie, - mniej mocy + ale za to chłodek
  3. filtr powietrza, paliwa i gazu wymieniles?
  4. daroB5

    coś skrzypi

    no napewno to nie jest normalne, moze to byc wachacz, łacznik stabilizatora, koncówka drążka kierowniczego, kolumna mcpersona...
  5. witam, czy moglby mi ktos pomóc opisać włącznik świateł, ponieważ powyginały mi sie te blaszki i nie wiem w jakim powinny być położeniu. 5 blaszek od spodu jak się zdejmie obudowe z pokrętła, które blaszki powinny dotykać w ustawieniu na 0, jak powinny być w położeniu postojówek i mijania bo obecnie działają mi tylko lewe postoje, prawych ani mijania nie mam z góry dzięki
  6. ahaaa to pewnie turbo znowu sie syfneło lub niedokładnie wyczyściłem za pierwszym razem...trzeba bedzie jeszcze raz...eh no nic dzięki :kumple
  7. Po przeczyszczeniu N75: jak ostro przyśpieszam to nie odłącza turbiny i pojedzie ponad 130, a jak powoli przyśpieszam to odlacza Czy gdyby były zapieczone kierownice to by turbo za każdym razem się odłączało, a nie tylko co jakiś czas?? Bo jeśli zapieczone kierownice w turbinie powodują odłączanie turbo za każdym razem to moge to wykluczyć??
  8. który bezpiecznik jest od tego wentylatora klimy? bo mi też nie działa, jeszcze dzisiaj w niego pukne i sprawdze bo moze sie zawiesił...
  9. Witam Mam taki problemik ze pasek łapie notlaufy na 3biegu okolo 3000obr, turbo czyszczone sztange ruszam prawie palcami do gory i do dolu, wczoraj zmostkowalem 2 przewody od N75, od gruszki i od zimnej strony turbiny, czuc było spadek mocy lecz samochod ciągnął do 5000obr bez żadnych notlaufów, aż sie ździwilem że tak ładnie idzie, a więc pomyslalem ze to jednak N75, rozebrałem go i przeczyściłem, po zamontowaniu jazda próbna: na początku odcinka po ostrym przygazowaniu nie odcinało juz turbo, złapałem 160km/h i tak różnie jest raz odcina turbo, a raz nie, wie ktoś moze o co chodzi, czy to ten N75?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności