Ir0n Zgłoś #21 Napisano 6 Kwietnia 2010 Dziękuję za odpowiedzi! Ponawiam pytanie, czy może jest możliwość zamontowania takiego komputera? Wyświetlacze wyglądają na takie same w wersji *bez* i *z* kompem, to może nie ma potrzeby wymiany polowy samochodu aby np dostać informacje o średnim spalaniu? Rozumiem, że pewnie niezbędna będzie wymiana np wajchy od wycieraczek, na taką ze sterowaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #22 Napisano 6 Kwietnia 2010 Wyświetlacze wyglądają na takie same w wersji *bez* i *z* kompem, to może nie ma potrzeby wymiany hmm.albo jest wyświetlasz albo go nie ma może być duży wyświetlacz to znaczy że jest MFA+(pełny komp).może być też mniejszy wyświetlacz MFA (podstawowy komp) i występują też passaty nie posiadające wyświetlacza czyli wogle bez kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ir0n Zgłoś #23 Napisano 6 Kwietnia 2010 To szczerze mówiąc trochę jestem zdezorientowany Przepraszam jeśli się pytam o jakieś oczywiste sprawy, ale nigdy nie miałem nic wspólnego z VW. Czy na załączonej fotce nie wygląda to jak wyświetlacz to pomiędzy zegarami? To jest właśnie wyświetlacz z tego VW na którego się szykuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #24 Napisano 6 Kwietnia 2010 czyli ten passata ma niepełnego kompa (MFA).na nim możesz zobaczyć spalanie, zasięg na baku, średnią prędkość itp. ale nie możesz przez niego nic ustawić (język,jednoski itd).co do tych ustawień nie jestem w 100% pewny więc niech wypowiedzą się posiadacze takiego kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #25 Napisano 6 Kwietnia 2010 czyli ten passata ma niepełnego kompa (MFA).na nim możesz zobaczyć spalanie, zasięg na baku, średnią prędkość itp. ale nie możesz przez niego nic ustawić (język,jednoski itd).co do tych ustawień nie jestem w 100% pewny więc niech wypowiedzą się posiadacze takiego kompa Dla ścisłości, to od razu widać, że ten passat nie ma w ogóle komputera pokładowego i nic na nim nie zobaczysz oprócz godziny, przebiegu i w przypadku DSG trybu skrzyni. Proponuję przeczytać ten wątek, wiele sie wyjaśni. W poście #13 załączyłem kiedyś zdjęcia jak rozróżnić poszczególne wersje: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=61413&highlight=mfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ir0n Zgłoś #26 Napisano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) Dzięki za wyjaśnienie! Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez Ir0n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #27 Napisano 6 Kwietnia 2010 a no tak.sorry za nieprawdziwe info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ir0n Zgłoś #28 Napisano 6 Kwietnia 2010 Pozostaje jeszcze pytanie, czy do takiej wersji *bez kompa* jest sens montować nawigację np RNS 510? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #29 Napisano 6 Kwietnia 2010 ale jezeli nie ma kompa to mozna wymienic na zegary z kompem? oczywiscie domyslam sie ze bedzie trzeba wszystko vagiem skonfigurowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #30 Napisano 7 Kwietnia 2010 (edytowane) Można wbić zegary bez problemu. Do tego manetka i komp od razu śmiga. Z setupem jest różnie. Można też sterować z multikiery, ale to więcej zabawy. Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez pikopiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #31 Napisano 7 Kwietnia 2010 Pozostaje jeszcze pytanie, czy do takiej wersji *bez kompa* jest sens montować nawigację np RNS 510? A niby dlaczego nie? Nie będzie tylko wyświetlania komend na komputerze pokładowym, co jast fajne i pomocne aczkolwiek nie niezbędne . ale jezeli nie ma kompa to mozna wymienic na zegary z kompem? oczywiscie domyslam sie ze bedzie trzeba wszystko vagiem skonfigurowac Wszystko się da, tylko jak zwykle to kwestia kasy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekkk2 Zgłoś #32 Napisano 31 Lipca 2010 Czy może ktoś z Was dokładał komputer i jest w stanie mi powiedzieć ile to kosztowało? (liczniki widze na allegro po 200-300, manetka ok200) Czy takie zakupy: http://allegro.pl/item1102438309_vw_passat_b6_przelaczniki_tasma_airbag_tempomat.html http://allegro.pl/item1155499897_passat_b6_b_6_licznik_diesel.html + VAG wystarczą?? Mam Passata w wersji komfort z 2006 model 2007 Ponadto interesuje mnie moduł komfortu. Podejrzewam ze mam zwykły a nie w wersji hi-line wiec jeśli założę zegary z pełnym Fisem to mimo wszystko nie będę miał dostępu do coming/leaving home, ustawień świateł, doświetlania i całej reszty dupereli, a tylko do spalania zasięgu wartości średnich i będzie mi się wyświetlał szkic pojazdu i pokazywał otwarte drzwi. a teraz kolejny pytanie. jeśli zmieniłbym moduł na hi-line jak to jest z tym immo?? bo po przeczytaniu kilku stron juz nic nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #33 Napisano 31 Lipca 2010 Dobra cena za liczniki to 250PLN. Manetkę mam na zbyciu za 100PLN. Jak założysz jedno i drugie to już będzie chodzić. Moduł komfortu nie ma nic do tego. VAGiem można podokładać funkcje w setupie. Immo nie jest w licznikach, więc temat pomijalny. W mojej galerii masz szerszy opis takich modów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_84 Zgłoś #34 Napisano 1 Sierpnia 2010 Kilka tygodni temu gość zakładał mi licznik z MFA+ bo miałem tylko połowę Fisa a zależało mi na pełnym sterowaniu radiem z kierownicy. Licznik do benzyny kupiłem na Allegro za 400 zł Wymiana + kodowanie kosztowała 150 zł - trzeba było uaktualnić między innymi przebieg nowego licznika. Miałem wcześniej manetkę i zwykłą kierownicę więc sterowanie odbywało się tylko za pomocą manetki. Teraz z kierownicą multifunkcyjną można sterować kompem i radiem za pomocą zarówno kierownicy jak i manetki. Menu kompa działa bez zarzutu ale tylko na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #35 Napisano 2 Sierpnia 2010 Menu kompa działa bez zarzutu ale tylko na postoju. Dla sprostowania, menu kompa działa zawsze, zatrzymania auta wymaga jedynie setup . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_84 Zgłoś #36 Napisano 4 Sierpnia 2010 Dla sprostowania, menu kompa działa zawsze, zatrzymania auta wymaga jedynie setup . To właśnie miałem na myśli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekkk2 Zgłoś #37 Napisano 4 Września 2010 (edytowane) ponawiam temat. wsadziłem wczoraj licznik z pełnym FISem, wszystko pięknie ładnie, odpaliłem sprzęt zarys pojazdu się świeci MFA 1 czas trasy. Dziś przyszła kolej na manetkę. Rozkręciłem pół samochodu ;p;p poducha, kierownica, osłony i dostałem się do przełączników. wymieniłem samą manetkę wycieraczek na tą ze sterowaniem kompem. moduł kierownicy zostawiłem swój stary mimo iż miałem drugi, który na pewno chodził pod kompem. Dodam ze ja w pasku nie miałem wcale kompa. Po złożeniu wszystkiego do kupy ( nie zostało ani jednej śrubki ;p) wszystko jest wizualnie OK ale manetka nie działa. (swieci mi tylko ESP jeszcze ale to pewnie VAGiem da się jakoś wyłączyć. Czy jest taka opcja ze przez ten stary moduł to nie hula?? z zewnątrz w sumie może wyglądać identycznie mieć styki do kabli takie same jak każdy, a mimo to płytka może być w środku inna, bez obsługi manetki?? Edytowane 4 Września 2010 przez tomekkk2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekkk2 Zgłoś #38 Napisano 5 Września 2010 tak dziś myślałem nad tym modułem i przyszło mi do głowy jeszcze jedno. może nie ma jakiegoś kabelka od modułu kierownicy --- gdzieś tam dalej prawdopodobnie do komfortu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #39 Napisano 7 Września 2010 Sprawdź ten moduł, co był z manetką. U mnie przekładałem cały kombajn i chodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekkk2 Zgłoś #40 Napisano 8 Września 2010 Zmieniłem moduł i pojawiło się sterowanie. Stary moduł miał na końcu numeru A a ten zakupiony AD. Komputer komputerem ale teraz już bez VAGa sie nie obejdzie błąd poduchy mimo zdjętych klem, układu kierowniczego(brak wspomagania), ESP. tydz temu po nocy błędy same znikły. może i tym razem;p gdyby ktoś coś nie wiedział np jak zdjąć, założyć... porobiłem fotki mogę udostępnić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach