Gość zentral Zgłoś #1 Napisano 10 Stycznia 2008 Witam Mam problem na mrozach pojawił sie olej nad chłodniczką oleju w książce wyczytałem ze jest tam oring miedzy chłodniczka a podstawa, mocowaniem do silnika. Byłem w dwóch sklepach z czesciami samochodowymi ale w obu powiedziano mi ze muszę podac im rozmiar tego oringu i tu prośba moze ktoś wie jaki tam ma byc ten oring silnik 1.9D (1Y) 1990 rok. Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 10 Stycznia 2008 59x5mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zentral Zgłoś #3 Napisano 10 Stycznia 2008 monter wielkie wielkie dzieki oszukałem sie po necie ale nie znalazłem moze napiszesz gdzie to znalazłes na jakiej stronie jescze raz dzieki lece do sklepu pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armo Zgłoś #4 Napisano 10 Stycznia 2008 ja przerabiałem ten temat dwa miesiace temu. U mnie z katalogu też wychodził oring, ale po rozbiórce okazało sie że zamiast oringu były dwie uszczelki gumowe z uszami, tak ze radze nie zawracaj sobie głowy sklepem tylko jedź do serwisu. W servisie kosztowało to coś koło 20 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #5 Napisano 10 Stycznia 2008 Kolego armo o jakim silniku mówisz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armo Zgłoś #6 Napisano 10 Stycznia 2008 Kolego armo o jakim silniku mówisz?? ja wymieniałem akurat przy VR6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zentral Zgłoś #7 Napisano 10 Stycznia 2008 witajcie byłem w sklepie ale nie było 59x5 mieli 58x5 i 60x5 kupiłem oba myśle ze ten mniejszy powinien sie zdac w sobote zabieram sie za to napisze co i jak pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #8 Napisano 10 Stycznia 2008 Zamiast oringu z uszkami można wstawić zwykły 58x5 i będzie ok, te uszka są tylko aby oring nie wypadł lub nie przesunął się przy montażu. No i zostanie 18zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #9 Napisano 10 Stycznia 2008 A u mnie w silniku 1z była uszczelka jakby papierowa bez oringu:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #10 Napisano 14 Stycznia 2008 Ostatnio to przerabiałem. Można zakupić najtańszy filtr oleju, np. FILTRON i ściągnąć z niego uszczelkę i już jest (tylko troszkę grubsza)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejay78 Zgłoś #11 Napisano 20 Grudnia 2010 Witam. Zabieram sie do wymiany uszczelki od chłodnicy oleju w passacie b3 2.0 2E i pytanko jakie odkręca sie śruby żeby wymienić oring Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yell Zgłoś #12 Napisano 20 Grudnia 2010 Witam. Przerobiałem wymianę oringu w zeszłoroczne mrozy. Oring pod chłodniczke oleju jest identyczny ja ten do termostatu (najprawdopodobniej 58x5). Powiedz to w sklepie, może pomoże. Z tego co pamiętam żeby odkręcić chłodniczkę oleju muszisz odkręcić filtr oleju i nad nim jest nakrętka, która trzyma chłodniczkę. Klucz bodajrze 27 ale mogę się mylić. Do zrobienia bez kanału, chodź od dołu jest 100 razy łatwiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 20 Grudnia 2010 Waldek popatrz na to [ATTACH]42361[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #14 Napisano 23 Grudnia 2012 Koledzy odgrzeje kotleta, mam chyba właśnie problem z oringiem, powiedzcie mi czy trzeba zlewać płyn chłodniczy żeby wydostać ten oring?? Mam kanał, ale mam też klime i automat więc trochę tam ciasno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #15 Napisano 23 Grudnia 2012 Nie trzeba zlewać płynu, jak przewody gumowe nie pozwolą zdjąć chłodniczki z drążonej śruby, to złap za gwint i odkręć tą śrubę z podstawy oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach