herflik-00 Zgłoś #1 Napisano 2 Stycznia 2008 Witam Przed swietami kupilem sobie zegary z obrotomierzem ( zgodnie ze sztuką , jedna kostka , kontrolka na dole itp ) Po zamontowaniu w aucie okazalo sie ze wszytsko hula oprocz wlasnie elektronicznego zegarka . Podswietlanie dziala ( znaczy zegarek swieci , ale nie ma na nim cyferek ) . I teraz pytanie ... to tak ma byc czy zegarek jest walniety ? Tymczasowo zeby mnie to nie irytowalo przelozylem wskaznik paliwa i temp. ze starych zegarów i jest dobrze ... tylko ciekawi mnie ten zegarek . Przekopalem dotychczasowe posty na ten temat i nie ma jednoznacznej odpowiedzi ... bardziej skupiano sie na samym obrotomierzu Aha .. co do samego predkosciomierza to skalowanie moze byc dowolne .. wazne jest tylko przelozenie opisane na tarczy ( 920 ) co owocuje tym ze bez problemu mozna wstawic predkoscimierza ze skalą do 260 w miejsce np takiego ze skalą do 220 . Jezeli ktos przerabial u siebie juz ten temat to prosze o krotką odpowiedz gdzie szukac . pozdrawiam herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #2 Napisano 2 Stycznia 2008 ciekaw jestem czy u mnie będzie ten sam problem. Na mikołaja zrobiłem sobie prezent w postaci zegarkow z obrotkiem i jestem na etapie delikatnych modyfikacji zgodnie z istrukcjami na forum Jak uda mi się zamotować "nowe" zegary to okaże się czy to wina walniętego zegarka czy przepięcia kabli w kostce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 2 Stycznia 2008 Może być tak że zegarek jest popsuty, lub co bardziej prawdopodobne - wyświetlacz. Zanim zabijesz sprzedawcę, czy wtyczka ma 28 pinów? jak tak to wyjmij liczniki i na wyłączonym zapłonie powinno być napięcie (12V) na pinie nr 11. sprawdź też bezpiecznik nr 21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #4 Napisano 2 Stycznia 2008 Miałem to samo. Musisz podać masę na pin 4 lub 5 we wiązce licznika. Nie pamiętam który ale raczej 4. W FAQ jest o tym ale nie chce mi otworzyć strony. http://www.forum.vw-passat.pl/tematy14/podcisnienie-vt4499.htm To chyba ten link. ORMOWIEC dobrze pisze. Sprawdziłem. Ja to szukałem 3 miesiące. Znalazłem na forum ELEKTRODA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 2 Stycznia 2008 jeśli brak masy to pin nr 5 (powinen tam być brązowo-biały przewód) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #6 Napisano 2 Stycznia 2008 oj panowie za wysokie progi jak na moje nogi takie rzeczy zostaewaim fachowcom a co do wtyczki to jest w tym"nowym" zestawie obcięta od dawcy może to jakoś pomoże wrazie czego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #7 Napisano 2 Stycznia 2008 Witam Jednak taki problem byl juz przerabiany ... widocznie za slabo szukalem JAFO kiedys o tym pisal . Wystarczy zmostkowac piny 3 i 5 ( czyli wlasnie brak masy na 5 ) i powinno hulac . Jutro ide walczyc Dzieki za odpowiedzi . pozdrawiam herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach