Skocz do zawartości
sergiusz-

Ile płynu do układu chłodzącego??

Rekomendowane odpowiedzi

ten G12 to dla mnie czysty "chłyt martekingowy" :lol

 

Tylko jakimś dziwnym trafem, podczas stosowania G12 nie ma takich przypadków w samochodach, jak przy zastosowaniu BORYGO :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie kombinuj, tylko zalej taki, jaki powinien być. Czyli różowy G12 :fajny

 

Czyli cały żółty wyp... i wlać nowy różowy czy dolać tylko różowego :/:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zalałbym cały układ sugerowanym G12,lecz ostateczna decyzja należy co Ciebie;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli cały żółty wyp... i wlać nowy różowy czy dolać tylko różowego :/:

 

Wylać cały żółty, kupic dwie butle koncentratu po półtora litra za - w sumie 70 zł, zmieszać to z 3 litrami wody i zalać układ :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko jakimś dziwnym trafem, podczas stosowania G12 nie ma takich przypadków w samochodach, jak przy zastosowaniu BORYGO :fajny

 

 

to znaczy co sie dzieje ? (coś nie doinformowany jestem :( )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma takich przypadków w samochodach, jak przy zastosowaniu BORYGO

a co sie stanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co sie stanie ?

 

Żre elementy gumowe :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żre elementy gumowe

Zwłaszcza nie pierwszej młodości...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zwłaszcza nie pierwszej młodości...

 

W B3, B4 czy B5 - nie ma nic pierwszej młodości, więc... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W B3, B4 czy B5 - nie ma nic pierwszej młodości, więc...

Nawet drugiej,niech tam leją co chcą,lecz niech potem nie płaczą;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A niech leją :D Jak to się mówi: chytry dwa razi traci. Chce zaoszczędzić a potem wychodzi.... jak zawsze :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No panowie. Wymieniłem czujnik wody chłodzącej. Kupiłem G12 rozrobiłem z wodą destylowaną w stosunku 1:1 i uzupełniłem brakujący płyn, który wyciekł podczas wyciągania czujnika (około 1L).

Czekamy na jakąś (może) nieznaną reakcję :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno wszystko grać,lecz profilaktycznie rano porządnie zapnij pasy i załóż kask...:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście ja rano nie jechałem tylko moja żona. Jak do tej pory przeżyła i raczej będzie żyła :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłącze się pod temat układu chłodzenia. Panowie czy wie ktoś z jakiego materiału wykonane są metalowe rurki w układzie chłodzenia – konkretnie czy korodują ? Chodzi o to że gąbka wygłuszająca starła mi w jednym miejscu tą czarną farbę i zastanawiam się czy będzie to rdzewieć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba bedzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rurki w audi A6 2.5 rdzewiały więc tutaj bedzie chyba podobnie. Zabezpiecz jakąs podkładówką czarną i gotowe :) koszt niewielki takiej małej puszki np "hammerite" i jeszcze Ci sporo zostanie :) ewentualnie czymś tłustym "przejedź" i nie martw się na zapas bo odrazu nie przerdzewieje żeby się lało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki za odpowiedź, w takim razie zabezpieczę to jakimś podkładem.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od kilku dni jestem posiadaczem VW passata 1.9 tdi 130 KM.

Mam problem z chłodnicą a mianowicie ubywa płyn w sumie to woda i co dwa dni muszę dolać ok 300-400 ml na 20-50 km różnie to bywa. Oddałem auto do warsztatu i stwierdzili, że to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.

Wiadomo nie zawsze trzeba im ufać i postanowiłem sam to sprawdzić.

Zacząłem od sprawdzenia czy nigdzie nie ma wycieku niestety nic nie znalazłem, dodam, że auto nie kopci w zbiorniczku nie ma spalin ani nimi nie śmierdzi, ciśnienie też jest ok.

Postanowiłem zakupić nowy korek dolałem wody do stałego poziomu przejechałem ok 30 km, ubyło ok 200 ml.

Zalałem wczoraj do stałego poziomu, dziś zrobiłem ok 20 km i poziom spadł na oko ok 200 ml, nie dolewając pojechałem kolejne 10 km sprawdzam, a poziom się podniósł do stałego

 

Czy ktoś się orientuje o co chodzi???

 

Jeszcze dodam, że po przejechaniu 10km okręciłem korek i zauważyłem, że z zaworu przelewowego który jest pod zbiorniczkiem wyciekło troszkę wody kilka kropelek, a po chwili ciulkiem.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności