Danek75 Zgłoś #21 Napisano 19 Marca 2012 ten G12 to dla mnie czysty "chłyt martekingowy" Tylko jakimś dziwnym trafem, podczas stosowania G12 nie ma takich przypadków w samochodach, jak przy zastosowaniu BORYGO :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miszpol Zgłoś #22 Napisano 19 Marca 2012 Nie kombinuj, tylko zalej taki, jaki powinien być. Czyli różowy G12 :fajny Czyli cały żółty wyp... i wlać nowy różowy czy dolać tylko różowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #23 Napisano 19 Marca 2012 Ja zalałbym cały układ sugerowanym G12,lecz ostateczna decyzja należy co Ciebie;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miszpol Zgłoś #24 Napisano 19 Marca 2012 Ostatnio kupiłem taki http://www.prestone.pl/produkty/uklad-chlodzenia/plyn-do-chlodnic.html na dolewkę ale cena za 1L = 19złociszy na stacji benzynowej bo w marketach nie spotkałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #25 Napisano 19 Marca 2012 Czyli cały żółty wyp... i wlać nowy różowy czy dolać tylko różowego Wylać cały żółty, kupic dwie butle koncentratu po półtora litra za - w sumie 70 zł, zmieszać to z 3 litrami wody i zalać układ :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #26 Napisano 20 Marca 2012 Tylko jakimś dziwnym trafem, podczas stosowania G12 nie ma takich przypadków w samochodach, jak przy zastosowaniu BORYGO :fajny to znaczy co sie dzieje ? (coś nie doinformowany jestem ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #27 Napisano 20 Marca 2012 nie ma takich przypadków w samochodach, jak przy zastosowaniu BORYGO a co sie stanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #28 Napisano 20 Marca 2012 a co sie stanie ? Żre elementy gumowe :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #29 Napisano 20 Marca 2012 Żre elementy gumowe Zwłaszcza nie pierwszej młodości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #30 Napisano 20 Marca 2012 Zwłaszcza nie pierwszej młodości... W B3, B4 czy B5 - nie ma nic pierwszej młodości, więc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #31 Napisano 20 Marca 2012 W B3, B4 czy B5 - nie ma nic pierwszej młodości, więc... Nawet drugiej,niech tam leją co chcą,lecz niech potem nie płaczą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #32 Napisano 20 Marca 2012 A niech leją Jak to się mówi: chytry dwa razi traci. Chce zaoszczędzić a potem wychodzi.... jak zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miszpol Zgłoś #33 Napisano 20 Marca 2012 No panowie. Wymieniłem czujnik wody chłodzącej. Kupiłem G12 rozrobiłem z wodą destylowaną w stosunku 1:1 i uzupełniłem brakujący płyn, który wyciekł podczas wyciągania czujnika (około 1L). Czekamy na jakąś (może) nieznaną reakcję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #34 Napisano 20 Marca 2012 Powinno wszystko grać,lecz profilaktycznie rano porządnie zapnij pasy i załóż kask... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miszpol Zgłoś #35 Napisano 21 Marca 2012 Na szczęście ja rano nie jechałem tylko moja żona. Jak do tej pory przeżyła i raczej będzie żyła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
core Zgłoś #36 Napisano 29 Marca 2012 Witam, podłącze się pod temat układu chłodzenia. Panowie czy wie ktoś z jakiego materiału wykonane są metalowe rurki w układzie chłodzenia – konkretnie czy korodują ? Chodzi o to że gąbka wygłuszająca starła mi w jednym miejscu tą czarną farbę i zastanawiam się czy będzie to rdzewieć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #37 Napisano 29 Marca 2012 chyba bedzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #38 Napisano 29 Marca 2012 Rurki w audi A6 2.5 rdzewiały więc tutaj bedzie chyba podobnie. Zabezpiecz jakąs podkładówką czarną i gotowe koszt niewielki takiej małej puszki np "hammerite" i jeszcze Ci sporo zostanie ewentualnie czymś tłustym "przejedź" i nie martw się na zapas bo odrazu nie przerdzewieje żeby się lało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
core Zgłoś #39 Napisano 30 Marca 2012 Panowie dzięki za odpowiedź, w takim razie zabezpieczę to jakimś podkładem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #40 Napisano 3 Października 2012 Witam, od kilku dni jestem posiadaczem VW passata 1.9 tdi 130 KM. Mam problem z chłodnicą a mianowicie ubywa płyn w sumie to woda i co dwa dni muszę dolać ok 300-400 ml na 20-50 km różnie to bywa. Oddałem auto do warsztatu i stwierdzili, że to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Wiadomo nie zawsze trzeba im ufać i postanowiłem sam to sprawdzić. Zacząłem od sprawdzenia czy nigdzie nie ma wycieku niestety nic nie znalazłem, dodam, że auto nie kopci w zbiorniczku nie ma spalin ani nimi nie śmierdzi, ciśnienie też jest ok. Postanowiłem zakupić nowy korek dolałem wody do stałego poziomu przejechałem ok 30 km, ubyło ok 200 ml. Zalałem wczoraj do stałego poziomu, dziś zrobiłem ok 20 km i poziom spadł na oko ok 200 ml, nie dolewając pojechałem kolejne 10 km sprawdzam, a poziom się podniósł do stałego Czy ktoś się orientuje o co chodzi??? Jeszcze dodam, że po przejechaniu 10km okręciłem korek i zauważyłem, że z zaworu przelewowego który jest pod zbiorniczkiem wyciekło troszkę wody kilka kropelek, a po chwili ciulkiem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach