waldus77 Zgłoś #101 Napisano 22 Czerwca 2011 witam wszystkich długo mnie nie było na forum remont w firmie i zmiana lokalizacji na własną ,odejdą koszty dzierżawy ! ale ja specjalnie do Jarka napisał kiedyś ten post co przytoczyłem, jako znawca instalacji gazowych !!! w innym zaś poście poleca adamarogowskiego z naszego forum gościa który dłużej ode mnie montuje instalacje LPG z tego postu wynika że Jarek obraża najlepszego fachowca na forum !!! bo adam też zakłada wąż semperita i reduktor Magic i wiele innych podzespołów co ja czy inni instalatorzy ! Jarku więc adamrogowski też jest DRUCIARZEM ?? myślę że trochę przesadziłeś ! ---------- Post added at 20:23 ---------- Previous post was at 20:19 ---------- napisał Chemik ---------- Post added at 20:23 ---------- Previous post was at 20:23 ---------- Przewody semperita to gówno i tyle, oszczędność montażysty, a co do reduktora to jakością nie powala na kolana, strach go zakładać bo jak sobie pierdnie to klient może mieć duże pretensje do ciebie później i ciężko mu wytłumaczyć że to nie twoja wina , i do tego m3 jak dla mnie jest bardzo słabym reduktorem już paro krotnie na innym forum to udowodniłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #102 Napisano 22 Czerwca 2011 Adama montaże mi się nawet podobają, zdanie moje zna na temat m3 i przewodów semperit, jeśli tylko montuje normalne podzespołu to jak najbardziej go popieram, co do adama jeszcze to w bardzo w porządku gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #103 Napisano 22 Czerwca 2011 widzisz więc nie zawsze twoje ulubione określenie druciarz znajduje odzwierciedlenie !!! ja zakładam te same części co Adam widziałeś moje zdjęcia !i u mnie jednak podważałeś wytrzymałość węża semperit ! nie wiem więc dlaczego nie znając mnie w ogóle twierdzisz że się nie znam ! a w ogóle nie rozumiem przyrównania do druciarza !!! ale spoko ! ja się nie przejmuję chciałem tylko pokazac ci że dużo instalatorów robi na tych samych podzespołach !! ci najlepsi też !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #104 Napisano 23 Czerwca 2011 Tylko jak byś wiedział Adam dużo się nauczył ostatnimi czasu, sadzę że się nie obrazi o to, a ty niestety nie uczysz się i tu jest największa różnica, co do przewodów widzę że nie możesz tego przeżyć, montaż semperitów to drut i tyle tyczy się to każdego montującego gaz i tak samo reduktorów M3 satysfakcjonuje cię to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #105 Napisano 25 Czerwca 2011 jak napisałem wcześniej ! boli cię to że ktoś łapie cię za słówka i nie jesteś już uważany za guru w instalacjach gazowych a co do montażu jak ogarniesz golda żeby ci wyrabiał termicznie to wtedy zaczne cię uważać za dobrego z LPG ! inaczej zdania nie zmienie i będę podważał każdą twoją wypowiedz gdzie tylko zauważę błąd lub przemądrzałość w wypowiedzi ! ps. skąd wiesz że się nie uczę ??? uprzedzasz fakty kolego !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #106 Napisano 25 Czerwca 2011 Montaż golda w autach mocniejszych niż 200km to drut , wiec mnie nie ucz, więc jak dla mnie jesteś druciarzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #107 Napisano 25 Czerwca 2011 ja cię nie uczę Jarku ! nie chciał bym takiego ucznia ! po prostu brakuje ci wiedzy a jeszcze więcej doświadczenia ! i kto tu stanął w rozwoju ??napisałem już wcześniej jak zrobisz tyle aut co ja na goldzie to się nauczysz ! ale najlepiej jest napisać że nie idzie ! jak ktoś nie umie pływać mówi że woda za rzadka ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #108 Napisano 25 Czerwca 2011 Jak bym zrobił tyle samochodów na goldzie to bym się nie przyznał bo był by mi wstyd że jestem takim druciarzem i nieukiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #109 Napisano 26 Czerwca 2011 Panowie, nie szkoda wam nerwów? Jeden drugiego nie przekona a obaj możecie wnieść coś pożytecznego na forum. :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caveman2009 Zgłoś #110 Napisano 16 Sierpnia 2011 Hahaha, ktos napisal "Tansze niz diesel". Mam to cudo zagazowanego w BRC i w dodatku nie moge sie tego pozbyc... Na dzien dobry podatek drogowy na ten silnik o mizernych osiagach i duzym spalaniu wynosi 225GBP z zarejestrowana instalacja, 130koni w dieslu 140GBP/rok. Auto palilo mi tylko na trasie nie mniej niz 17l/100mil (70mph) podeptasz i lekko zakonczy setke przy 18-18.5l/100mil. Benzyny na odpalanie w cieplych miesiacach wciaga zbiornik- (przelaczanie na gaz ustawione na 38st.C a auto odpalane 2 razy w dniu) drugie zimne 6miesiecy to dwa zbiorniki benzyny. Nie wiem ile to w miescie pali ale z klima i sporymi korkami nie zdziwie sie jezeli zaliczy 20/100mil. Mialem Impreze turbo 267BHP i zagazowana przy spokojnej jezdzie po autostradzie brala tyle co ten passat. Ten silnik to porazka jakkolwiek jezeli chodzi o ekonomike. Dodatkowo jest olejo zerny. Jezeli chodzi o BRC nie mialem problemow z ta instalacja w kwestii wtryskiwaczy, centralki i parownika. Rada jedna "cudowna auto adaptacja " nie ustawia prawidlowo gazu wiec jezeli trafisz na takiego montera ktory ustawia gaz statycznie od razu idz gdzieindziej. Moge polecic kolesia w Poznaniu, ma warsztat przy ulicy Umultowskiej (jadac od Lechickiej to pierwsza w lewo za skupem zlomu). Tam jest glupiomadra baba(chyba jego zona) co mysli ze wszystkie rozumy pozjadala- nie przestrasz sie bo ona wie naprawde malo. Popros zeby wlasciciel ustawial ci silnik, jedz z nim na jazde ustawi wszystko jak trzeba- oczywiscie w PL nikt nie ma prawa prowadzic auta z zagranicy oprocz jego wlasciciela! Jezeli sie upierasz z gazem nie przeplacaj za niewiadomo jak drogie instalacje, lepiej kupic dobre wtryski a tansza centralke niz na odwrot. Instalacja montowana w PL moze byc zarejestrowana w UK ale nie da znizek przy zakupie congestion charge. Zeby miec znizki na Londyn trzeba montowac w kilku wyznaczonych garazach w UK. Mam nadzieje ze jeszcze nie jest zbyt pozno i nie wcisnales 500GBP w auto warte jakis 1000-1500GBP Dodam ze gaz w tej chwili po ok 78.9p/L ON 1.36/L liczac 9L ON/100 a 17L LPG/100 plus 95 na odpalenie. Butla w bagazniku i kolo zapasowe- we Walii stacji gazu praktycznie nie ma w calym UK stacji jest ok1200. Z dosw powiem ze LPG w UK juz przerabialem i sie oplaca jezeli chcesz miec benzyne cos jak 2.0T, 2.5l wzwyz lub jakas V-ke. Co zlopie benzyne. 2.0 o mizernych osiagach sie nie oplaca bo diesla z ok 120tys na zegarze kupisz w podobnych pieniadzach. I gaz sie poprostu nie zwroci, angole aut z gazem nie chca wiec pozniej jest problem z odsprzedaza. Nie wspomne ile razy jechalem na benzynie bo przy 45L w kole zapasowym nie przejedziesz wiecej jak 240mil. Z Gloucester przez Walie do morza i spowrotem i wracasz na beznynie 10mil do pierwszej stacji z gazem. Nie wspomne ze do Szkocji i po szkocji jezdzilem w wiekszosci na benzynie bo stacji poprostu nie bylo. W tej chwili jezedze sobie autkiem zony 1.4hdi 68BHP jest francuskie i ciagle sie psuje ale tax 20GBP/rok i srednie spalanie uzywajac tylko country roads wynosi 7/100mil. Powodzenia w namysle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #111 Napisano 27 Sierpnia 2011 Ale o co chodzi ?? Może ktoś tu posprząta. Jeden się podłącza , a drugi robi wywód jak to jego auto pali 18 gazu . Chyba jednak słoneczko Wam zaszkodziło. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #112 Napisano 6 Lipca 2017 Odgrzeje stary wątek. Ostatni raz jak się tu "produkowałem" to byłem na etapie wyboru i później montażu instalacji. Ostatecznie wybrałem BRC i dziś, po przejechaniu ponad 100tys km mogę powiedzieć, że był to dobry wybór. Poza okresową wymianą filtrów nic nie robiłem, a auto spisuje się dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach