Skocz do zawartości

caveman2009

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O caveman2009

  • Urodziny 20.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Za duzym jeziorem

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2010
  1. Problem rozwiazany, auto sprzedane:) Dodatkowo, dzien przed sprzedaza zdjalem wezyki przy wtryskiwaczach i okazalo sie ze po zgaszeniu silnika z jednego wtryskiwacza uchodzi gaz. Wypenial kolektor i dlatego zaraz po zgaszeniu nie bylo problemu z odpaleniem i po dluzszym postoju, po ok 10min auto odpalalo z gazem w ziemi - otwarta przepustnica wiecej powietrza itd... Gdyby ktos natrafil na taki problem proponuje sprawdzic czy wtryski nie puszczaja gazu lub czy gaz nie trafia do kolektora przez wezyk podcisnienia. Cudowne BRC zawiodlo po 40tys przejechanych. Dla mnie napewno- NIGDY WIECEJ GAZU! Masz diesla nie masz problemu...
  2. Hahaha, ktos napisal "Tansze niz diesel". Mam to cudo zagazowanego w BRC i w dodatku nie moge sie tego pozbyc... Na dzien dobry podatek drogowy na ten silnik o mizernych osiagach i duzym spalaniu wynosi 225GBP z zarejestrowana instalacja, 130koni w dieslu 140GBP/rok. Auto palilo mi tylko na trasie nie mniej niz 17l/100mil (70mph) podeptasz i lekko zakonczy setke przy 18-18.5l/100mil. Benzyny na odpalanie w cieplych miesiacach wciaga zbiornik- (przelaczanie na gaz ustawione na 38st.C a auto odpalane 2 razy w dniu) drugie zimne 6miesiecy to dwa zbiorniki benzyny. Nie wiem ile to w miescie pali ale z klima i sporymi korkami nie zdziwie sie jezeli zaliczy 20/100mil. Mialem Impreze turbo 267BHP i zagazowana przy spokojnej jezdzie po autostradzie brala tyle co ten passat. Ten silnik to porazka jakkolwiek jezeli chodzi o ekonomike. Dodatkowo jest olejo zerny. Jezeli chodzi o BRC nie mialem problemow z ta instalacja w kwestii wtryskiwaczy, centralki i parownika. Rada jedna "cudowna auto adaptacja " nie ustawia prawidlowo gazu wiec jezeli trafisz na takiego montera ktory ustawia gaz statycznie od razu idz gdzieindziej. Moge polecic kolesia w Poznaniu, ma warsztat przy ulicy Umultowskiej (jadac od Lechickiej to pierwsza w lewo za skupem zlomu). Tam jest glupiomadra baba(chyba jego zona) co mysli ze wszystkie rozumy pozjadala- nie przestrasz sie bo ona wie naprawde malo. Popros zeby wlasciciel ustawial ci silnik, jedz z nim na jazde ustawi wszystko jak trzeba- oczywiscie w PL nikt nie ma prawa prowadzic auta z zagranicy oprocz jego wlasciciela! Jezeli sie upierasz z gazem nie przeplacaj za niewiadomo jak drogie instalacje, lepiej kupic dobre wtryski a tansza centralke niz na odwrot. Instalacja montowana w PL moze byc zarejestrowana w UK ale nie da znizek przy zakupie congestion charge. Zeby miec znizki na Londyn trzeba montowac w kilku wyznaczonych garazach w UK. Mam nadzieje ze jeszcze nie jest zbyt pozno i nie wcisnales 500GBP w auto warte jakis 1000-1500GBP Dodam ze gaz w tej chwili po ok 78.9p/L ON 1.36/L liczac 9L ON/100 a 17L LPG/100 plus 95 na odpalenie. Butla w bagazniku i kolo zapasowe- we Walii stacji gazu praktycznie nie ma w calym UK stacji jest ok1200. Z dosw powiem ze LPG w UK juz przerabialem i sie oplaca jezeli chcesz miec benzyne cos jak 2.0T, 2.5l wzwyz lub jakas V-ke. Co zlopie benzyne. 2.0 o mizernych osiagach sie nie oplaca bo diesla z ok 120tys na zegarze kupisz w podobnych pieniadzach. I gaz sie poprostu nie zwroci, angole aut z gazem nie chca wiec pozniej jest problem z odsprzedaza. Nie wspomne ile razy jechalem na benzynie bo przy 45L w kole zapasowym nie przejedziesz wiecej jak 240mil. Z Gloucester przez Walie do morza i spowrotem i wracasz na beznynie 10mil do pierwszej stacji z gazem. Nie wspomne ze do Szkocji i po szkocji jezdzilem w wiekszosci na benzynie bo stacji poprostu nie bylo. W tej chwili jezedze sobie autkiem zony 1.4hdi 68BHP jest francuskie i ciagle sie psuje ale tax 20GBP/rok i srednie spalanie uzywajac tylko country roads wynosi 7/100mil. Powodzenia w namysle.
  3. Witam, od niedawna mam problem podczas odpalania. Kiedy auto jest zimne albo dziala caly czas na benzynie, nie ma problemu z odpalaniem. Problem wystepuje tylko wtedy gdy auto jest zgaszone na gazie, po okolo 10-15min do 40-50 nie odpala na benzynie, wyglada to tak jak brak paliwa trzeba go krecic ok 30-40sek i powoli zapala. Zapala normalnie kiedy wcisnac gaz do podlogi. Instalacja gazu byla prawidlowo podlaczona-zasilanie z wtryskiwaczy, ktos powiedzial mi ze kiedy podpiac zasilanie gazu po stacyjce problem sie rozwiaze, nie pomoglo. Pompa pracuje prawidlowo, czujniki sa sprawne. Usterek brak. Jedyne co zauwazylem to po ok 10min do 50min podczas odpalania na vagu odczytuje -50st.C kiedy auto odpali temperatura pojawia sie normalna. Temperatura jest normalna przy odpalaniu zaraz po zgaszeniu i po jakiejs godzinie od zgaszenia jest tez normalna. Jakies pomysly? Z gory dziekuje za pomoc.
  4. golf na 101bhp sie nadaje, passat jest strasznie ciezki do tego silnika. odnosnie mojego to przynajmniej nie bylem na tyle glupi zeby wlozyc jeszcze w auto jakies 4kola w instalacje, proponuje kupic z, przynajmiej omina cie problemy " po montazu" u "fachowcow". A jak bedziesz montowal to polecam kolesia z Poznania ma zaklad przy ulicy Umultowskiej ten to przynajmniej sie stara zeby bylo dobrze. A slyszalem o takich z Bydgoszczy co robia 3 instalacje na dzien, jednej kobiecie przykrecili butle w astrze na blachowkrety, kiedy tankowal ja koles przy 100l na dystrybutorze zapytal jak duzy ma zbiornik, odpowiedziala ze 40L. stacje ewakulowano w 10min hehehe, namiary na dobrych gaziarzy na forum lpg.pl
  5. witam, posiadam obecnie 2.0 8V 115bhp w brc sq 24. ogolnie chodzi dobrze, mo porownywalna( ale i tak strasznie niska) moj teoretycznie "wyregolowany"( w czakramie) na trasie przy 120km/h pali 11l gazu, na benie nie wiem bo nie jezdze, przelacza sie przy 30st, i w trzy mieisace ubylo ponad 1/4 zbiornika, odpalany tylko dwa razy dziennie 5-6dni/tydz. wczesniej mialem diesla 130bhp i ten gaz/benzyna na ktory mnie namowili to totalna porazka, przy moich przbiegach(160km/dzien) musze sie tankowac co dwa dni-butla 45l w kole, wlasnie pol bagaznika zajmuje mi kolo zapsaowe... co jest dziwne w zakresie 2-3tys obr czasem przerwie jakby wypadl mu zaplon. pali tak jak napisalem wiec przy utracie ok zbiornika paliwa w ponad pol roku na odpalanie, wymianie dwoch filtrow w cenie 20zl co 3-4miesiace, czestej jezdzie na stacje lub zajecie calego bagaznika cylindrem poprostu sie nie oplaca, diesel przy tych samych warunkach, pali tyle samo, czy jest glosny, szczerze wygluszenie jest lepsze w dieslach a ten 2.0 do cichych nie nalezy. O osigach nie wspominam bo jakies tam parametry 130bhp w dieslu osiaga. reasumujac mam te 2.0 od 4 miesiecy i juz wisi na nim kartka "na sprzedaz", szukam jakegos diesla wlasnie...
  6. nie dalo sie tak od razu??? masz gaz na linke, montaz tempomatu w tym autku to kosztowna sprawa, po pierwsze pompka podcisnienia ktora mocuje sie pod przepustnica, elektrozaworek podcisnienia, dwa czujniki na pedaly sprzegla i hamulca, manetka lub kierownica z klawiszami do niej trzeba miec tez poduszke i specjalny przekaznik, do tego okablowanie i wtedy mozesz zabierac sie za podlaczenie wiekszosc z tego do znalezienia na ebay.co.uk koszt ok 200gbp za wszystko, nie wiem ile na polskich szrotach czy na allegro, ale watpie zeby bylo tanio, potem tylko praca wg schematow elektrycznych ktore dostales juz wczesniej. calosc nie powinna zajac wiecej niz dzien dla laika. bez obrazy ale watpie zebys montowal cos w cenie tysiaca zlociszy co nie podniesie wartosci takiego starego auta nawet o zlotowke bo to jakby nie bylo jest poprostu gadzet, dodatkowo to sie przydaje jak sie jezdzi duzo po trasach albo autostradach, a tego raczej malo w polsce... a jezeli juz jest to sporo kosztuje i ciagle w remoncie... jezeli jednak zdecydujesz sie na to ja zycze powodzenia i wytrwalosci napewno sie uda, w ostatecznosci mozesz to zamontowac a okablowanie zostawic elektrykowi, nie powinien wziac wiecej jak 100-200zl
  7. http://krzysztof-zaremba.fm.interia.jezeli sobie z tym opisem nie radzisz to musisz poprosic kogos do pomocy, na tej stronie opisano wszystkie piny i ich polaczenia miedzy soba bez uwzglednienia kolorow, prosciej sie nie da, jak to masz nienormalne kostki???? nawet jezeli uzywasz kostki do HDD przy polaczeniu z manetka, polozenie pinow sie nie zmienia, cos motasz, spisz sobie ze strony zaremby jak ida piny od manetki do bialej kostki i zrob tak samo nie wazne jakiej kostki i jakich kolorow uzywasz potem dopnij zasilanie z kostki pomaranczowej albo z byle kad byle bylo 12v po wlaczeniu stacyjki, nie da sie prosciej to tylko piec kabelkow i zasilanie, powodzenia
  8. caveman2009

    bledy 17831 i 16891

    niestety wezyka zadnego nie znalazlem, poaczenia do tej dmuchawy sa ok, dochodzi to metalowa rurka nad kolektorem i wchodzi do zaworu z tylu w glowicy, wezyka tam zadnego nie mam, nie ma nawet do niego zadnego krucca, "swiszczece cmokanie" nie zniknelo i nie wiem co to i skad, rozrzad wymienilem w 4 godziny a glupigo cmokania nie moge znalezc od 2 tygodni, trzeba bedzie chyba kolektory odkrecic i zobaczyc co tam sie dzieje, praca chyba na wiosne bo zimno juz na dworze
  9. ale przeciez wszystko to jest w tym watku, a umiejscowienie kabli w bialej kostce zostalo opisane nie tylko kolorami czy numerami pinow w kostce, zostalo tez opisane za co kazdy z kabli jest odpowiedzialny, wiec jezeli masz inne kolory kabli w twoim polaczeniu wystarczy je sobie chociazby ponumerowac i sprawdzic w poprzednich watkach ktory kabel polaczony do manetki powinien wejsc w pin nr ... w kostce bialej, jezeli tak zrobisz to chyba nie powinno byc problemu. z kostki bialej przewody ida bezposrednio do ecu.
  10. jak do wiazki?, podpinasz tempomat, zapala sie kontrolka jezeli ja masz na zegarach, potem podpinasz kabel pod obd2, wchodzisz na kanal 01-engine, potem w login, wpisujesz 11463 enter i powinno smigac co do literki G osobiscie u mnie takowa sie nie pojawila, ale wszystko dziala na szczescie bo do pracy mam 80km z czego 50 to autostrada, naprawde sie przydaje
  11. tak, ja bylem ostatnio obejrzec paska i o malo bokow sobie nie zerwalem ze smiechu, 2005 ostatni w lifcie, 1,9 AVF na liczniku 56tys, kiera zajechana, zaslepka od poduchy braz, deska szara, oczywiscie koles nic nie wie, hahhah okazalo sie ze poduszki tez tam nie bylo, o stanie silnika nie wspomne bo kopcil jakby turbo na pol gwizdka chodzilo lub przeplywomierz mial akurat wychodne, w srodku straszny syf to chyba po powodzi bylo, wszedzie grzyb i stechlizna, lampy z tylu i z przodu zaparowane, jakis pies z kudlami tez w tym jezdzil, no i najlepsze to co glupia anglika umie lub nie umie najlepiej, czyli jakosc lakieru to wygladalo jakby z walka bylo malowane byl to jednak pistolet, nistety chyba robione przez pseudo lakiernika, ktoremu w college nie powiedzieli ze trzeba troche zmatowac bo inaczej farba sie nie chwyci i bedzie odchodzic platami, juz nawet nie pytalem czy sie moge podpiac do tego autka, cale ogladanie zajelo mi jakies 1,5min i oberwany ze smiechu poszedlem, oczywiscie wystawiony byl na ebay z gadka ze niby jak juz wylicytujesz to musisz kupic, g. prawda! koledzy, nic nie trzeba jezeli sie nie zgadza z opisem. takich aut jak te to ja juz b. duzo w uk widzialem, standart pr. za cofanie licznika od 60 w.midl. do 120 s.w., nie jest to duzo wszak jak dla polaka 60-120zlotych. wiec jezeli robi sie tak jak np ja ok 36k/rok mozna sie pokusic o wlasny kabelek. ---------- Post added at 12:26 ---------- Previous post was at 12:21 ---------- mozesz sprawdzic w servisie lub hpi ale nie dowiesz sie niczego innego niz jest na popierach z motu, tak jak koledzy napisali wystarczy cofac przed przegladami i nic nie da sie wykryc, twoim autku chyba sie jeszcze w ecu przebieg nei zapisuje, w passatach od 2003 roku mozna zczytac przebieg z ecu, osatatnio ogladalem ibize cupre 1.9 55reg i nie dalo sie.
  12. caveman2009

    bledy 17831 i 16891

    wkladalem reke pod kolektor poniewaz padl mi G28 i pekla rurka od odmy, robilem to po omacku bo w zasadzie dostep tylko na reke jezeli sie alternatora nie wymontuje, moglem ten wezyk urwac, przy innych zaworkach wezyki byly kruche i sparciale... moze jutro sie zabiore jezeli nie bedzie padalo, wymieniam rozrzad i jak pasek zejdzie to przy okazji alternator wywale zeby miec dobry dostep pod kolektorem, to pewnie bedzie to, bo wyraznie slychac swist i cmokanie przy falowaniu gazem z okolic przepustnicy.
  13. caveman2009

    bledy 17831 i 16891

    witam przykleje sie do tematu wywala mi nastepujacy blad: 17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 35-10 - - - Intermittent dodam ze przy "machaniu" gazem slychac tak jakby cmokanie taki swist z okolic przepustnicy, moze mi ktos powiedziec gdzie to sie znajduje, moze jakis schemat lub fotki ktos moglby zarzucic na wiki z ross-techu pisza tak Possible Causes Fuse for Secondary Air Injection Pump blown Vacuum Hose(s) leaky Piping between Secondary Air Injection Pump and Secondary Air Injection Valve leaking wszystko ok ale ja nie wiem gdzie to sie znajduje, bezpieczniki sa ok wiec pozycja nr 1 chyba odpada znalazlem wkoncu ten plastkowy badziew, posprawdzam wszystkie kanaly i jezeli nadal bedzie probto poprostu to odlacze, ta pompka doprowadza powietrze do kolektora wydech, by spieprzyc mieszanke przy zimnym silniku co w efekcie podnosi tem spalin i szybciej nagrzewa katalizator.
  14. hahah, moj blad, zle sie podlaczylem do kostki brazowej, kabelek mial byc taki cienki czarny z czerwonym paskiem, a nie czerwony z czarnym paskiem:D, wszystko smiga, login wpisany, zadnej reakcji, nie bylo, rowniez po pojemnosci silnika nie pojawila sie literka G, literke G widac u mnie w lewej gornej rubryce jako ostatnia jednak byla widoczna zanim domontowalem cruise control. Sprawa rozwiazana wszystk odziala jak trzeba. AAA i ne jest to takie trudne jak kazdy opisuje , a zajelo mi to 1h i 14min + pomylka z kabelkiem 20min Do kolegi od paska z 1.8T, ktory nie dostal jeszcze odpowiedzi, przy gazie na linke mozna zamontowac tempomat ale jest to dosc skomplikowane i bedzie kosztowalo duzo wiecej niz w autkach z EPC, w twoim trzeba zamontowac pompke podcisnieniowa przy przepustnicy, czujniki na pedalach sprzegla i stopu, dalej wyglada to tak jak przy Elektronicznym gazie, czyli: manetka i okablowanie jezeli ktos chce zamontowac kierownice z cruise control i sterowaniem radiem, nalezy domontowac specjalny przekaznik, nie wiem jak to sie ma do radia moze juz chciec CAN do tego.
  15. szczerze zdarzylo mi sie poruszac tasma w lewo i prawo i jakos problemu nie mialem, jakies usterki???? kabel- auto a potem z menu "szukaj" jednak trzeba to zlozyc jak bylo, posprawdzaj polaczenia, jezeli problem sie zlapal, skasuj go i zobacz czy dalej wyskoczy, jezeli tak to zastosuj procedure kalibracji polozenia kola kierownicy, to jest takie wyzerowanie kola kierownicy, procedura opisana jest na stronie ross-techu, jezeli nie pomoze uszkodziles tasme, jednak zamiast domyslac sie bledow zrob diagnoze!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności