Skocz do zawartości

Nussi

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Nussi

  • Urodziny 08.04.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zabrze

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam. Czy obroty 819 w 2.0 TDI 8V B5FL 2005 rok silnik BGW PD 136PS są ok ? Takie pokazuje mi vag com. Czy procedura ustawiania obrotów w moim przypadku jest taka sama ? Próbowałem w adaptacji (10) zmienić wartości, ale nic z tego. Bez zalogowania się nie da rady. Hasło 12233 nie pasuje do mojego sterownika.
  2. U mnie powodem podobnych objawów był łącznik elastyczny (rurka ze sprężyną - ok. 2 zwoje). Łącznik ten znajduje się między turbiną a katalizatorem. Widać go jak patrzysz po otwarciu maski w dół po lewej stronie - obok obudowy filtra powietrza. Najpierw miałem takie objawy jak ty, a później spaliny i smród spod maski. Najpierw pęka sprężyna i naciąga się owy łącznik elastyczny (siateczka). Jak siateczka się rozerwie to pojawiają się spaliny, a owe okolice są okopcone na czarno z sadzy. Ja zapłaciłem z wymianą 250zł.
  3. Odpowiedź dla kolegi PAYO. TDI-ka jest ciężko zagrzać nawet tak, żeby puścił duży obieg, więc myślę, że jak masz walnięty termostat (otwarty na stałe), to nigdy tego auta nie zagrzejesz do 90 stopni, no chyba, że pojedziesz do Afryki :-) Ja bym wymienił termostat i sprawdził na vag-u temperaturę z wszystkich czujników, jak auto stoi po nocce. Chodzi o to czy odczyty ze wszystkich czujników temp. są takie same. PS. Ja właśnie jestem po wymianie uszczelki pod głowicą i mam pytanko. Czy napis na uszczelce "07.12 RNZ" świadczy o dacie ? Rok 2007 ? Bo jesli tak to znaczyłoby to, że w niemczech już w serwisie grzebali przy głowicy. Auto jest z 2005 roku. Na nowej uszczelce mam datę "04.08.10 RNZ". Proszę o rozwiązanie zagadki. ---------- Post added at 19:40 ---------- Previous post was at 19:26 ---------- Do kolegi Spider Ja miałem te same objawy co ty - uszczelka. Dokładny opis ze zdjęciami 99% przypadków jest tu: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657&sid=fa5d1df33b68b2ea1ae65295b328a86e Nie zapomnij o sprawdzeniu gniazd pompowtrysków, które kołysząc się wyrabiają je. Jeśli tych gniazd się nie zregeneruje (tuleje mosiężne) to może się skończyć ponownym ściąganiem głowicy - paliwo w oleju. Ja mam przejechane (potwierdzone) 182000km i gniazda miały lekkie ranty. Kompleksowa naprawa głowicy: nowe zawory, szklanki popychaczy, tulejowanie gniazd pompowtrysków, uszczelki itp. Polecam firmę POLOK Welding z Gliwic. Nie są może tani i szybcy, ale masz 1 rok gwarancji i profesjonalną obsługę.
  4. Czy wie ktos na jaki moment dokrecac glowice w 2.0 TDI B5 FL DPF 100kW 136PS silnik BGW ?
  5. Dzięki za podpowiedź, ale już po sprawie. Podczas wczorajszej naprawy manetek musiałem obrócić ową taśmą o 360 stopni i to było powodem świecenia ESP. Poprostu po zdjęciu kierownicy pod spodem jest owy moduł od położenia kierownicy. W nim po prawej stronie u góry jest przeźroczyste okienko. Trzeba tak kręcić pierścieniem w lewo lub w prawo aż pojawi się "żółta" kropka. Kierownica oraz koła muszą być na wprost przy tych operacjach. Po ponownym złożeniu wszystko ok. ESP działa prawidłowo i nie świeci. Trzeba się uczyć całe życie :-) PS. Błąd który wcześniej zczytałem to 00778 - Czujnik kąta sterowania (skrętu) - G85 uszkodzony.
  6. Wczoraj naprawiałem kierunkowskazy - manetki. Po tej operacji świeci czujnik ESP - kółeczko z wykrzyknikiem. Z tego co wyczytałem poruszyła mi się taśma od skrętu. Jak ją ustawić ? Może mi ktoś przesłać jakieś zdjęcia lub wytłumaczyć tą operację. Opis adaptacji znalazłem, ale pewnie najpierw muszę poprawić taśmę. Dodam że chodzi o Passata 3BG 2.0 TDI 136PS Variant rocznik 01.2005.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności