redalercik Zgłoś #1 Napisano 13 Grudnia 2007 Witam Zacznę od danych samochodu VW Passat 2001r., 2.0 SE "anglik", przebieg 85 tys mil. W chwili obecnej spalanie na poziomie 8,5 - 9 L/100, po zagazowaniu ok. 20% więcej czyli cos ok. 11-12L ( co i tak by m się opłacało sromotnie). Chciałbym założyć instalację gazową w Polsce ( Poznań, Września ewentualnie Z. Góra)i pisałem m.in. do Auto-gaz Domański i Eko-Gaz. W Domańskim ( najbardziej doświadczeni w branży?) po serii pytań przyszła odpowiedź - 3650 i tyle się dowiedziałem ani jakiej firmy ani pocałuj mnie w ...ucho. Pisałem też do Eko-gaz bo widziałem na zdjęciach w ich galerii Paska 2002 r z założoną instalką omegas landirenzo i to kosztuje podobno 4 tys ( u nich). Teraz pytanie następujące jaka instalka byłaby najlepsza do mojego Paska ? Silnik AZM 115 KM Gostek od razu wystrzelił z omegas landirenzo a wiem że bardzo popujarne są jeszcze tomasetto i lovatto. Co lepsze ? Nie jest to sprawa paląca, bo zrobię to dopiero za pół roku ale chcę wiedzieć już teraz :-) Koledzy pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #2 Napisano 13 Grudnia 2007 Nie jestem jakimś ekspertem ale ja bym wziął jedną z tańszych instalek IV gen za okolo 2,5k i powinno wszystko być okej. Masz "prosty" silnik więc moim zdaniem nie potrzebujesz jakichś cudów na kiju. Pozdro Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redalercik Zgłoś #3 Napisano 23 Maja 2009 ja bym wziął jedną z tańszych instalek IV gen za okolo 2,5k i powinno wszystko być okej Pisze ponownie po roku użytkowania sekwencyjnej instalacji BRC sequent 24 za... 2500 zł :-) No i jedyne co chcę powiedzieć od czasu ostatniego postu w tym temacie, to to że Radar miał rację. Auto śmiga pięknie i jest tanie w eksploatacji, tańsze niż disel. pozdrawiam brać LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #4 Napisano 24 Maja 2009 Karol27 Cytat: Napisał aswywiadu Zobacz post to w Gdyni założą i będziesz zadowolony: Gafę strzeliłeś nie ma co. Jak myślisz redalercik po prostu miał szczęście ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #5 Napisano 24 Maja 2009 to w Gdyni założą i będziesz zadowolony: Chodziło o to że post pisała kobitka,a ty napisałeś "zadowolony". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2011 Odgrzeję trochę temacik. Zastanawiam się nad instalacją do swojego AZM'a. Rozważam BRC S24 lub STAG300. W co warto zainwestować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #7 Napisano 25 Kwietnia 2011 polecam staga 300 masz do wyboru plus lub premium ale to już twoja decyzja możesz też staga 4 wcisnąć też polata tym bardziej że ze zwykłego staga 4 robisz teraz plusa tylko oprogramowaniem !! u mnie cena za staga 4 reduktor zavoli listwa valtek 2000zł a za staga 300premium listwa valtek typ 34 reduktor AC r01 2600zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #8 Napisano 25 Kwietnia 2011 u mnie cena za staga 4 reduktor zavoli listwa valtek 2000zł Jak najbardziej tego zestawu nie polecam, To ciebie wystarczy stag4 reduktor AC R01 wtryski matrix lub hana wersja tańsza lub zamiast stag4 założyc stag300plus, we wtryski valtek się nie pchaj, i w cenie około 2600zł założysz dobrą instalację, nawet zaryzykował bym że się w tej kwocie zmieszczę z instalacją LandiRenzo Omegas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #9 Napisano 25 Kwietnia 2011 W Łodzi za BRC -2600zł, LANDI RENZO - OMEGAS - 3400zł, STAG 300-4 PLUS - 2700zł. To będzie moja druga instalacja gazowa i nie chciałbym popełnić błędów z pierwszej, gdzie kupiłem tanio i później musiałem przerabiać. Na co zwracać uwagę przy instalacji? W firmie zakładającej BRC usłyszałem, że wtryski wytrzymują 120tkm. Ile normalnie powinny wytrzymać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #10 Napisano 25 Kwietnia 2011 W łodzi pojedz do Nagaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #11 Napisano 25 Kwietnia 2011 Ceny BRC - Blokman, pozostałe - właśnie Nagaz , co nie zmienia pytania co wybrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #12 Napisano 25 Kwietnia 2011 ja ci napisałem co ci wystarczy i będzie chodziło ! ale chemik tu jest mistrzem (tak mu się wydaje ) na szczęście decyzja zawsze należy do ciebie ! w twoim passacie nie potrzeba wtrysków hana valtek 34 spokojnie sobie poradzi przecież passat nie chodzi na czasie wtrysku poniżej 2,0ms a typ 34 daje rade 1,7ms bez problemu !! mowa o otwarciu ! ale ja się nie znam !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #13 Napisano 25 Kwietnia 2011 Tylko że różnica w cenie między valtek a Hana prawie żadna a jakość to przepaść, więc nie widzę sensu valteka 34 montować, i weź się nie spinaj że paru klientów stracisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #14 Napisano 25 Kwietnia 2011 Jarek, na gazeo też piszesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #15 Napisano 25 Kwietnia 2011 Tak . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #16 Napisano 25 Kwietnia 2011 o to że klientów stracę to się nie boje !!! z forum i tak do mnie nikt nie przyjedzie z drugiego końca polski ! a forum jest po to żeby wymienić się informacjami i wiedzą ale widzę że z tobą jest monolog !!! tylko ty masz racje i nikt inny !!! Panie !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #17 Napisano 25 Kwietnia 2011 ...a forum jest po to żeby wymienić się informacjami i wiedzą ... Też tak myślę, więc nie ma co się denerwować. Co do proponowanych instalacji to jak się one spisują, jakie średnie przebiegi można osiągnąć, jak z awaryjności? Czy instalacja wybacza drobne niedociągnięcia, awarie czy od razu "kaput"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #18 Napisano 25 Kwietnia 2011 Jeśli instalacja ma działać idealnie to nie wybacza niedociągnięć , czyli nawierty tak jak się należy (kolektor ściągany) wtryski i reduktor odpowiednie a nie tandetne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #19 Napisano 25 Kwietnia 2011 Bardziej mi chodzi o zużycie reduktora czy wtrysków. Montaż ma być zrobiony prawidłowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #20 Napisano 25 Kwietnia 2011 Jak wtryski dobre to nawet 100tyś.km i więcej nie będziesz wiedział że są , co do reduktorów to zależy jaki zastosowany będzie ale przelot w granicy 100tyś.km też będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach