toldek1 Zgłoś #21 Napisano 15 Lipca 2008 O ile dobrze widzę to ta właśnie. Ale na zagadkę ( kilka postów wyżej ) nikt nie odpowie? Przypomnę <Myślę że twoje problemy z odpalaniem leżą po stronie złego ustawienia zapłonu. Wobec tego mam pytanie zagadkę - czy prawidłowo podaję ustawienie zapłonu dla silnika 1.8 PF system Bosch Digifant ML6.1/ML6.4 Warunek sprawdzania: silnik posiada optymalną temperaurę pracy _ temperatura oleju 80 C Wyprzedzenie zapłonu 6+-1 stopnia 2000-2500rpm sprawdzane lampą na znakach odniesienia na kole zamachowym, celowo pominąłem ważny element sprawdzania - jaki kto zgadnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #22 Napisano 15 Lipca 2008 odpiąć czujnik temperatury? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #23 Napisano 15 Lipca 2008 Właśnie::564:tylko kto o tym pamięta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariusz88vwb3t Zgłoś #24 Napisano 29 Października 2008 Dzięki za wyczerpującą wypowiedz. Mój passacik jest super. Ma swoją moc, przyspieszenie, silnik czyściutki, tylko właśnie czasami tak jak odpalam już na rozgrzanym silniku ma problemy. Tak ciężko mu odpalić....przez 2 czy 3 sekundy a jak odpali też czasami słychać takie jakby "ŁUP" uderzenie . Jak zaskoczy to już gitara, super praca silnika. Szukam przyczyny. Obstawiam właśnie czujnik Halla ( pisało właśnie parę osób, że przy ciepłym silniku, to może być problem). Jeszce przychodzi mi do głowy ten czujnik co pisałeś o nim w innym poście...."przełącznik termiczny pojazdów z hakiem holowniczym..."http://i43.photobucket.com/albums/e369/lubsko/052908180753-1.jpg Na innym forum ktoś napisał, ze ma taki sam silnik i to było powodem. Inaczej go nazwał "...czujnik przykręcony do pokrywy klawiatury tuż przy odpowietrzeniu silnika..." Niedawno spaliła mi się pompa paliwa a nawet dwie ale to chyba nie ma związku z tym. Pozdro. Witam miałem też problemy z odpalaniem na gorącym silniku.Pierwsza przyczyna to GUMA POD GAŹNIKIEM A KOLEKTOREM ciągneła lewe powietrze była cała poszarpana.Druga przyczyna to URWANY KABEL OD SONDY LAMBDA teraz PASSAT jeździ.Tylko padła mi pompa paliwa ale zero wspólnego z tymi dolegliwościami poprostu miałem wgnieciony bak paliwo rozlało się wookół wgniecenie,było zbyt mało paliwa i się zatarła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #25 Napisano 23 Czerwca 2010 A ja właśnie do tego silnika o którym pisał vander (jak się zorientowałem po fotce: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=307150#post307150 - właśnie od niego kupiłem Passka) założyłem nowe świece i klapa... silnik stracił moc... Zajrzałem do kopułki i zdziwko - kopułka obrócona o 180st - przełożyłem jak powinna być, czyszcząc przy okazji palec i dwa przypalone styki (kopułka "stała" pod kątem, więc dwa były czyste a dwa nadpalone), ale niewiele to pomogło - silnik po odpaleniu pracuje nierówno, jakby wypadały zapłony, dopiero po jakiejś chwili i potrzymaniu na obrotach zaczyna jako tako pracować, ale cały czas nierówno, stracił sporo na mocy... Zaznaczę że świece miał NGK BUR6ET i takie same wstawiłem. Hmmm... co z nim dalej począć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach