Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

to idąc tym tokiem myslenia, to jeszcze sprzeglo sobie kup, dobra zawieszke i jeszcze lepsze heble. az tak nie musimy sie ponosić :) o 51C faktycznie zapomnialem ,ale to koszt znikomy przy tego typie przeróbki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory,udzieliło mi sie z forum zza wielkiej wody(z nudów bo chory siedze w chałupie),dodatkowa elektryczna pompa paliwowa-no przecież wiecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrob foto turba z gory

 

Zrobiłem zdjęcia turbiny ale jak zacząłem szukać to mi to na AHU ani na AHH nie wygląda, jak sądzicie z jakiego auta ona jest. To auto zaczyna mnie zadziwiać :ocochodzi

2012-02-16 13.53.53_1280x960.jpg

 

2012-02-16 13.53.44_1280x960.jpg

 

Wiem, wiem wężyk przydało by się wymienić :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrobiłem zdjęcia turbiny ale jak zacząłem szukać to mi to na AHU ani na AHH nie wygląda, jak sądzicie z jakiego auta ona jest. To auto zaczyna mnie zadziwiać

 

Najzwyczajniejsza VNT15 z AHH/AFN/AHF :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lift pump to dodatkowa pompa paliwa

 

Tak myślałem.Tylko nie chciałem się przechwalać,bo oprócz tego czego nie wiem,to wiem już wszystko.

 

A na marginesie,to te lift pumpy przy zdrowej pompie wstępnej dają tyle,ile umarłemu kadzidło,mowa o przyrostach,bo dymienie faktycznie trochę redukują.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i leczą czkawke wylatanych 11-ek powyżej 4000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie oryginalny passat b5 90konny od 0-100km/h ma około 15 sekund, o ile poprawi sie ten czas po chip tuningu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam takie pytanie oryginalny passat b5 90konny od 0-100km/h ma około 15 sekund, o ile poprawi sie ten czas po chip tuningu ?

 

Do 11-12s zejdziesz przy dobrym starcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po wymianie wtrysków + chip ? zejdzie poniżej 10 sekund ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niskie 10, albo wysokie 9s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie mam pytanie ? :o)

 

Przewertowałem forum i tematy. I już wiem co nieco na temat wtrysków na końcówkach 0.216 . Wiem że nie kupuje się tanich ale..... ?

Wiem też że te najbardziej popularne końcówki Bosio są podobno awaryjne. Co to oznacza w jaki sposób może uszkodzić się taki wtrysk ? jak bym chciał kupić to jakie ciśnienie wybrać i jaką różnice daje niższe ciśnienie od wyższego ? Jak nie Bosio to jakie końcówki wybrać ? tylko niech nikt nie pisze że Bosch bo jest za drogi. Od jakiego silnika 2.5 tdi są wtryski na końcówkach 216. Wiem że od tego 140 konnego ale on ma 5 cylindrów i tutaj nasuwa się kolejne pytanie czy jak by założyć że zamontuje 4 wtryski czy to bedzie normalnie funkcjonować ? a i jeszcze jedno pytanie ;o) końcówki firmy STAR DIESEL co o nich wiemy i czy to ma sens ?? :mniam

Edytowane przez bart448

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem też że te najbardziej popularne końcówki Bosio są podobno awaryjne.

 

Pomimo,że są awaryjne,to i tak najlepsze z zamienników.Nie ma na rynku obecnie lepszego zamiennika.

Jak chcesz kupić coś dobrego,to zainwestuj w boscha.

Jeżeli jednak bosch jest za drogi,to wiedz,że nic lepszego od bosio nie kupisz.A atar diesel można wsadzić do C 330,ewentualnie do C 360...,to stare ciągniki ursusa.

Nie kupisz nic lepszego w zamienniku,jak bosio,są wadliwe,ale najmniej ze wszystkich innych.

Uszkodzenie wtryskiwacza,to nic innego,jak wyklepanie iglicy.

Oryginalnie takie wtryski montowane są w dwóch silnikach 2.5 tdi 150 koni,jeden to AHY,drugiego nie pamiętam.

Kupując używane wtryski z 2.5 tdi po przebiegu 500 000+,raczej dobrych nie trafisz.Możesz kupić ich nawet 10 sztuk,ważne,żebyś tylko wsadził 3 normalne i jeden sterujący.

Najlepsze ciśnienia,to 190/300.

 

Wiem że nie kupuje się tanich ale..... ?

 

To tak samo,jak z przestępcą,wie,że nie może łamać prawa,ale i tak to zrobi... .

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź kolego sagon

 

mam jeszcze pytanie odnośnie ciśnienia co one zmienia ?? Moje ahu na dzień dzisiejszy jest po chipie i ma 111 koni . Chip był robiony w tune-up w Gdańsku u naszego kolegi Roberta. Czy to ma jakieś znaczenie w doborze ciśnienia ?? i jeszcze pytanie czy wybór cisnienia ma wpływ na to jak głośno klekota silnik ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam jeszcze pytanie odnośnie ciśnienia co one zmienia ??

 

Zmienia ciśnienie tłoczenia,ciśnienie wtrysku,a to w konsekwencji daje lepsze rozpylenie paliwa,więc i lepsze osiągi.

Im większe ciśnienie wtrysku,tym ciszej silnik klekota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadają się,a dlaczego 220/300?

Bo wszyscy maja zajoba na punkcie pierwszego ciśnienia na 220 bar.Wynika to tylko z braku wiedzy,ale tak już bywa.

 

Najlepiej,to potwierdzi każdy pompiarz,jest wtedy,jak różnica między ciśnieniami jest jak największa.Czyli,pierwsze możliwie jak najniższe,drugie jak najwyższe.

Raz,że niższe ciśnienie ułatwia rozruch,dwa mniej męczy pompę,trzy wpływa na cichszą pracę silnika itd.

Wartość 220 bar kompletnie nie wpływa na moc,jedynie tylko i wyłącznie powoduje mniejszą emisję szkodliwych gazów,dlatego niektóre silniki miały tak ustawione wtryskiwacze.

 

Osobiście radzę 190/300.Z tym drugim ciśnieniem to i tak loteria,bo mało kto ma odpowiedni sprzęt do jego ustawienia.

O ile pierwsze ciśnienie ustawi każdy pompiarz,to już drugie,poprawnie jeden na stu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A za co odpowiedzialne jest pierwsze ciśnienie, a za co drugie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sagon to lepiej ustawić ciśnienie 190/300 ?? bo będę zmienił wtryski i właśnie jak napisałeś to się zastanawiam na ile ustawić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 190/300,a nawet na 190/360,jak się tylko uda.

tomek1634,pierwsze,to przed wtrysk,ma na celu wyciszyć pracę silnika,drugie,to już moc.

Im wyższe ciśnienie otwarcia,tym większe ciśnienie wtrysku,lepsze rozpylenie,cichsza praca silnika i większa moc,jak w pd.

Tam ciśnienie wtrysku dochodzi do 1200 bar.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli pierwsze ciśnienie musi byc mozliwie jak najmniejsze, a drugie największe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności