fusse Zgłoś #361 Napisano 15 Lutego 2012 to idąc tym tokiem myslenia, to jeszcze sprzeglo sobie kup, dobra zawieszke i jeszcze lepsze heble. az tak nie musimy sie ponosić o 51C faktycznie zapomnialem ,ale to koszt znikomy przy tego typie przeróbki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #362 Napisano 15 Lutego 2012 Sory,udzieliło mi sie z forum zza wielkiej wody(z nudów bo chory siedze w chałupie),dodatkowa elektryczna pompa paliwowa-no przecież wiecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kliperross Zgłoś #363 Napisano 16 Lutego 2012 zrob foto turba z gory Zrobiłem zdjęcia turbiny ale jak zacząłem szukać to mi to na AHU ani na AHH nie wygląda, jak sądzicie z jakiego auta ona jest. To auto zaczyna mnie zadziwiać :ocochodzi Wiem, wiem wężyk przydało by się wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #364 Napisano 16 Lutego 2012 Zrobiłem zdjęcia turbiny ale jak zacząłem szukać to mi to na AHU ani na AHH nie wygląda, jak sądzicie z jakiego auta ona jest. To auto zaczyna mnie zadziwiać Najzwyczajniejsza VNT15 z AHH/AFN/AHF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #365 Napisano 16 Lutego 2012 (edytowane) lift pump to dodatkowa pompa paliwa Tak myślałem.Tylko nie chciałem się przechwalać,bo oprócz tego czego nie wiem,to wiem już wszystko. A na marginesie,to te lift pumpy przy zdrowej pompie wstępnej dają tyle,ile umarłemu kadzidło,mowa o przyrostach,bo dymienie faktycznie trochę redukują. Edytowane 16 Lutego 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #366 Napisano 16 Lutego 2012 No i leczą czkawke wylatanych 11-ek powyżej 4000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat91 Zgłoś #367 Napisano 4 Marca 2012 mam takie pytanie oryginalny passat b5 90konny od 0-100km/h ma około 15 sekund, o ile poprawi sie ten czas po chip tuningu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #368 Napisano 4 Marca 2012 mam takie pytanie oryginalny passat b5 90konny od 0-100km/h ma około 15 sekund, o ile poprawi sie ten czas po chip tuningu ? Do 11-12s zejdziesz przy dobrym starcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat91 Zgłoś #369 Napisano 7 Marca 2012 a po wymianie wtrysków + chip ? zejdzie poniżej 10 sekund ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #370 Napisano 7 Marca 2012 Niskie 10, albo wysokie 9s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #371 Napisano 10 Marca 2012 (edytowane) Panowie i Panie mam pytanie ? ) Przewertowałem forum i tematy. I już wiem co nieco na temat wtrysków na końcówkach 0.216 . Wiem że nie kupuje się tanich ale..... ? Wiem też że te najbardziej popularne końcówki Bosio są podobno awaryjne. Co to oznacza w jaki sposób może uszkodzić się taki wtrysk ? jak bym chciał kupić to jakie ciśnienie wybrać i jaką różnice daje niższe ciśnienie od wyższego ? Jak nie Bosio to jakie końcówki wybrać ? tylko niech nikt nie pisze że Bosch bo jest za drogi. Od jakiego silnika 2.5 tdi są wtryski na końcówkach 216. Wiem że od tego 140 konnego ale on ma 5 cylindrów i tutaj nasuwa się kolejne pytanie czy jak by założyć że zamontuje 4 wtryski czy to bedzie normalnie funkcjonować ? a i jeszcze jedno pytanie ;o) końcówki firmy STAR DIESEL co o nich wiemy i czy to ma sens ?? :mniam Edytowane 10 Marca 2012 przez bart448 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #372 Napisano 10 Marca 2012 Wiem też że te najbardziej popularne końcówki Bosio są podobno awaryjne. Pomimo,że są awaryjne,to i tak najlepsze z zamienników.Nie ma na rynku obecnie lepszego zamiennika. Jak chcesz kupić coś dobrego,to zainwestuj w boscha. Jeżeli jednak bosch jest za drogi,to wiedz,że nic lepszego od bosio nie kupisz.A atar diesel można wsadzić do C 330,ewentualnie do C 360...,to stare ciągniki ursusa. Nie kupisz nic lepszego w zamienniku,jak bosio,są wadliwe,ale najmniej ze wszystkich innych. Uszkodzenie wtryskiwacza,to nic innego,jak wyklepanie iglicy. Oryginalnie takie wtryski montowane są w dwóch silnikach 2.5 tdi 150 koni,jeden to AHY,drugiego nie pamiętam. Kupując używane wtryski z 2.5 tdi po przebiegu 500 000+,raczej dobrych nie trafisz.Możesz kupić ich nawet 10 sztuk,ważne,żebyś tylko wsadził 3 normalne i jeden sterujący. Najlepsze ciśnienia,to 190/300. Wiem że nie kupuje się tanich ale..... ? To tak samo,jak z przestępcą,wie,że nie może łamać prawa,ale i tak to zrobi... . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #373 Napisano 11 Marca 2012 dzięki za odpowiedź kolego sagon mam jeszcze pytanie odnośnie ciśnienia co one zmienia ?? Moje ahu na dzień dzisiejszy jest po chipie i ma 111 koni . Chip był robiony w tune-up w Gdańsku u naszego kolegi Roberta. Czy to ma jakieś znaczenie w doborze ciśnienia ?? i jeszcze pytanie czy wybór cisnienia ma wpływ na to jak głośno klekota silnik ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #374 Napisano 11 Marca 2012 mam jeszcze pytanie odnośnie ciśnienia co one zmienia ?? Zmienia ciśnienie tłoczenia,ciśnienie wtrysku,a to w konsekwencji daje lepsze rozpylenie paliwa,więc i lepsze osiągi. Im większe ciśnienie wtrysku,tym ciszej silnik klekota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #375 Napisano 11 Marca 2012 Kurde ostatnie pytanie ale nie chcem babola strzelić dlatego pytam http://allegro.pl/show_item.php?item=2193328540 Pytanie czy to się nadaje ?? i czemu nie ciśnienie 220/300 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #376 Napisano 11 Marca 2012 Nadają się,a dlaczego 220/300? Bo wszyscy maja zajoba na punkcie pierwszego ciśnienia na 220 bar.Wynika to tylko z braku wiedzy,ale tak już bywa. Najlepiej,to potwierdzi każdy pompiarz,jest wtedy,jak różnica między ciśnieniami jest jak największa.Czyli,pierwsze możliwie jak najniższe,drugie jak najwyższe. Raz,że niższe ciśnienie ułatwia rozruch,dwa mniej męczy pompę,trzy wpływa na cichszą pracę silnika itd. Wartość 220 bar kompletnie nie wpływa na moc,jedynie tylko i wyłącznie powoduje mniejszą emisję szkodliwych gazów,dlatego niektóre silniki miały tak ustawione wtryskiwacze. Osobiście radzę 190/300.Z tym drugim ciśnieniem to i tak loteria,bo mało kto ma odpowiedni sprzęt do jego ustawienia. O ile pierwsze ciśnienie ustawi każdy pompiarz,to już drugie,poprawnie jeden na stu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #377 Napisano 11 Marca 2012 A za co odpowiedzialne jest pierwsze ciśnienie, a za co drugie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #378 Napisano 12 Marca 2012 sagon to lepiej ustawić ciśnienie 190/300 ?? bo będę zmienił wtryski i właśnie jak napisałeś to się zastanawiam na ile ustawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #379 Napisano 12 Marca 2012 (edytowane) Na 190/300,a nawet na 190/360,jak się tylko uda. tomek1634,pierwsze,to przed wtrysk,ma na celu wyciszyć pracę silnika,drugie,to już moc. Im wyższe ciśnienie otwarcia,tym większe ciśnienie wtrysku,lepsze rozpylenie,cichsza praca silnika i większa moc,jak w pd. Tam ciśnienie wtrysku dochodzi do 1200 bar. Edytowane 12 Marca 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #380 Napisano 13 Marca 2012 Czyli pierwsze ciśnienie musi byc mozliwie jak najmniejsze, a drugie największe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach